Ik ga zo Wiskunde A oefenen..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je om 10 voor 10 nog gaan leren.
Het is niet dat je met elektrisch scheren over grote plukken haar op je gezicht achterhoudquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elektrisch
Wees een kerel en doe het met een mes. Veel mooier en fijner. En dan gaan alle haartjes ook per direct weg.
Ik heb nog niets geregeld en ik vind het juist laat.quote:
hoe vaak ik jou wel niet hoor zeggen dat je wat gaat doenquote:
Hele tekst overtypen terwijl ik je allang gelijk gaf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:52 schreef AchmedJan het volgende:
Uit mijn boek.
Malthus kwam aan het begin van de 19de eeuw tot de condlusie dat in pre industriele samenlevingen de bevolking gewoonlijk sneller groeit dan de productie. door de bevolkingsgroei neemt de vraag naar voedsel toe, vooraal de vraag naar granen. doordat de graanproductie die vraag niet kan bij benen stijgen de graanprijzen. doordat de mensen meer geld kwijt zijn neemt de vraah maar minder noodzakelijke producten ad, zodat vooral in de nijverheid werkloosheid ontstaat. net wlrd steeds moeilijker iedereen te voeden. uiteidenlijk stuit de bevolkingsgroei op grezen dan verzorgen oorlogen, epidimieen etc een terugval waarop de bevolking wel kan worden gevoed.
Mogen wij ook komen? (A)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nog niets geregeld en ik vind het juist laat.De bedoeling was ook eigenlijk eerder.
in de meivakantie.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Het is niet dat je met elektrisch scheren over grote plukken haar op je gezicht achterhoud
dit was voor ezellquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hele tekst overtypen terwijl ik je allang gelijk gaf.
Ik doe al met 2 anderen samen het geven, dus worden sws al veel mensen. Denk ook niet dat er echt mensen bij kunnen.quote:
XCore is gewoon een beetje vriendloosquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe al met 2 anderen samen het geven, dus worden sws al veel mensen. Denk ook niet dat er echt mensen bij kunnen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
XCore is gewoon een beetje vriendloos
Hard:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik heb zin in keiharde domme muziek, tips?
Had ik niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
XCore is gewoon een beetje vriendloos
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja zo is wel oke, maar dit is niet oke
[ afbeelding ]
Dat niet neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja zo is wel oke, maar dit is niet oke
[ afbeelding ]
Dan zie jij wat anders dan ik ziequote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Enige wat ik zie is een witte vlek, amper haartjes.
Ik zit nu anders te Fok!ken en ben ook economie aan het samenvatten (nouja, samenvatting over typen).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:53 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe vaak ik jou wel niet hoor zeggen dat je wat gaat doen
Samenvatting aan het samenvatten waardoor het een samensamenvatting wordt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zit nu anders te Fok!ken en economie aan het samenvatten (nouja, samenvatting over typen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |