Heb je die foto?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:48 schreef L0t.. het volgende:
ik weet nog op mn examenfeest dat ik iets van 10 shotjes sambuca swift had gedaan, ik weet nog dat ik toen zo tussen mensen op de foto sprong maar gewoon niet meer stil kon staan en zo achteruit moest blijven lopen tot ik tegen de muur knalde en op de grond zat
Goede visual, dit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:48 schreef L0t.. het volgende:
ik weet nog op mn examenfeest dat ik iets van 10 shotjes sambuca swift had gedaan, ik weet nog dat ik toen zo tussen mensen op de foto sprong maar gewoon niet meer stil kon staan en zo achteruit moest blijven lopen tot ik tegen de muur knalde en op de grond zat
nee die heeft de broer van een vriendin van me geloof ik maar ik weet eigenlijk niet of ik die ooit heb gezienquote:
Ja vanmiddag laten zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Misschien maar beter zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
nee die heeft de broer van een vriendin van me geloof ik maar ik weet eigenlijk niet of ik die ooit heb gezien
Show us.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Mijn 'grappigste' foto is dat een chick wat spannends in m'n oor fluister terwijl ik m'n duim achter haar rug opsteek naar m'n maatjes. Ik heb nooit echt van die grappige foto's eigenlijk.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja vanmiddag laten zetten.welke is de nieuwe, boven of onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Mijn 'grappigste' foto is dat een chick wat spannends in m'n oor fluister terwijl ik m'n duim achter haar rug opsteek naar m'n maatjes. Ik heb nooit echt van die grappige foto's eigenlijk.
Ik wist dat ik je kon vertrouwen. Ik hou van je, meer dan als een vriend alleen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |