die gast zag ik gisteren ineens in 24, ben seizoen 6 aan eht kijken.quote:
maar dat is dan ook grappig.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:25 schreef n8n het volgende:
ik lach bijna nooit om films, laatste keer wel werd iemand verkracht en vermoord
I see what you did therequote:Op zondag 22 mei 2011 15:25 schreef n8n het volgende:
ik lach bijna nooit om films, laatste keer wel werd iemand verkracht en vermoord
quote:Mijn zusje wou ooit een konijn maar dat mocht ze toen niet want we hadden maar 1 hokje ( we hadden al een konijn ). Toen is ze smiddags met haar rapport rond gegaan ( ook bij vreemden ) en kreeg geld. Stiekem heeft ze smiddags een konijntje gekocht en in een doosje in de schuur gezet. Op de doos stond NIET IN KIJKEN. ZIT GEEN KONIJN IN! Mijn moeder boos en ze moest hem direct terugbrengen. Een paar dagen later heeft ze dit konijn dan toch nog wel gekregen.
dat sowieso. ergelijk amerikanen die in een film een joint roken en na 1 hijs praten alsof ze down hebbenquote:
hahahaha ja, en hoe ze die dingen draaien.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:32 schreef n8n het volgende:
[..]
dat sowieso. ergelijk amerikanen die in een film een joint roken en na 1 hijs praten alsof ze down hebben
Hey zoiets had ik ongeveer ook maar dan met een hamsterquote:
zulks acties zijn het enige toffe aan kinderenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ze 'ZIT GEEN KONIJN IN!' op de doos zet.![]()
En zelfgemaakte asbakken van klei.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:33 schreef n8n het volgende:
[..]
zulks acties zijn het enige toffe aan kinderen
die je ook moest maken als niemand rookte thuisquote:
hahahaha ja, en week later zag je em bij afval liggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:34 schreef n8n het volgende:
[..]
die je ook moest maken als niemand rookte thuis
alles boven 1990 = pauper generatie.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:34 schreef Chai het volgende:
Lol ik ben geboren in een moderne tijd. Ik hoefde dat niet.
moet er aan wennen dat er 90'ers zijn die al mogen stemmenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zondag 22 mei 2011 15:36 schreef n8n het volgende:
[..]
moet er aan wennen dat er 90'ers zijn die al mogen stemmenAl 3 jaar. Heb je er ook zo lang aan moeten wennen dat je dat zelf mocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh weet niet, denk dat de ouders van nu de ergste zijn, normen en waarden down the drainhole.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:37 schreef MouzurX het volgende:
Die generatie van 1960-1970 zorgt echt voor een verneukte jeugd.
ik stem niet dus neequote:Op zondag 22 mei 2011 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Al 3 jaar. Heb je er ook zo lang aan moeten wennen dat je dat zelf mocht?
Dat zijn de ouders van nu toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 15:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meh weet niet, denk dat de ouders van nu de ergste zijn, normen en waarden down the drainhole.
Je mag het wel. Je stemt toch ook niet voor die andere mensen en toch moet je daar aan wennen.quote:
tuurlijk mag je dan klagenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey! Ik ook niet, maar ik mag dat want ik klaag ook niet tihih.
Oooh zo, ye heb je gelijk in.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat zijn de ouders van nu toch?
Misschien iets later, 1970-1980
Noh noh, vind dat je alleen mag klagen als je er iets voor doet, ik doe niks dusja. Bevalt me hier perfect in Nederlandquote:
ja het leeft dan wel, en mn broertje mag tegenwoordig bijvoorbeeld stemmenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Je mag het wel. Je stemt toch ook niet voor die andere mensen en toch moet je daar aan wennen.
ja op zich de laatste jaren gaat het wel iets beter.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind anders dat de ouders van nu 't steeds beter doen, juist omdat iederen op ze zeikt.
Iedereen kijkt altijd naar de mense ndie 't niet goed doen.
Mijn ouders zijn van 1960-1965. Maar die van 'nu' dat is alsnog wel van 1960-1980, omdat mensen steeds later kinderen krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat zijn de ouders van nu toch?
Misschien iets later, 1970-1980
quote:Op zondag 22 mei 2011 15:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja op zich de laatste jaren gaat het wel iets beter.
ik ben het in zijn algemeenheid niet eens met hoe politiek bedreven wordt dus dan is er niet veel over. Klagen -over politiek- doe ik niet bijster veel, verspilde moeitequote:Op zondag 22 mei 2011 15:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Noh noh, vind dat je alleen mag klagen als je er iets voor doet, ik doe niks dusja. Bevalt me hier perfect in Nederland
wordquote:Op zondag 22 mei 2011 15:40 schreef n8n het volgende:
[..]
ik ben het in zijn algemeenheid niet eens met hoe politiek bedreven wordt dus dan is er niet veel over. Klagen -over politiek- doe ik niet bijster veel, verspilde moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |