En ik net gemaild dat iemand anders ze wel toegestuurd kreegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Aisumasen het volgende:
Piles, je bent niet meer de enige:
"Your tickets for the above event will need to be collected at the venue box office on the date of the show from 1700hrs."![]()
![]()
. Effe mailen dus...
Hoe dúrf je dit als feiten te presenteren!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef Arn0 het volgende:
Blond O-Sonic Shimmer Trap is vet maar IDST..Zonde. Want normaal zijn hun b-kanten altijd zo ontzettend sterk.
Link?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef MilanILF het volgende:
Oe, stoute Aisumasen op AMUS.
"we need to have something installed on this forum that adds IN MY OPINION to everyone's posts.
people state their opinions like fact around here like that's that. pffft."
Echt een zeikvent soms die gast, ook toen in dat lyrics topic. Doe normaal
Had er wel rekening mee gehouden, maar zie je het tijdstip? Altijd hetzelfde gezeik met SeeTickets.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik net gemaild dat iemand anders ze wel toegestuurd kreeg
17.00 uur? Iedereen staat dan al in de rij zeker?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Had er wel rekening mee gehouden, maar zie je het tijdstip? Altijd hetzelfde gezeik met SeeTickets.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Merkie het volgende:
Paradiso-kaartjes zitten gewoon in mijn inbox hoor. Geen moeilijk gedoe.
Tuurlijk, drukte spreiden.quote:
Voor een B-side bedoel ik dan, hè. Hoewel ze natuurlijk veel betere B-sides hebben uitgebracht vroeger.quote:
Yayquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:45 schreef Aisumasen het volgende:
"All My Own Stunts" gesoundcheckt, whoop whoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |