Die www's sloegen al jaren geleden nergens opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
die www's op hyves![]()
echt zó erg
[..]
Aaaargh
daarom poste ik ook reinierquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, daar komt het ook in 2012 niet goed mee, ben ik bang
quote:
quote:
Ik kreeg van de week een reactie op mijn toen laatste WWW... dat die toch wel erg oud was na een half jaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
die www's op hyves![]()
echt zó erg
[..]
Aaaargh
De mijne blijven vaak een halve week staan of zoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week een reactie op mijn toen laatste WWW... dat die toch wel erg oud was na een half jaar.
de eerste keer, lulquote:
Mijn laatste is van 2009, zolang doe ik er al niets mee. Had ook 1920 berichtenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week een reactie op mijn toen laatste WWW... dat die toch wel erg oud was na een half jaar.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de eerste keer, lul![]()
de tweede keer deed ik een hoofdletter omdat reactie op DM en DM vindt hoofdletters in namen fijner
shift+del is al genoegquote:
ik tomaat+backflipquote:
Stomme foon heb jijquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb geen ctrl, shift, alt, del, F1 t/m F12, scroll lock, num lock, etc...
Bekflip is ook wel tof op de fiets. Ja, zo is het goed geschreven.quote:
stom systeemquote:
Ik doe er ook steeds minder mee... heb het vooral nog vanwege een paar mensen die ik op andere wijze niet spreek, en waar ik af en toe nog wel een beetje contact mee wil houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn laatste is van 2009, zolang doe ik er al niets mee. Had ook 1920 berichten
Shift-iets heb ik trouwens welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |