Ik heb zo'n hekel aan scheren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb me sinds donderdag niet meer geschoren.
Dat zeggen de havisten en de vwo'ers ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:43 schreef Joosterd het volgende:
Hebben die Vmbo'ers ook volgende week nog Examens sommige lopen na een half uur alweer weg dat is zo vreselijk irritant.
En dan hoor je ze op de gang zeggen... Godver hij was zo moeilijk.... had ik maar geleerd...
Maar die hebben iets meer recht van sprekenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zeggen de havisten en de vwo'ers ook.
je ziet stijgende prijzen toch voor sterfte staan???quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stijgende prijzen en als gevolg sterfte? Logisch.
Zet dat dan erbij, met 'sterfte' voldoe je niet. In mijn ogen dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:44 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
je ziet stijgende prijzen toch voor sterfte staan???
stijgende prijzen lijden tot sterfte, de mensen konden geen voedsel meer kopen door de hoge prijzewn -> sterfte
Nee, dat heeft er weinig mee te maken. Veel inwoners van landen waren zelfvoorzienend, want er was weinig/geen handel. Men moest meer mondjes voeren, maar het probleem was juist dat ze niet genoeg voedsel hadden. Er was weinig/geen handel, dus ze konden sowieso niets kopen. Stijgende prijzen heeft er dus niets mee te maken. Alleen de Hollanders hadden geen last van die spanningen, omdat zij wél handel hadden.quote:
Ja.. vind ik nogal logisch eigenlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:44 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
je ziet stijgende prijzen toch voor sterfte staan???
stijgende prijzen lijden tot sterfte, de mensen konden geen voedsel meer kopen door de hoge prijzewn -> sterfte
Ik ookquote:
Maar hoe kwam het dat ze ingeklonken veenbodems hadden dan? Want dan zijn ze toch niet zelfvoorzienend? Of was dat jaaaren terug?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er weinig mee te maken. Veel inwoners van landen waren zelfvoorzienend, want er was weinig/geen handel. Men moest meer mondjes voeren, maar het probleem was juist dat ze niet genoeg voedsel hadden. Er was weinig/geen handel, dus ze konden sowieso niets kopen. Stijgende prijzen heeft er dus niets mee te maken. Alleen de Hollanders hadden geen last van die spanningen, omdat zij wél handel hadden.
ja joh.. wij moeten veel meer scheren :/quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
jee, 30 seconden een stukje ijzer tegen je wang/kin aan. Er zijn ergere dingen
Beugelbekkie. Tenzij je aan de buitenkant bedoelt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Elektrische scheren is nog meer zum kotsenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Elektrische scheren is nog meer zum kotsen.
Alles. Is voor mietjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat is er mis met elektrisch scheren
Als het je te veel wordt, wil ik wel helpen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ja joh.. wij moeten veel meer scheren :/
En dan moet je er zo'n zalfje opsmerenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
Met als gevolg dat je nog langer gaat scheren, en dan voelt je huid zo warm aan en dan ga je dood.
Dat is ong. op hetzelfde moment als de multhiaanse spanningen. In de Late Middeleeuwen was het onmogelijk om op grote schaal te verbouwen. Er was veel veengrond ontgonnen, die waren inmiddels ingeklonken. Die stonden van de herfst t/m het voorjaar onder water. Dit was gevaarlijk voor de toenemende bevolking. Meer mensen + minder landbouwgrond -> doooood.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar hoe kwam het dat ze ingeklonken veenbodems hadden dan? Want dan zijn ze toch niet zelfvoorzienend? Of was dat jaaaren terug?
Oke je hebt inderdaad gelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er weinig mee te maken. Veel inwoners van landen waren zelfvoorzienend, want er was weinig/geen handel. Men moest meer mondjes voeren, maar het probleem was juist dat ze niet genoeg voedsel hadden. Er was weinig/geen handel, dus ze konden sowieso niets kopen. Stijgende prijzen heeft er dus niets mee te maken. Alleen de Hollanders hadden geen last van die spanningen, omdat zij wél handel hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |