No Deal, jij gunde mij jou Lasapparaat ook nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef T42 het volgende:
Nintendo Game & Watch Tabletop Mario Cement Factory 40 geboden
Nintendo Game & Watch Donkey Kong 2 20 geboden
kreeg van een andere fokker al 100 voordat ik topic af had en die heeft hem ook gehaaldquote:Op zondag 22 mei 2011 00:00 schreef Prowl het volgende:
[..]
No Deal, jij gunde mij jou Lasapparaat ook niet(al heb ik een betere gevonden voor 70,=)
Krijg net een bod via MP van 80 voor die 2
Prima, ik wacht die MP gast even af, als dat niet doorgaat zijn ze voor jou.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:56 schreef T42 het volgende:
[..]
kreeg van een andere fokker al 100 voordat ik topic af had en die heeft hem ook gehaald
reserve 80 bod dan.
Kom over 2 jaar maar terug met je bodquote:
vakantiegeld is al op dus kan het niet kopenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:44 schreef Prowl het volgende:
T42 als je ze nog wil voor 80 mag je ze komen halen.
Ik heb nu ook een bod van 100 voor die 2 maar geen zin in geneuzel met bieders waarvan de helft toch niet meer reageert
Dan maar voor een paar euro minder verkopen
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:54 schreef T42 het volgende:
[..]
vakantiegeld is al op dus kan het niet kopen
Je hebt pmquote:Op maandag 23 mei 2011 18:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Geen probleem!
Komt donderdagavond ergens gelegen? Dat is me enige 'vrije avond' deze weekdus kan ik ff snel op en neer karren (moet je wel ff je adres pb'en met een tijd die je het beste uitkomt)
Mocht ik willen grappenmakerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:43 schreef BrandX het volgende:
is de boel (dus) verkocht en kan hier een slot op?
doe maar slottenquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:17 schreef Prowl het volgende:
Laatste schop van dit topic voor dit weekend dan maar, schiet niet op via hier......
Slotje!quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:39 schreef Prowl het volgende:
doe maar dicht
volgend jaar ofzo een nieuw topic
tis nog wel te koop, stuur maar een pm bij interesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |