quote:
Je moet echt geen xD gebruiken, als er iets ergerlijk is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:00 schreef D-Djesss het volgende:
doorspammen voor volgende page en dus geen longcat,ban voor die persoon aub xD
XDquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:00 schreef D-Djesss het volgende:
doorspammen voor volgende page en dus geen longcat,ban voor die persoon aub xD
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nou komt er hardcore herrie enzow he?
halloquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nou komt er hardcore herrie enzow he?
Mja als we niet van hardcore houden kunnen we beter weg gaan en vervolgens gaat de DJ weg.....quote:
Dus hij houdt er zelf ook niet van!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als we niet van hardcore houden kunnen we beter weg gaan en vervolgens gaat de DJ weg.....
Oh. Eggs zei een paar keer dat als je niet van hardcore houd je beter niet kan luisteren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had het geluid zacht staan dus weet ik niet wat er allemaal gezegd is.
Jaaaaaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:09 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga ook los hier, ik genoot altijd van de shows van EggsTC. Maar vandaag ga ik helemaal los
Dan zou ik zeggen: Veel plezier met de showquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh. Eggs zei een paar keer dat als je niet van hardcore houd je beter niet kan luisteren.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: Veel plezier met de show
Het klinkt zeker goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Zo iets dacht ik al.
Maar gaat wel lukken hoor.Tot nu toe klinkt t goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |