Na de BBQ is dat allemaal weer over...doet iedereen weer normaalquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iedereen doet z'n best hè. Je voelt het gewoon, doet zeer aan mijn ogen, maar daarvoor hebben een
Je post in ieder geval teveel, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
En weer had ik de laatste, je zou bijna denken dat ik alleen maar post hier
Die BBQ gaat niet door, ben gewoon wat vakantiegeld aan het binnenharkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Na de BBQ is dat allemaal weer over...doet iedereen weer normaal
dat doe je ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
En weer had ik de laatste, je zou bijna denken dat ik alleen maar post hier
Ah....doe je goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die BBQ gaat niet door, ben gewoon wat vakantiegeld aan het binnenharken
Ja, dat jij dat vindt was mij wel duidelijk tijdens mijn ban. Beetje natrappen en zoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je post in ieder geval teveel, dat is duidelijk.
Ja maar alles is al dood hier dus ik kan niks doodbijtenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heee, eindelijk weer eens een lekker wijf in de tent![]()
Profielgegevens / wall niet toch? Of je moet een vriendje van een vriendje zijn, dan zou 't wel kunnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die vertelt wel meer niet![]()
Pieter, ik ben je tegengekomen op Facebook maar ik durf je niet uit te nodigen om mijn vriendje te worden. Ik ben bang dat je mij af gaat wijzen![]()
Je profiel is trouwens compleet openbaar
M'n piemel, m'n piemel, m'n piemel mag je wel hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar alles is al dood hier dus ik kan niks doodbijten
ik weet niet wat jij onder doodbijten verstaat...maar dat gaat niet zachtjesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n piemel, m'n piemel, m'n piemel mag je wel hebben![]()
![]()
maar niet te hard bijten![]()
Die is al 10 jaar dood toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n piemel, m'n piemel, m'n piemel mag je wel hebben![]()
![]()
maar niet te hard bijten![]()
Hoezo natrappen dan? Het was toch gewoon toen net als nu gewoon duidelijk? Ik trap gewoon als Pietjes profiel, in het openbaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat jij dat vindt was mij wel duidelijk tijdens mijn ban. Beetje natrappen en zo![]()
Maar raad eens wat? Ik trek mij er gewoon niets van aan![]()
Waar je werkt, je studie, etc. Ik ben lekker binnengeslopen kan overal kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Profielgegevens / wall niet toch? Of je moet een vriendje van een vriendje zijn, dan zou 't wel kunnen.
To much infoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Winterslaap, als de goede doos verschijnt springt ie enthousiast op![]()
Sorry hoor teun, maar ik weet niet wat jij nu probeert te suggereren, maar ook hier is het Not done om prive gegevens op fok te gooienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar je werkt, je studie, etc. Ik ben lekker binnengeslopen kan overal kijken![]()
Nah, jullie bij mij ook, maar dat vind ik niet erg![]()
of the record, maak je niet ongerust, ik heb ergens, deep down, nog wel wat fatsoen
Jepquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo natrappen dan? Het was toch gewoon toen net als nu gewoon duidelijk? Ik trap gewoon als Pietjes profiel, in het openbaar.
Jammer dat sommige mensen je geaccepteerd hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar je werkt, je studie, etc. Ik ben lekker binnengeslopen kan overal kijken![]()
of the record, maak je niet ongerust, ik heb ergens, deep down, nog wel wat fatsoen
En daar gaan we weer, 't is hier ook zo gedaan hè? Gewoon even lezen wat ik schrijf, 't komt allemaal goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sorry hoor teun, maar ik weet niet wat jij nu probeert te suggereren, maar ook hier is het Not done om prive gegevens op fok te gooien
Ik krijg ook steeds meer de neiging om te Fannen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
Maar ik ben weer in een ander topic, men leest hier nog steeds wat men wil lezen
Oooooch...zet het dan ook anders neer....of ga ook naar een ander topicquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En daar gaan we weer, 't is hier ook zo gedaan hè? Gewoon even lezen wat ik schrijf, 't komt allemaal goed
Jep, je meent het vermoedelijk ook nogquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mensen je geaccepteerd hebben.
Nah, je kunt tijdens de BBQ toch wel wat aardiger doen Heksje. Nóg aardiger?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
voor en na de BBQ ben ik gewoon dezelfde hoor, ga niet liever of aardiger doen, of de bitch uithangen kan ik ook niet
Ik zeg: "Doen!"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer de neiging om te Fannen!
Goed punt, wat zitten die instellingen enorm krom in elkaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Qaar je werkt, je studie, etc. Ik ben lekker binnengeslopen kan overal kijken![]()
Wat jij zegt en doet interesseert me werkelijk geen flikker.quote:
ik ben zoals ik ben, ik ga niet extra aardig tegen iemand doen omdat ik hem of haar op een BBQ ga meeten, nee hoor is niet mijn ding, en 1 voordeel, heb aan niemand een bloedjehekelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, je kunt tijdens de BBQ toch wel wat aardiger doen Heksje. Nóg aardiger?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Jian het volgende:
Je kan dit topic voortaan beter benaderen als een WeeJeetje, laag overvliegen, laten vallen wat je wilt laten vallen, grijnzen en wegwezen![]()
Verder is er werkelijk niet veel meer te beleven
Maak je nu eens niet zoveel zorgen met je schijnbaar ietwat verknipt beeld van mij. Ik doe er niets mee, nog nooit gedaan, bij niemand nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed punt, wat zitten die instellingen enorm krom in elkaar. Meteen aangepast, ik hoop idd dat je dat fatsoen hebt.
Jij begon eroverquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maak je nu eens niet zoveel zorgen met je schijnbaar ietwat verknipt beeld van mij. Ik doe er niets mee, nog nooit gedaan, bij niemand niet
Ja, maar als je effect wil hebben van "het droppen" dan moeten er wel wat mensen zijn. In een desert is er helemaal geen effectquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Jian het volgende:
Je kan dit topic voortaan beter benaderen als een WeeJeetje, laag overvliegen, laten vallen wat je wilt laten vallen, grijnzen en wegwezen![]()
Verder is er werkelijk niet veel meer te beleven
Ja, dat is waar. Ik zat je even wat te voeren omdat je er nogal gevoelig voor bent, klopt! Tevens wilde ik je gewoon vertellen dat het dus gewoon zichtbaar is.quote:
Maar je mag mij best PM-en dat je uitgevogeld heb dat Pietje zo ruig is als een cocosmat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maak je nu eens niet zoveel zorgen met je schijnbaar ietwat verknipt beeld van mij. Ik doe er niets mee, nog nooit gedaan, bij niemand niet
Niet? Jammer, ik probeer je al die tijd te helpenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat jij zegt en doet interesseert me werkelijk geen flikker.
Ik ga ervan uit dat jij, D_K en wat andere dames het fort behoudenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar als je effect wil hebben van "het droppen" dan moeten er wel wat mensen zijn. In een desert is er helemaal geen effect
Dat is toch gewoon alom bekend?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar je mag mij best PM-en dat je uitgevogeld heb dat Pietje zo ruig is als een cocosmat.
D_K gaat Fannetjes doen, komt ie terug als "D_K van het laatste uur" en zo. Op zich geen foute naam, dat dan weer niet. Die 60 minuten zijn nog wel vol te houdenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat jij, D_K en wat andere dames het fort behouden
60 minuten D_K als ik een one-man-show zeg maarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D_K gaat Fannetjes doen, komt ie terug als "D_K van het laatste uur" en zo. Op zich geen foute naam, dat dan weer niet. Die 60 minuten zijn nog wel vol te houden
zat je lekker op het strand vandaag??quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef Coos het volgende:
Was een beetje aan de late kant voordat hier de zon doorbrak. Resultaat, net klaar met eten en als mijn peukie op is eerst maar eens douchen.
Ja pas om half drie of zoiets. Ik had ook nog brommerpech.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zat je lekker op het strand vandaag??
Lijkt mij een strak plan Coos, dat douchen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef Coos het volgende:
Was een beetje aan de late kant voordat hier de zon doorbrak. Resultaat, net klaar met eten en als mijn peukie op is eerst maar eens douchen.
Huh, dat heb je bij je vorige rit richting huis dan wel aardig uitgemeten. Wel thuiskomen en gelijk je tank leeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja pas om half drie of zoiets. Ik had ook nog brommerpech.Ik als een wezenloze proberen, buurman nog trappen als een dolle en wat bleek?? Benzine op.
Toen ik eindelijk op weg was kwam ik erachter dat ik m'n sleutels in de achterdeur had laten zitten.
![]()
Gelukkig belde ik de buurman onder de douche vandaan en die heeft ze gered.
Die pik ik ook gewoon mee. Zo verdraagzaam ben ik nog netquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
60 minuten D_K als ik een one-man-show zeg maarpraat voor jezelf Teun, dat trek ik echt niet
Ik luister nog liever naar Paus met Pasen
hahahha ik lach je niet uit hoor, ja om je brommerpech maar hoe kan je nou je sleutels in het slot laten zitten echt mannen eigen hequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja pas om half drie of zoiets. Ik had ook nog brommerpech.Ik als een wezenloze proberen, buurman nog trappen als een dolle en wat bleek?? Benzine op.
Toen ik eindelijk op weg was kwam ik erachter dat ik m'n sleutels in de achterdeur had laten zitten.
![]()
Gelukkig belde ik de buurman onder de douche vandaan en die heeft ze gered.
Iedereen moet hier een eigen Topic Heks, dan is het probleem opgelostquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:20 schreef Toverheks het volgende:
en ja ik vind het gewoon KUT hoe het steeds hier aan toe gaat, de 1 verdwijnt de ander probeert harder te trappen dan een ander en ja een normale leuke en gezellig discussie kan je hier amper nog voeren of er komt weer een *Leukerd* met een achtelijke post aan zetten, maar ja zal mijn tijd duren hoor, jullie doen maar en ik noem geen namen maar jammer iedereen verpest het op die manier voor zich zelf
ohhhhh dat zie ik wel zitten iedereen een eigen topicquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iedereen moet hier een eigen Topic Heks, dan is het probleem opgelostMaar eigenlijk is er helemaal geen probleem, 't gaat zo het gaat.
Nog even volhouden, ze zeggen dat het hier bijna zover isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhh dat zie ik wel zitten iedereen een eigen topic
Tegen jezelf lullen kan verhelderend zijn, mits je jezelf de goede vragen steltquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:37 schreef Toverheks het volgende:
nou doe toch maar niet een eigen topic dat gelul dan tegen mezelf
ik stel altijd goede vragen, maar geef dan weer domme antwoorden dat ik achteraf denk, nee dat is te dom voor woorden had het zo en zo moeten zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tegen jezelf lullen kan verhelderend zijn, mits je jezelf de goede vragen stelt
Er zit geen metertje op zo'n brommert en ik ben te chaotisch om bij te houden hoeveel keer ik er mee gereden heb. En de kilometerteller doet het ook niet dus dat helpt ook niet mee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huh, dat heb je bij je vorige rit richting huis dan wel aardig uitgemeten. Wel thuiskomen en gelijk je tank leeg.
Ga ik nu downloaden, thnx!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef Jian het volgende:
Ik ga nog even een paar uurtjes het terras op. Teun, filmtip: Limitless, ik vond 'm heel aardig
Anders achter gewoon niet. Je ziet het zelf toch niet hèquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:52 schreef hondjes het volgende:
Veel plezier ..op terras
Zit extensions te zetten, links is klaar, rechts ook bijna
En dan de achterkant nog, anders morgen.
ben je bij jezelf extentions aan het zettenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef hondjes het volgende:
Doe het dan gewoon op gevoel..de achterkant.
oh wat knap, nou dat zal ik niet kunnen hoorquote:
Niet tussen twee spiegels in?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef hondjes het volgende:
Doe het dan gewoon op gevoel..de achterkant.
Valt wel mee hoor, plukje haar, extension erom heendraaien, hete tang erop en het zit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat knap, nou dat zal ik niet kunnen hoor
Hier kraken ze juweliers en ruggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:03 schreef Toverheks het volgende:
hart van nederland straks over shoperhal in osdorp liep ik nog van de week was overvallen met schoten ik liep er die dag voor dacht ik.
Moet je met een webcam achter je rug doen, de computer voor je, kun je horizontaal spiegelenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat werkt niet ,want is spiegelbeeld.
Ik pak een plukje haar en zie boven...
nee maar wat ze zeide loopt te weinig politie zeg loopt gewoon geen politie daarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier kraken ze juweliers en ruggen.
ja ja , de steun van de ''dierenliefhebbers'' was weer overweldigendquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Overigens Fann, goede poging dat topic, jammer dat je zo weinig respons krijgt
quote:
ow... For Fuck Sake, get a life !quote:Op zondag 22 mei 2011 09:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk, en met de vriendinnen van Fann, dus nou ben ik wel heel nieuwsgierig...
Mogge Heks, ik ga iets leuks doen vandaagquote:
Nog even en homoseksualiteit is dankzij GTST geen taboe meer! Het moet toch niet gekker worden.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er gaan theorieen dat door dit soort series het maatschappelijk geaccepteerd wordt dat vrouwen topfuncties bekleden. Net als de zwarte president in 24 Obama's kansen heeft vergroot.
Diss Captain Janeway niet!quote:Op zondag 22 mei 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
Ik zie best veel verschillen. Maar de linkse is de beoogde nieuwe IMFtopvrouw, begrijp ik? En rechts is is te zien een karakter uit een van de vele Star Trek-vervolgen? Doe mij maar Kirk en Spock.
Janeway geloofde in allerlei softe hokus pokus, zoals het pad naar verlichting. Voyager werd veel geschreven door vrouwen.quote:
Voor mij is het ook nieuws, waarschijnlijk is Fann juist degene die een spelletje speelt.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:51 schreef Copycat het volgende:
Sorry Fann, maar ik had er echt geen idee van. Maar dat zul je ook wel niet willen geloven in je paranoïde wereldje.
Zij die weten, zijn zij die zwijgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij is het ook nieuws, waarschijnlijk is Fann juist degene die een spelletje speelt.
Dat wel, maar ik rust nie dat marije en disana daar ook posten. niet dat dat er iets toe doet, daarom snap ik de aanmatigende houding van Fann ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:22 schreef hondjes het volgende:
Teun heeft weleens gezegd dat hij een eigen forum heeft..
De post van Fann hierover was vrij helder:quote:Op zondag 22 mei 2011 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik rust nie dat marije en disana daar ook posten. niet dat dat er iets toe doet, daarom snap ik de aanmatigende houding van Fann ook niet.
quote:Op zondag 22 mei 2011 09:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
ow... For Fuck Sake, get a life !![]()
Is hier al verschillende malen voorbij gekomen en sinds de DM kan ik zelf via 6 kanalen
info krijgen waar ik niet om vraag.
en met ''vriendinnen'' bedoel ik Disana en Marrije, alsof jullie doof, dom en blind zijn ineens
allemaal.
Ik heb daar geen zin in in die spelletjes....
[..]
Mogge Heks, ik ga iets leuks doen vandaag![]()
best mooi weer...
Doei
Excusatio non petita accusatio manifestaquote:Op zondag 22 mei 2011 12:38 schreef Disana het volgende:
Ik heb enige tijd geleden een paar weken op het forum van Teun gepost nadat ik op Fok werd achtervolgd en doodsverwensingen naar mijn hoofd kreeg geslingerd door iemand die heel mijn ziektegeschiedenis had gevolgd. Sindsdien post ik hier nog maar weinig en zeker niet over mijn gezondheid.
Het was niet geheim en er was niets bijzonders aan, dus ik begrijp niet wat sommige mensen hier willen insinueren. Vind het eerlijk gezegd behoorlijk onfris wat hier gebeurt.
Dan moet je het wel heel erg bont maken, ik ban liever niet, dat gebruik van macht vind ik zo'n ontzettend zwaktebod dat ik wel tien keer nadenk voordat ik dat doe. Fok! is daar veel sneller meequote:Op zondag 22 mei 2011 02:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dan heb ik binnen 2 minuten een ban![]()
Het bestaat inmiddels twee jaarquote:Op zondag 22 mei 2011 09:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is ook volledig langs mij geen gegaan, mogguh. Had er weken geleden iets over gelezen, dacht dat 't niet van de grond was gekomen. Wel dus.
Als je echt nog steeds wil insinueren dat mij opmerking over dat ik geen orgaandonorquote:Op zondag 22 mei 2011 12:38 schreef Disana het volgende:
Ik heb enige tijd geleden een paar weken op het forum van Teun gepost nadat ik op Fok werd achtervolgd en doodsverwensingen naar mijn hoofd kreeg geslingerd door iemand die heel mijn ziektegeschiedenis had gevolgd. Sindsdien post ik hier nog maar weinig en zeker niet over mijn gezondheid.
Het was niet geheim en er was niets bijzonders aan, dus ik begrijp niet wat sommige mensen hier willen insinueren. Vind het eerlijk gezegd behoorlijk onfris wat hier gebeurt.
Nee ik speel geen spelletjes.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij is het ook nieuws, waarschijnlijk is Fann juist degene die een spelletje speelt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan moet je het wel heel erg bont maken, ik ban liever niet, dat gebruik van macht vind ik zo'n ontzettend zwaktebod dat ik wel tien keer nadenk voordat ik dat doe. Fok! is daar veel sneller mee
Soms moet je ''nog effe iets kwijt''quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Stelling 1: Teun heeft dus een eigen forum is nu onweerlegbaar onderbouwt.
Dus wat Fann zegt is een complete leugen zonder kern van waarheid? Een ja/nee is voldoende.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Je denkt wel vaker dat ik lieg, maar dat doet ie niet
Ik weet niet exact waar je het over hebt. Ik heb gewoon een forum, dat is hier wel vaker aan de orde geweest.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus wat Fann zegt is een complete leugen zonder kern van waarheid? Een ja/nee is voldoende.
Hier heb je een doekje voor je bloedneus.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet exact waar je het over hebt. Ik heb gewoon een forum, dat is hier wel vaker aan de orde geweest.
Voldoende voor wat, het klinkt alsof hij verplicht is om te antwoorden.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus wat Fann zegt is een complete leugen zonder kern van waarheid? Een ja/nee is voldoende.
Ik weet niet wat ik er mee moet, maar dankjewel?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier heb je een doekje voor je bloedneus.
FOK! is ook honderdduizend keer groter dan jouw forumpje hè?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan moet je het wel heel erg bont maken, ik ban liever niet, dat gebruik van macht vind ik zo'n ontzettend zwaktebod dat ik wel tien keer nadenk voordat ik dat doe. Fok! is daar veel sneller mee
Hij heeft ook klokken horen luiden, wil nu het naadje van de kous weten.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voldoende voor wat, het klinkt alsof hij verplicht is om te antwoorden.
ik heb het hier toen gewoon gezegd hoor, dat ik zelf ff wat had opgezet omdat ik het leuk vond om wel contact te houden met teun. Maar ik was er niet zo handig in en toen zei Teun sluit maar aan bij mijn forum en toen heb ik hier nog gezegd dat wat ik had opgezet alweer weg was en dat we een zijspoor waren ingeslagen. Waarmee, volgens mij, duidelijk was dat we wel verder waren gegaan maar op een ander forum. En iedereen die de link heeft gevraagd heeft dat van mij gekregen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:21 schreef Copycat het volgende:
Dat achterlangse gekonkel is ook al zoiets wat steeds opduikt. Is daar ook maar enigszins bewijs van? En zo ja, is dat bewijs niet direct bewijs van je eigen rol daarin?
Natuurlijk is Fok! honderdduizend keer groter, maar dat maakt toch niets uit. Ik klaag Fok! niet aan, ik geef aan wat ik van bannen vind en antwoord op een opmerking van Fann. Sorry als je je aangesproken voeltquote:Op zondag 22 mei 2011 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
FOK! is ook honderdduizend keer groter dan jouw forumpje hè?
Oh ja, daar staat me vaag iets van bij. Ik vergeet gewoon te snel.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:33 schreef Marrije het volgende:
ik heb het hier toen gewoon gezegd hoor, dat ik zelf ff wat had opgezet omdat ik het leuk vond om wel contact te houden met teun. Maar ik was er niet zo handig in en toen zei Teun sluit maar aan bij mijn forum en toen heb ik hier nog gezegd dat wat ik had opgezet alweer weg was en dat we een zijspoor waren ingeslagen. Waarmee, volgens mij, duidelijk was dat we wel verder waren gegaan maar op een ander forum. En iedereen die de link heeft gevraagd heeft dat van mij gekregen.
Join the club!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:38 schreef gomi het volgende:
weet je ik snap soms echt niet wat hier allemaal speelt.
Ik ook niet. De vraag is wil je dat eigenlijk wel weten!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:38 schreef gomi het volgende:
weet je ik snap soms echt niet wat hier allemaal speelt.
Vroeger was alles beter, toen kon je bijvoorbeeld ook nog gewoon roken op je werkplek. 't Is anno 2011 niks dan behelpen geblazenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:31 schreef hondjes het volgende:
R.Nixon was de grootste neukerd en DSK blijkt maar een kruimelneuker te zijn, vogens Buitenhof
Je vergelijkt appels met peren. Op een klein forum ken je je users en zal je ook niet zo snel bannen, lijkt me logisch.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk is Fok! honderdduizend keer groter, maar dat maakt toch niets uit. Ik klaag Fok! niet aan, ik geef aan wat ik van bannen vindt en antwoord op een opmerking van Fann. Sorry als je je aangesproken voelt
postten daar, dan klopt hetquote:Op zondag 22 mei 2011 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
- Disana en Marrije posten daar -> Dat blijkt te kloppen.
Hiermee doe je nu exact hetzelfde waarvan je net aangaf dat je niet zeker wist of je het wel wilde weten. Het laatste deel vul je gewoon inquote:Op zondag 22 mei 2011 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
O die van Marrije had ik gemist:
Fann:
- Teun heeft een forum -> Dat blijkt te kloppen.
- Disana en Marrije posten daar -> Dat blijkt te kloppen.
Laat ik Fann eens het voordeel van de twijfel geven. Dan zal de rest ook wel kloppen.
Ja nou, laat mij lekker. Ik ga over mijn eigen groentekar hèquote:Op zondag 22 mei 2011 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren. Op een klein forum ken je je users en zal je ook niet zo snel bannen, lijkt me logisch.
Ik vul gewoon aan wat iedereen zegt. En dat gewoon publiek om dit forum nog wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hiermee doe je nu exact hetzelfde waarvan je net aangaf dat je niet zeker wist of je het wel wilde weten. Het laatste deel vul je gewoon in
Maar goed, nu je de definitieve hamerslag gegeven hebt mag het van mij ook wel weer over zijn.
Prima, maar 't is niet per definitie de waarheid.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vul gewoon aan wat iedereen zegt. En dat gewoon publiek om dit forum nog wel.
quote:Familie vindt fortuin op zolder...en geeft het terug
SALT LAKE CITY (UTAH, VS) - Een Amerikaans gezin dat 45.000 dollar vond op de zolder van hun nieuwe huis, heeft de eigenaar van het fortuin opgespoord en het geld eerlijk teruggegeven.
Dat schijnt het achter de schermen ook niet te zijn, maar in het openbaar kan men zich tenminste verdedigen en weet men wie wat zegt op basis van welke gegevens. Als het compleet er naast is dan kan men dat ook weerleggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, maar 't is niet per definitie de waarheid.
Dat kan, maar wat ik bijvoorbeeld van iemand vind hoeft lang niet altijd met iedereen gedeeld te worden. Het is hier geen inquisitie, noch een biechtstoel of zoiets dergelijks.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat schijnt het achter de schermen ook niet te zijn, maar in het openbaar kan men zich tenminste verdedigen en weet men wie wat zegt op basis van welke gegevens. Als het compleet er naast is dan kan men dat ook weerleggen.
En als hij die niet gezien had dan had jij wel per PM en DM alle mods, FA's en de hele hoofddirectie van FOK er van op de hoogte gesteld.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef Disana het volgende:
Pietje heeft nog zo'n doodsverwensing aan mijn adres in de FB van NWS gezien,
Ja baas, in welke volgorde moet ik het voor je opdienen?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:25 schreef Coos het volgende:
Heb weleens vaker gelezen dat jij een eigen Forum hebt.
a: doe eens een linkie
b: doe eens uitleggen waarom je dan hier alles vol zit te blaffen
c: waar gaat dit allemaal over
Als het geen strandweer is moet je wat doen hè!
Waar staat de cursus Skimmen voor Dummies???quote:
Goed zoeken dan ben je volgende week rijkquote:Op zondag 22 mei 2011 14:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar staat de cursus Skimmen voor Dummies???![]()
Wielrennen kijken.
Ik geef een zevenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef Jian het volgende:
Ik ga nog even een paar uurtjes het terras op. Teun, filmtip: Limitless, ik vond 'm heel aardig
Ik ook en ik wil het ook niet snappen. Ik post zo af en toe, maar het wordt er niet leuker op.quote:
Ik ben langs 2 Ikea's gereden! Telt dat ook?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:34 schreef Toverheks het volgende:
zo ff marvin erin gooien en de zondag kan niet meer stuk.
was in Ikea Haarlem met de oudste, geloof dat heel Amsterdam en Haarlem er was wat was het druk zeg, of het gratis was.
nou 2 paarse lampen gekocht een broodplank en een roerbakdingeslepelset.
Ik was in Ikea delft. Hebben ze in haarlem ook het ijsjessysteem aangepast? Niet meer meteen geld erin gooien maar een apart muntje?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:34 schreef Toverheks het volgende:
zo ff marvin erin gooien en de zondag kan niet meer stuk.
was in Ikea Haarlem met de oudste, geloof dat heel Amsterdam en Haarlem er was wat was het druk zeg, of het gratis was.
nou 2 paarse lampen gekocht een broodplank en een roerbakdingeslepelset.
echt was niet eens een plekje voor de auto zo druk en echt druk met hebberige mensen bang dat ze te laat kwamen en hun kastje niet meer in de stelling konden vinden.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben langs 2 Ikea's gereden! Telt dat ook?
oh dat is wel leuk, ze hebben een hele leuke serie wasmanden je kan bijna niet kiezen, mooie kastjes met spiegel erboven, maar eerlijk Cc ik weet niet of je woonexpress XL kent iets duurder dan de Ikea zelfde opzet ook hele mooie dingen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:39 schreef Copycat het volgende:
Dit universum snap ik wel.
Ik mag binnenkort ook een dagje vertoeven in IKEA. Over twee weken beginnen ze hier eindelijk aan mijn badkamer en vervolgens keuken. Grotere badkamer en die moet gevuld en de keuken uiteraard ook vernieuwd qua 'styling'. En ik moet nieuwe matrassen.
Of juist niet. Wat heb jij zoal gedaan dit weekend?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook niet, moet echt beter op gaan letten.
Woonexpres ken ik niet, ga eens zoeken.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:43 schreef Toverheks het volgende:
oh dat is wel leuk, ze hebben een hele leuke serie wasmanden je kan bijna niet kiezen, mooie kastjes met spiegel erboven, maar eerlijk Cc ik weet niet of je woonexpress XL kent iets duurder dan de Ikea zelfde opzet ook hele mooie dingen.
doe eens een samenvattingquote:Op zondag 22 mei 2011 16:41 schreef Jian het volgende:
bijgelezen enne ik snap het wel een beetje, tis niet zo heel moeilijk als je geen struisvogel bent
hebben mooie dingenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Woonexpres ken ik niet, ga eens zoeken.
En eend met die eens.
Aah, Ikea daar kan ik ook weleens gaan kijken voor een nieuw badkamermeubel, al heb ik wel al een mooie bij Gamma gezien, maar het is altijd fijn om veel keuze te hebben en te twijfelenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:39 schreef Copycat het volgende:
Dit universum snap ik wel.
Ik mag binnenkort ook een dagje vertoeven in IKEA. Over twee weken beginnen ze hier eindelijk aan mijn badkamer en vervolgens keuken. Grotere badkamer en die moet gevuld en de keuken uiteraard ook vernieuwd qua 'styling'. En ik moet nieuwe matrassen.
Als ik naar mijn werk rijd kom ik ook altijd langs een XL, maar ik ben er nog nooit geweest, toch maar eens binnenstappen.quote:
Nee m'n beste Gomes .... en ik ken je denk ik lang genoeg om te veronderstellen dat jij e.e.a. ook best wel overziet, zo ingewikkeld zitten dit soort dingen nooit in elkaar. Sit back, laat de schapen blaten en enjoy the showquote:
komt me paarse bankstel vandaan al weet ik niet wanneer het geleverd wordt maar heb nog geen haast, maar mooie dingen ook wel hele duren maar ook van dat lawaaipapagaaihout dus elk jaar een nieuw kastje zeg maarquote:Op zondag 22 mei 2011 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik naar mijn werk rijd kom ik ook altijd langs een XL, maar ik ben er nog nooit geweest, toch maar eens binnenstappen.
Hij noemt mij een schaapquote:Op zondag 22 mei 2011 16:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee m'n beste Gomes .... en ik ken je denk ik lang genoeg om te veronderstellen dat jij e.e.a. ook best wel overziet, zo ingewikkeld zitten dit soort dingen nooit in elkaar. Sit back, laat de schapen blaten en enjoy the show
eerst een struisvogel en dan een schaap, kinderboederij misschienquote:Op zondag 22 mei 2011 16:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee m'n beste Gomes .... en ik ken je denk ik lang genoeg om te veronderstellen dat jij e.e.a. ook best wel overziet, zo ingewikkeld zitten dit soort dingen nooit in elkaar. Sit back, laat de schapen blaten en enjoy the show
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon voor gaan zitten en beginnen te lezen vanaf 2007
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Werkelijk om tequote:
Je hebt wolven en schapen Teun, wat jij bent, daar ben ik nog niet helemaal uit, maar geen schaap in elk gevalquote:
De lijst uit de Nieuwe Watelweg is niet te vletenquote:
Dan heb je de details, maar heb je die daadwerkelijk nodig dan ?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe je goed Heksquote:Op zondag 22 mei 2011 16:53 schreef Toverheks het volgende:
werkelijk he hele middag stil en ik post wat en breng toch weer leven in de brouwerij, ben ik toch nog ergens goed voor
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:27 schreef Toverheks het volgende:
net zoals er veel SST afkraakte en hun users, maar er toch elke keer lezen of meeposten echt FOK is ontspanning en geen sneren onderling waar je wakker van moet gaan leggen.
Deze alinea van Heks moet jij toch snappen!quote:
De ontstaansgeschiedenis, altijd leuk om te lezen hoe dat gaat tussen en met mensenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan heb je de details, maar heb je die daadwerkelijk nodig dan ?
Tis toch kutweer.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou nee, dat was het stukje waar ik juist het minst van snaptequote:Op zondag 22 mei 2011 16:55 schreef Coos het volgende:
[..]
[..]
Deze alinea van Heks moet jij toch snappen!
Als je maar twee soorten in de aanbieding hebt, schaap niet van toepassing is, dan blijft er weinig ruimte overquote:Op zondag 22 mei 2011 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt wolven en schapen Teun, wat jij bent, daar ben ik nog niet helemaal uit, maar geen schaap in elk geval
Dan snap ik ook niets meer van jou.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, dat was het stukje waar ik juist het minst van snapte
ja, maar mij antwoord geven ho maarquote:Op zondag 22 mei 2011 16:53 schreef Toverheks het volgende:
werkelijk he hele middag stil en ik post wat en breng toch weer leven in de brouwerij, ben ik toch nog ergens goed voor
Ja, want dat ging over SST. Maar dat hele gedoe hier, daar snap ik steeds minder van. Maar blijkbaar moet je daarvoor weer helemaal teruggaan naar 2007. Dat vind ik dan weer een beetje te veel water onder de brug.quote:
huh waarquote:
Omdat ik dacht dat Toverheks zelf ook weleens liep te klagen over SST en er toch bleef posten.quote:
ik zal best eens geklaagd hebben heel SST vond ik ruk, maar zoals er door sommige hier in de SC over de COS deden vond ik gewoon niet leuk meer, en het was niet alleen Cc.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat Toverheks zelf ook weleens liep te klagen over SST en er toch bleef posten.
Maar dat hoef je je dan toch niet aan te trekken, het kan toch zo zijn dat mensen de COS niets aan vinden, maar er toch af en toe posten.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zal best eens geklaagd hebben heel SST vond ik ruk, maar zoals er door sommige hier in de SC over de COS deden vond ik gewoon niet leuk meer, en het was niet alleen Cc.
dus dat is ook weer uit het forumlandwereldje
Ja dat deed ik ook regelmatig.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zal best eens geklaagd hebben heel SST vond ik ruk, maar zoals er door sommige hier in de SC over de COS deden vond ik gewoon niet leuk meer, en het was niet alleen Cc.
dus dat is ook weer uit het forumlandwereldje
wat deed je regelmatig, klagen heb ik van jou niet gelezen hoor of snap ik het nu niet meer.quote:
Nou ik heb hier regelmatig geroepen dat ik die Cos'sers maar stom vond en ze niet begreep. Om dat vevolgens in de Cos ook te roepen. En andersom. Soms heb ik daar even zin in, voor mij is Fok! ook ontspanning en af en toe een uitlaat klep. Het hoeft niet altijd gezellig en leuk en lief te zijn. Wat hier vanmiddag gebeurde lijkt mij behoorlijke miscumunicatie.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat deed je regelmatig, klagen heb ik van jou niet gelezen hoor of snap ik het nu niet meer.
Zo is dat Lies. Namen en rugnummers willen we.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
Maar toverheks doelde dus niet op mij. Nu ben ik wel benieuwd wie ze dan wel bedoelde.
Liesje kan zoveel willen, komt ook 9 van de 10 keer hier bovendrijven als ze een rel ruikt, en zeg niet dat het niet zo is liesje want al ben ik dommer dan de rest soms zie ik ook wel eens iets scherp hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo is dat Lies. Namen en rugnummers willen we.![]()
De rugnummers op tv zijn aan hun laatste beklimming van de dag begonnen
mooie etappe he.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo is dat Lies. Namen en rugnummers willen we.![]()
De rugnummers op tv zijn aan hun laatste beklimming van de dag begonnen
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liesje kan zoveel willen, komt ook 9 van de 10 keer hier bovendrijven als ze een rel ruikt, en zeg niet dat het niet zo is liesje want al ben ik dommer dan de rest soms zie ik ook wel eens iets scherp hoor.
en hier laat ik het bij, denken jullie maar eens na over mijn post eerder, en wie zich aangesproken voelt jammer dan.
Presentquote:Op zondag 22 mei 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liesje kan zoveel willen, komt ook 9 van de 10 keer hier bovendrijven als ze een rel ruikt, en zeg niet dat het niet zo is liesje want al ben ik dommer dan de rest soms zie ik ook wel eens iets scherp hoor.
en hier laat ik het bij, denken jullie maar eens na over mijn post eerder, en wie zich aangesproken voelt jammer dan.
Klopt.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liesje kan zoveel willen, komt ook 9 van de 10 keer hier bovendrijven als ze een rel ruikt.
ah okquote:Op zondag 22 mei 2011 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh waar
heb even terug gescrold bedoel je over die ijsjes lees ik net pas sorry nee niet gezien oudste wilde gelijk weg want er stond me ook een rij bij de eettent daar.
Zo simpel en toch zo grappigquote:
Flikker eens op met je gezuig en gestookquote:Op zondag 22 mei 2011 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vrouwen! Zelfs slangen kronkelen minder en zijn minder giftig!
En het nut van deze bijdrage ontgaat mij even. Doe je nu niet zelf waar je mij van beschuldigd?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flikker eens op met je gezuig en gestook
geef nergens meer een slinger aan, sommige snappen me toch niet, denken echt dat wijf spoort niet en blaat maar wat, nou ben er klaar mee heb het gehad heb me zegje gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
En Heksie, geef d'r maar weer een slinger aan
Heel raar, ik post hier zelden of nooit, maar ik begrijp je volkomen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef nergens meer een slinger aan, sommige snappen me toch niet, denken echt dat wijf spoort niet en blaat maar wat, nou ben er klaar mee heb het gehad heb me zegje gedaan.
Hij is nog niet voorbij en er is er vast weer 1 die wat weet te verzinnenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:11 schreef hondjes het volgende:
De zondag dat de rel niet doorging![]()
Want er was gewoonweg niets te rellen.
Jij spoort dus ook nietquote:Op zondag 22 mei 2011 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel raar, ik post hier zelden of nooit, maar ik begrijp je volkomen.
Dat klopt, maar daar heb ik zelf geen last vanquote:
Beter we gaan het wel met elkaar vindenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar heb ik zelf geen last van
WJquote:Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef willem-jozef het volgende:
hi gilrs (hondjes, teun en kal)![]()
beetje een zielige vertoning hier..![]()
wil me er ook eeeecht niet mee bemoeien want het is te triestlosers
quote:
Ooooh WJ,quote:Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef willem-jozef het volgende:
hi gilrs (hondjes, teun en kal)![]()
beetje een zielige vertoning hier..![]()
wil me er ook eeeecht niet mee bemoeien want het is te triestlosers
De zoon van mijn broer is vriend van Britt haar broer. Ik wil een handtekening op een foto maar durf niet te vragenquote:
Als je toch voor bouwmarktspul gaat, dan zijn de badkamermeubels van Ikea kwalitatief beduidend beter dan die van de DHZ-winkel.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aah, Ikea daar kan ik ook weleens gaan kijken voor een nieuw badkamermeubel, al heb ik wel al een mooie bij Gamma gezien, maar het is altijd fijn om veel keuze te hebben en te twijfelen
Echt, doen johquote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
De zoon van mijn broer is vriend van Britt haar broer. Ik wil een handtekening op een foto maar durf niet te vragen
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ooooh WJ,lieverd
kom eens hier, krijg je een knuf
Ja ik ook ik zal zijn hyves even opzoeken. Als was het maar voor tong80quote:Op zondag 22 mei 2011 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt, doen joh
Ik vind haar zo aandoenlijk
Whahahahaquote:Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook ik zal zijn hyves even opzoeken. Als was het maar voor tong80
Je bent ook een zeikwijfquote:
Ik vind jou ook zo'n lief mennekequote:Op zondag 22 mei 2011 18:22 schreef willem-jozef het volgende:
laatst vroeg ik me hardop af (fietsend door een supermarkt): "is het niet verstandiger om nooit meer met die idioten uit die s.c. te communiceren"
er zijn natuurlijke ook wel een aantal minderbeschadigden, dat zal de reden zijn dat ik hier toch wel graag kom soms
hooi oudje, hoe is het?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ooooh WJ,lieverd
kom eens hier, krijg je een knuf
Waar, maar dat is maar een deel van de waarheid, daarnaast ben ik een doorzetter en lief en intelligent en een goede mina(a)r(es) en met een goede smaak en zacht en gevoelig en gewoon een kanjer en, en, enquote:
Dat zei ik in het topic, op donderdag avond om half 9 RTL5quote:
Ik snap heus wel wat je bedoelt Heks, maar dat betekent toch niet dat ik het altijd met je eens moet zijn.En ik vind zeker niet dat je blaat, maar dat je wel spoortquote:Op zondag 22 mei 2011 18:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef nergens meer een slinger aan, sommige snappen me toch niet, denken echt dat wijf spoort niet en blaat maar wat, nou ben er klaar mee heb het gehad heb me zegje gedaan.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
, dan ben ik zeker weer een rel aan het aanzwengelen?
open een topicquote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik zeg dat ik hier bepaalde users mis, dan ben ik zeker weer een rel aan het aanzwengelen?
Okequote:Op zondag 22 mei 2011 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar, maar dat is maar een deel van de waarheid, daarnaast ben ik een doorzetter en lief en intelligent en een goede mina(a)r(es) en met een goede smaak en zacht en gevoelig en gewoon een kanjer en, en, en
Britt vindt het volgens mij alleen maar leuk als je haar om een handtekening en een pluk haar vraagt.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
De zoon van mijn broer is vriend van Britt haar broer. Ik wil een handtekening op een foto maar durf niet te vragen
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:22 schreef willem-jozef het volgende:
laatst vroeg ik me hardop af (fietsend door een supermarkt): "is het niet verstandiger om nooit meer met die idioten uit die s.c. te communiceren"
er zijn natuurlijke ook wel een aantal minderbeschadigden, dat zal de reden zijn dat ik hier toch wel graag kom soms
Nou lekker dat moet in mijn autoquote:Op zondag 22 mei 2011 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap heus wel wat je bedoelt Heks, maar dat betekent toch niet dat ik het altijd met je eens moet zijn.En ik vind zeker niet dat je blaat, maar dat je wel spoort
Ja gaat ze keihard lachenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Britt vindt het volgens mij alleen maar leuk als je haar om een handtekening en een pluk haar vraagt.
Ok, dan zal ik daar mijn licht ook eens opstekenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je toch voor bouwmarktspul gaat, dan zijn de badkamermeubels van Ikea kwalitatief beduidend beter dan die van de DHZ-winkel.
En qua prijs ontloopt het elkaar niet veel, dus dat maakt Ikea een uitstekend alternatief.
sollie, door m'n gedachtenstromen absorbeer ik soms de allerbelangrijkste info nietquote:Op zondag 22 mei 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zei ik in het topic, op donderdag avond om half 9 RTL5
beetje jammerquote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sollie, door m'n gedachtenstromen absorbeer ik soms de allerbelangrijkste info niet
En Ikea heeft mooie badmeubelsquote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik daar mijn licht ook eens opsteken
Ik weet het niet, ik ben wel een fan iig.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Britt vindt het volgens mij alleen maar leuk als je haar om een handtekening en een pluk haar vraagt.
teun heeft er toch eentje staan dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:29 schreef Kally het volgende:
[..]
beetje jammer
Als je de BBQ maar niet vergeet
Ja met bier, en ik ben er ookquote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
teun heeft er toch eentje staan dan?
Ik ben dol op zelf in elkaar zet meubelenquote:
Als ik halverwegen niet de schietstoel in werking zet he ?quote:
Ging je alarmquote:
quote:
vraag ff voor mij een foto met kus asjeasjebestquote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal wat bouwpakketten in huis halen om je van de straat te houden. En je moet een advertentie op Marktplaats zetten dat je voor weinig Ikea meuk in elkaar zet. Gat in de marktquote:Op zondag 22 mei 2011 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben dol op zelf in elkaar zet meubelen
Heb je een open dak of een pick up?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik halverwegen niet de schietstoel in werking zet he ?
Ik ook niet helemaal, maar het boeit me eigenlijk geen ene reet, als mensen elkaar alleen willen afbranden moeten ze dat lekker zelf weten, en verder klets ik gewoon door, uiteraardquote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Neh, was aan het teruglezen.
Maar ik snap er niks van
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik halverwegen niet de schietstoel in werking zet he ?
Ja doei, alleen voor mezelf he, weet je hoe druk ik het hebquote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zal wat bouwpakketten in huis halen om je van de straat te houden. En je moet een advertentie op Marktplaats zetten dat je voor weinig Ikea meuk in elkaar zet. Gat in de markt
Wij hebben een volledige badkamerzaak badkamer, behalve de wastafel en het ladenblok eronder, die zijn van Ikea, dat zou bij een badkamerboer zeker 3 keer zoveel gekost hebben, en de DHZ-winkel heeft die kwaliteit vrijwel niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik daar mijn licht ook eens opsteken
de luitjes die dat zeggen zitten het diepst in de revenge-modus. jij dan niet btw, ben je te lief voorquote:
Mocht ze willenquote:
Kaart lezen zal jequote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik hoop dat je niet de hele weg zit te babbelen met me hoor, wil ook van het uitzicht en de omgeving genieten, zo vaak zie ik geen weilanden met koeien.
O ja tomtom, ik ga het niet vinden zonder, dat bos waar hij in woontquote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kaart lezen zal jeOf heb je de tomtom weten te ristelen
Nou dat word lachen. Ik schaf er maar één aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |