Mijn top 2
1.De Hardheid
2.Mark Foggo
En welke nummers zijn het coolste?
quote:Wat is Ska/skanking?
Op vrijdag 21 juni 2002 08:20 schreef L3IPO het volgende:
wat is ska
Dat staat hier.
Wat ik erg lekker vind om te luisteren zijn Def P & Beatbusters (http://www.defp-beatbusters.nl)
En de Hardheid is idd ook erg relaxed!
In eindhoven zit een engelsman die een skabandje heeft.
Maar nu is het dat ik de naam niet meer weet en normaal kan ik hem altijd zeggen.
Beef kun je volgens mij ook in het rijtje zetten. IK weet het niet zeker..
Rudeness Empire...was erg leuk
ik kwam net toevallig hun site tegen... http://thetones.cjb.net/
maar rude rich is absoluut en overtuigend de beste
quote:Is Mark Foggo nederlands dan? Ik dacht dat t een engelsman was.
Op vrijdag 21 juni 2002 07:44 schreef PuNkOrAmA het volgende:2.Mark Foggo
Jammah Tammah
en Mark Foggo dan maar.
Wat zijn jullie favoriete Nederlandstalige Skabands + Nummer? Of zijn de bovengenoemde allemaal Nederlandstalig?
quote:Mark foggo bedoel je dan.
Op vrijdag 21 juni 2002 09:23 schreef valek het volgende:
ska is wel gaaf.
IK houd van hardcore maar ska past ook goed in mijn rijtje.In eindhoven zit een engelsman die een skabandje heeft.
Maar nu is het dat ik de naam niet meer weet en normaal kan ik hem altijd zeggen.Beef kun je volgens mij ook in het rijtje zetten. IK weet het niet zeker..
Mijn top 3 is
1. de hardheid
2. Mark foggo
3. jammah tammah
quote:Ik moet zeggen dat ik nooit echt in het ska wereldje gezeten heb, maar ik vind t wel errug lekker...
Op vrijdag 21 juni 2002 12:33 schreef PuNkOrAmA het volgende:
Ja hij is Nederlands (hij heeft ook een Nederlandse nummer wat heet Hashish uit Amsterdam)Wat zijn jullie favoriete Nederlandstalige Skabands + Nummer? Of zijn de bovengenoemde allemaal Nederlandstalig?
Mark Foggo heb ik inmiddels 2 keer gezien (afgelopen 5 mei en 2 jaar terug oid). Jammah Tammah heb ik wel een cd van.
Wat er wat mij betreft ook bij mag, maar das meer pret punk en bovendien bestaan ze al een jaar of tien niet meer, zijn de Boegies (met de zanger van Jammah Tammah als ik t goed heb)
quote:Helemaal juist
Op vrijdag 21 juni 2002 14:04 schreef Eazzz het volgende:Wat er wat mij betreft ook bij mag, maar das meer pret punk en bovendien bestaan ze al een jaar of tien niet meer, zijn de Boegies (met de zanger van Jammah Tammah als ik t goed heb)
quote:Meh! ruleert zwaar, verder vind ik de dorpsgek ook wel errug cool
Op vrijdag 21 juni 2002 15:05 schreef ranja het volgende:[..]
Helemaal juist
Meh! is toch wel een klassieker....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |