SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Jammer genoeg is dit meer de waarheidquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fijn voor je, ik vind mezelf saai.Want ik analyseer veel dingen kapot in mijn hoofd wat me belemmert om spontaan te zijn.
Dan ben je helemaal een loser.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:36 schreef whosvegas het volgende:
Kun je beter een lijntje coke nemen, als je moe bent
Nou daar maak ik me niet zoveel zorgen over, aangeschoten hang ik de grapjas uit en nuchter ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:41 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Stel je komt iemand tegen en er is een klik, allemaal heel leuk en aardig. Dan komt het moment dat je elkaar weer gaat zien. Moet je dan weer drinken voordat je naar het afspraakje ggaat? Dan krijgt de ander een beetje vertekend beeld van je, lijkt me.
Dat is dan wel een +1 waard.quote:
Of hij bij je uit de buurt blijft heb je voor een groot deel zelf in de hand!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:46 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat het moeilijkste aan deze situatie is, de vriend die zelfmoord had gepleegd , had dit zelfde gedrag ook en had juist ook vaak woordenwisselingen over om aan te geven dat die een alcohol probleem had, en dat maakt het heel moeilijk want ik zie iets heel herkenbaars.
Ik hoop dat die ook even wijs is en uit mijn buurt blijft want ik heb het echt een beetje gehad met hem.
Het was ook maar een grapjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:47 schreef formerjellybean het volgende:
Coke is helemaal een sloper van contacten want dan denk je helemaal dat je god bent, heb aardig wat mensen verknipt zien worden door coke.
Goed punt, maar ik ben helemaal niet meer zo van 't uitgaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:41 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Stel je komt iemand tegen en er is een klik, allemaal heel leuk en aardig. Dan komt het moment dat je elkaar weer gaat zien. Moet je dan weer drinken voordat je naar het afspraakje ggaat? Dan krijgt de ander een beetje vertekend beeld van je, lijkt me.
Ik ook, precies hetzelfde. Ik ben ook wel saai, vooral tussen zulke types dus dan kan ik toch echt beter gaan drinken i.p.v. me irriteren aan overdreven lui en zelf saai/stil zitten doen. En met drank op, kom ik prima mee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fijn voor je, ik vind mezelf saai.Want ik analyseer veel dingen kapot in mijn hoofd wat me belemmert om spontaan te zijn.
Dat is wel zo, inderdaad. Denk dan dat je 't beste eerlijk kan zijn tegenover die persoon de eerstvolgende keer dat je hem/haar ziet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:41 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets natuurlijk. Een of twee kansloze vrienden heeft iedereen wel, maar als 95% te bestempelen valt als kansloos, dan zegt dat ook wel iets over je.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:48 schreef Hoogheid het volgende:
Je hebt wel veel vrienden in de drank- en drugsscene of niet?
Vrienden is een groot woord maar zie veel mensen die ik ken van het uitgaan (maakt ze nog niet vrienden ) Vrienden zijn meer mensen die ik ook buiten het uitgaan zie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:48 schreef Hoogheid het volgende:
Je hebt wel veel vrienden in de drank- en drugsscene of niet?
Terecht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Vrienden is een groot woord maar zie veel mensen die ik ken van het uitgaan (maakt ze nog niet vrienden ) Vrienden zijn meer mensen die ik ook buiten het uitgaan zie.
En daar ben ik best kritisch in.
Toch nog niet kritisch genoeg kennelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Vrienden is een groot woord maar zie veel mensen die ik ken van het uitgaan (maakt ze nog niet vrienden ) Vrienden zijn meer mensen die ik ook buiten het uitgaan zie.
En daar ben ik best kritisch in.
Dat doe ik zelf ook,heel veel dingen analyseren in mijn hoofd.quote:Fijn voor je, ik vind mezelf saai. Want ik analyseer veel dingen kapot in mijn hoofd wat me belemmert om spontaan te zijn.
Dat valt ook wel weer mee. Heb maar 1 vriend die overleden is aan zelfmoord, en dan dit met Martin maar dat zijn toch echt de uitzonderingen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toch nog niet kritisch genoeg kennelijk.
Tja, als jij het zegt... Jij zult het het beste weten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Heb maar 1 vriend die overleden is aan zelfmoord, en dan dit met Martin maar dat zijn toch echt de uitzonderingen.
Sexyquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sexy?quote:
Go for it winterquote:
Dat lijkt me best een hilarische combinatie. Heb je er geen filmpjes van?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Moeilijke situatie iig..
Er is hier een jongen in de buurt die stottert en heeft gilles de la tourette (de combinatie ook). Zielig voor hem natuurlijk, maar leedvermaak voor ons (vroeger).
Zullen we de sneeuwklokjes vanavond buiten zetten, -Strawberry-?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:04 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Zullen we de sneeuwklokjes vanavond buiten zetten, -Strawberry-?
Ik zie geen beren meer op de weg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso, écht grappig maar wel lullig natuurlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een hilarische combinatie. Heb je er geen filmpjes van?
Dat kwartje is bij mij ook gevallen, maar het blijft moeilijk om de manier van denken die je jezelf al 18 jaar lang hebt aangeleerd, weer af te leren. Het lukt al wel redelijk, ik probeer niet meer pessimistisch te zijn want het brengt je niet veel verder.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:57 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf ook,heel veel dingen analyseren in mijn hoofd.
Het mooie is dat als je dingen gaat doorzien, dat het vanzelf gaat veranderen.
Een mooi voorbeeldje is mijn stotteren, ik stotter al mijn hele leven lang, soms erg en soms minder erg. Op een gegeven moment kwam ik tot de conclusie (na een aantal voorvallen en heel veel geanalyseer), dat ik andere mensen veel te belangerijk maak en mezelf wegcijfer. Toen ik totdat inzicht kwam ging me houding naar andere mensen vanzelf veranderen en kreeg ik meer schijt aan wat mensen wel niet van mijn stotteren zouden kunnen denken. Achteraf verbaast het me dat het eigenlijk heel makkelijk ging, toen het kwartje eenmaal gevallen was.
Gecombineerd met de juiste eigenschappen kan ik het juist waarderen.</écht-niet-bedoeld-als-versierpoging>quote:
Nou zeg...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een hilarische combinatie. Heb je er geen filmpjes van?
Ik geloof er niets vanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Gecombineerd met de juiste eigenschappen kan ik het juist waarderen.</écht-niet-bedoeld-als-versierpoging>
* JedimindhaX gelooft er niks vanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Gecombineerd met de juiste eigenschappen kan ik het juist waarderen.</écht-niet-bedoeld-als-versierpoging>
Supersoep + Strawberry, dus je hoeft 't niet eens te proberen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
quote:
You better believe it, humans!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:15 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
* JedimindhaX gelooft er niks van
Nu niet stiekum PM/DM naar haar sturenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:17 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
[..]
You better believe it, humans!
Joh. Als ik iemand wil die bezet is, te ver weg woont en die ik (nog) niet heel goed ken, ga ik wel naar Gent. Wat ik binnenkort overigens maar weer ga doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Supersoep + Strawberry, dus je hoeft 't niet eens te proberen.
Ik zou eerder medelijden hebben...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij zou ook echt wel lachen als je met zo iemand praat (niet in zijn gezicht natuurlijk).
Alles kan kapot!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Supersoep + Strawberry, dus je hoeft 't niet eens te proberen.
Straw onder een tafel?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je daar een filmpje van zou zien, zou je ook onder de tafel liggen...
En wie denk je dat er aan de tafel zitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het staat er nu een beetje raar inderdaad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |