KILL IT WITH FIREquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH HET IS BATMAN MET EEN KEYTAR EN MARILYN MONROE HAAR
doe -1 op je afstandsbedieningquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
Ik heb rtl4 nog op staan die bachelor wat een kwal
Nee ik hoef geen Gaga sorryquote:
Ja ik hoorde die tweeling fatties piepen ik denk wtf is dit?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/programma/11006422/The_Spirit/
dont be ashamed my young padawan!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee, ik heb het ook maar opgezocht, ik kijk gaga![]()
Jaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
had je nog gehoord dat Quentin Tarantino haar in een film wil hebben, Bella?
nee joh, die zijn gewoon alletwee zo gek als een deurquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa.Ze zal wel mooie voeten hebben!
Haha weet ik, maar Tarantino is geobsedeerd door vrouwen voeten, in elke film zitten ze!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, die zin gewoon alletwee zo gek als een deur![]()
die pussywagon die ze hebben in die telephone clip mocht ze ook lenen van Quentin Tarantino omdat 'ie haar zo'n te gek wijf vind
das ook wel logisch. anders wordt het zo een bloederige zooiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha weet ik, maar Tarantino is geobsedeerd door vrouwen voeten, in elke film zitten ze!
really?quote:he, is dit nou beyonce? ik hoorde net iemand beyonce zegge, maar is dit nou beyonce?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
Omdat jullie het zo leuk hebben wil ik dit nummer opdragen aan alle dronken eikels in mijn leven!
Ik beloof aan jou plechtig dat ik ga kijkenquote:
Dank.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik beloof aan jou plechtig dat ik ga kijken
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, jullie heidenen niet, ik geniet inmiddels van hemelse wifi
quote:
quote:
Whahahahahaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, jullie heidenen niet, ik geniet inmiddels van hemelse wifi
je mist net een heftige gitaarsolo waarbij zij half dansend op de vleugel met d'r laars op de gitaar van de gitarist traptquote:
Ja waarschuw danquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je mist net een heftige gitaarsolo waarbij zij half dansend op de vleugel met d'r laars op de gitaar van de gitarist trapt
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een vriendin van me zingt echt precies zo, muziek maken met haar is leuk
Dit moet ergens te horen zijn toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een vriendin van me zingt echt precies zo, muziek maken met haar is leuk
Ik denk ik zie niks maar jij bent geweestquote:
Uitslapen FTWquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik gooi er nog even een dvdtje in met wijn en knabbels
Die van princess Bea was geweldig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
meh, de hoedjes bij de bruiloft van william en kate waren raarder
And you did have lesbiansex!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Rob denkt dat we samen in 1 bed hebben geslapen in Londen
ik herken mezelfquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik sta een beetje te schommelen op mn benen..
Het van jezelf door hebben is stom
Ik roep altijd; NEEEEEE, ik ben niet dronken.. en dan lig ik weer auf dem grond
Whut? wrom?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Rob denkt dat we samen in 1 bed hebben geslapen in Londen
quote:
O zooooo leukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga zo lekker ouderwetsch Will en Grace Kijken!
Ja , stom he? een keer.. gingen we lopen van de stad naar doortjes huis.. ik heb onderweg wel 20 keer op mn bek geleden.. of ging spontaan even liggen omdatik wou slapenquote:
Ik heb alle seizoenen op dvd.. wacht nog steeds op de filmquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
O zooooo leuk
Ik ga ook kijken
Omdat het kan
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja , stom he? een keer.. gingen we lopen van de stad naar doortjes huis.. ik heb onderweg wel 20 keer op mn bek geleden.. of ging spontaan even liggen omdatik wou slapen
jaaaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik wil echt een keer met jou stappen en naar huis lopen
quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen op dvd.. wacht nog steeds op de film
the automaticquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
Whats that coming over the hill, is that the fame monster!
Is raar genoeg niet zo bekend!quote:
Yep. Misschien stond ie niet op de eerste versie, The Fame, en ken je die alleen.quote:
Must be someone from tumblr!quote:
Kan niet anders.quote:
Trustequote:
tata!quote:
wie benne hier nou de alcoholist, gij of ik?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
Na de sangria en honingrum nu baileys!!! Yammie!!
She's a witchquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.. mijn deur is dicht, en opeens mijn poes op bed
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:51 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.. mijn deur is dicht, en opeens mijn poes op bed
Dus toch een shequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
actually, it's a he.. without balls!
Ik jonguh!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie benne hier nou de alcoholist, gij of ik?
Telephone!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
had je nou van bad romance of telephone die picture disk?
Ja.quote:
Aah gelukkig.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had m'n Dark Side of the Moon picturedisk opgezet, en hoorde meteen een keiharde tik in de plaat, en ik dacht oh kut, heb een kapotte plaat gekocht
gelukkig zat de kras alleen in de inloopgroef, als het nummer begon ging hij weg
als ik dat met deze installatie doe vrees ik dat de buren aan de andere kant van de straat nog gaan klagenquote:
Dat nummer had ik zo lang niet gehoord, man, hun beste zou ik zeggen!quote:
mwah, om seven nation army kom je ook niet heen hoor!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat nummer had ik zo lang niet gehoord, man, hun beste zou ik zeggen!
dat zou knallende ruzie wordenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit met iemand zou kunnen zijn als ze Gaga niet appreciëren.
Het is ook totaal niet diep maar gewoon lekker hersenloos genieten van dit.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zo knallende ruzie worden
ik denk dat het ook meer een state of mind is, het overstijgt muzieksmaak of je haar kan waarderen in ieder geval
dat had ze toch zelf ook gezegd? dat ze zielloze popmuziek schreef?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet diep maar gewoon lekker hersenloos genieten van dit.Dat moet ook kunnen!
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat had ze toch zelf ook gezegd? dat ze zielloze popmuziek schreef?
Nu wil ik het horen ookquote:Op zondag 22 mei 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die vriendin van me zingt echt net zo, echt bizar goed gewoon
als we weer eens muziek maken zal ik vragen of ik het op mag nemen, heb ik een hele tijd al niet meer gedaan trouwensquote:
Tofquote:Op zondag 22 mei 2011 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als we weer eens muziek maken zal ik vragen of ik het op mag nemen, heb ik een hele tijd al niet meer gedaan trouwens
damn heb gelukkig net nog geen bier opengemaaktquote:Op zondag 22 mei 2011 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
Haar strottenhoofd is tenminste niet aangestast door Sarkozy's piemel, zo groot is ie geloof ik niet!
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
Haar strottenhoofd is tenminste niet aangestast door Sarkozy's piemel, zo groot is ie geloof ik niet!
Ik kan ineens geen filmpjes meer kijkenquote:
Op mijn telefoon en ik ben niet dronken he Koenquote:
ik ook nog niet, avondeten 1 wit biertje op op terras, en nu een blikkiequote:Op zondag 22 mei 2011 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Op mijn telefoon en ik ben niet dronken he Koen
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:57 schreef Bellatrix het volgende:
whaha het geluid van tv viel uit, dacht dat de apocalypse later kwam maar zat er met kont op.
pfff, zat je met je kont op de tv?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:57 schreef Bellatrix het volgende:
whaha het geluid van tv viel uit, dacht dat de apocalypse later kwam maar zat er met kont op.
Nee op de afstandsbediening, en je moet zeggen als het tmi is maar het voelde niet verkeerd!quote:
never tmi, I'm from the internetz jeweetzquote:Op zondag 22 mei 2011 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee op de afstandsbediening, en je moet zeggen als het tmi is maar het voelde niet verkeerd!
iedere week ?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
het is weer die speciale avond in de week waarop c_a van iedereen houdt
moet kunnenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen op meets en in het sangria seizoen
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
het is weer die speciale avond in de week waarop c_a van iedereen houdt
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen die dom gaan doen bij alcohol zijn echt naar, naar, naar.
Daar val jij niet onder! Iemand die Spears zingt is siewosie geen slecht persoon.quote:
Ik ookquote:Op zondag 22 mei 2011 01:13 schreef DeZwabber het volgende:
over het algemeen word ik alleen langzamer van alcohol, en soms een beetje melig
Doosquote:
Wat is er? Moet ik de speldjes uit je haar halen en een emmertje neerzetten?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:19 schreef charmed_angel het volgende:
Jally ik heb je nodigok moet O nog terug huis fiwtsen
En hier kom ik echt niet uitquote:
O kut ik ben er nog niet met emmerquote:
Ik heb niks opquote:
Uhm, ik ook van jou (denk ik)quote:
Neequote:Op zondag 22 mei 2011 01:25 schreef Bellatrix het volgende:
Doen jullie altijd ouzo aanmaken met water? Ik deed het altijd puur drinken maar blijkbaar is met water de traditionele manier._!
ik heb nog nooit alcohol aangelengdquote:Op zondag 22 mei 2011 01:25 schreef Bellatrix het volgende:
Doen jullie altijd ouzo aanmaken met water? Ik deed het altijd puur drinken maar blijkbaar is met water de traditionele manier._!
dan wordt het witquote:Op zondag 22 mei 2011 01:25 schreef Bellatrix het volgende:
sambuca?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:26 schreef Kally het volgende:
Wat doe je wel met water dat is die andere anijsdrank?
Nee als je dat aanlengt wordt het gelig wit en meurt vreselijkquote:
neeeeee dat is ook heiligschennisquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoel is een andere drank als je dat aanlengt wordt het gelig wit en meurt vreselijk
Jaquote:Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef Bellatrix het volgende:
Je zou er maar aanleg voor hebben!
[ afbeelding ]
rakiquote:Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik ken eigenlijk alleen sambuca en ouzo als anijslikeuren
Ja maar dan wil ik ook gaan....stappen ofzoquote:
Ja ik ook man.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan wil ik ook gaan....stappen ofzo
ik weet het niet eens meer te spellenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan wil ik ook gaan....stappen ofzo
Nah volgende week weer een feestjequote:Op zondag 22 mei 2011 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet het niet eens meer te spellen
spatpen ofzo
Ik las I willquote:Op zondag 22 mei 2011 01:31 schreef Bellatrix het volgende:
Koen zorg maar eens dat je op de volgende meet bent. It will blow your mind!
Ja ik wist wel dat het verkeerd gelezen zou worden.quote:
ohja, checkquote:
oh en absint ja, ooit nog eens zo'n fles gehad die hier eigenlijk illegaal warenquote:
Ja en uiteraard door mijquote:Op zondag 22 mei 2011 01:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik wist wel dat het verkeerd gelezen zou worden.
Ik heb het nog nooit op, weet wel dat het niet de beste drank voor je isquote:Op zondag 22 mei 2011 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, check
[..]
oh en absint ja, ooit nog eens zo'n fles gehad die hier eigenlijk illegaal waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |