spoilertags!!!quote:
Ew bah geef mij maar pubertjesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
even wat beef tussendoor.
Smaken ze lekker? Ik ben namelijk wel fan van aardbeien.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dit recept gevolgd.
Raspberry lemonade squares.
Maar zo rood als op de foto zijn ze écht niet.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
spoilertags!!!
Ik ben geen vrouwenhater, maar zou het zo kunnen worden
De cake of de jongeman op de foto van KK in het vorige topic, hij zei voor Tomasso, maar hij zal hem zelf toch ook niet uit bed sturen denk ikquote:
en nu staat er een loei van een spoiler in TWEE topics... great going there... einstein.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
spoilertags!!!
Ik ben geen vrouwenhater, maar zou het zo kunnen worden
iCarly is bezig, wat doe je nog online?quote:
De cake.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
De cake of de jongeman op de foto van KK in het vorige topic, hij zei voor Tomasso, maar hij zal hem zelf toch ook niet uit bed sturen denk ik
ja wil net zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en nu staat er een loei van een spoiler in TWEE topics... great going there... einstein.
ik ga jou zo ontzettend knuffelen de volgende keer dat ik jou ziequote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en nu staat er een loei van een spoiler in TWEE topics... great going there... einstein.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
iCarly is bezig, wat doe je nog online?
Vol verwachting klopt ons hart....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is weer barbecueweer, een half dozijn bronstige mannenlijven in mijn tuin, foto's volgen
Zolang de wereld niet vergaat.....quote:
dan zou al gebeuren gehad geworden gedaan moeten zijnquote:
Ik bedoel dus niet dat ik hun dat toewens hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:57 schreef creno het volgende:
Het zou wel een giller zijn als Amerika straks een megaaardbeving heeft, die amerikanen denken dat alles om hun draait en die Camping-priester is amerikaans. Heeft ie toch een beetje gelijk.
Iedere profeet zit er wel eens een beetje naast....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan zou al gebeuren gehad geworden gedaan moeten zijn
Maar als evenbeeld van God kun je toch geen fouten maken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Iedere profeet zit er wel eens een beetje naast....
Dat ziet er een beetje raar uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit recept gevolgd.
Raspberry lemonade squares.
Maar zo rood als op de foto zijn ze écht niet.
Myreala! jij homo!?!?!quote:
Daarbij moet ik wel vermelden dat ik die ondertitel wel neer heb gezet, maar de echte DramaQueen is natuurlijk Ang3l.quote:
Jij was toch meid..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarbij moet ik wel vermelden dat ik die ondertitel wel neer heb gezet, maar de echte DramaQueen is natuurlijk Ang3l.
Pardon!!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarbij moet ik wel vermelden dat ik die ondertitel wel neer heb gezet, maar de echte DramaQueen is natuurlijk Ang3l.
Er is een reden waarom z'n show op Comedy Central al na 2 weken van de buis werd gehaaldquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
jan jaap v/d wal is heel erg niet grappig.
DEzelfde reden als waarom hij om 22.10u een liveshow heeft bij BNN? ( Die ook flopt...)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er is een reden waarom z'n show op Comedy Central al na 2 weken van de buis werd gehaald.
Deze serie is wel grappig ( alleen gejat idee van discovery etc.) http://sites.bnn.nl/page/htsaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
BNN is per definitie een kutzender met kutprogramma's.
Nou nee niet helemaal... Het was sowieso maar gepland voor 10 uitzendingen...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er is een reden waarom z'n show op Comedy Central al na 2 weken van de buis werd gehaald.
BNN heeft goede programma's. Niet veel, maar ze zijn erquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
BNN is per definitie een kutzender met kutprogramma's.
try before you die 2 met Hans Klok tussen de chippendales ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
BNN heeft goede programma's. Niet veel, maar ze zijn er
Nee, "Over mijn lijk" was ontzettend goed, en heel aangrijpend. Vooraal in 1 van de laatste seizoenen. Jongen (jaar of 15/16) krijgt botkanker, 9 maanden later al overleden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
try before you die 2 met Hans Klok tussen de chippendales ?
Denk dat het met aardbeien ook wel te doen is hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
d'oh... het zijn geen aardbeien maar frambozen... awkwaaaaaaaard.
Ja, het lijkt op de foto op rauw gehaktquote:
Waarom ook op dat programma afstemmen als Dit was het Nieuws weer terug is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
jan jaap v/d wal is heel erg niet grappig.
beetje? ik heb het 10 seconde volgehouden om te kijkenquote:
Zijn talkshow is een van de weinige die ik van begin tot eind kan kijkenquote:
hey schatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
beetje? ik heb het 10 seconde volgehouden om te kijkenErnstig gay.
ik lig elke aflevering wel in een deuk, kunnen al die saaie amerikaanse shows nog wat van lerenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn talkshow is een van de weinige die ik van begin tot eind kan kijken
Hoiquote:
Artis is nog erger qua kleine hokken en oude spullenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Voor degenen die ooit nog eens naar Blijdorp willen... ik zou thuisblijven
Slecht onderhouden, sommige dieren in vieze te kleine leefgebieden en 0,0 sfeer.. wellicht ook door de intercity's en sprinters die er dwars doorheen jagen... ik vond het nogal een afknapper allemaal...
Daar ben ik ook nog nooit geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Artis is nog erger qua kleine hokken en oude spullen
Artis is zielig, nu weer met dat baby-leeuwtje... Echt geen ruimte daarvoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Artis is nog erger qua kleine hokken en oude spullen
Laptoploos hequote:
Ik weet het zelf iddquote:
zonde van de zendtijd dat programmaquote:
In welk land? (In NL zijn de bloemenprijzen het laagste van de wereld om te bezorgen etc.. buitenland is vaak stervensduur.)quote:
hier begint het bij $50quote:Op zondag 22 mei 2011 00:52 schreef Peter het volgende:
[..]
In welk land? (In NL zijn de bloemenprijzen het laagste van de wereld om te bezorgen etc.. buitenland is vaak stervensduur.)
die van mij was 20 dollar om te bezorgenquote:
Somebody is shiny en happyquote:
Een beetje zoals de Rotterdam zelf dus?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Voor degenen die ooit nog eens naar Blijdorp willen... ik zou thuisblijven
Slecht onderhouden, sommige dieren in vieze te kleine leefgebieden en 0,0 sfeer.. wellicht ook door de intercity's en sprinters die er dwars doorheen jagen... ik vond het nogal een afknapper allemaal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
quote:Op zondag 22 mei 2011 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel leuk om als je in de trein zit gratis heel blijdorp te kunnen zien.
Was je niet goed genoeg?quote:
Ik moet ook weer afvallenquote:
Je kunt het ook zien als de enige mogelijkheid die Blijdorp heeft om uit te breiden en grotere verblijven te realiseren?quote:Op zondag 22 mei 2011 09:35 schreef TheVulture het volgende:
Met mijn gezelschap was niet veel mis... ik vind het alleen totaal sfeerloos om een intercity langs en boven dierenverblijven te zien scheuren
Als ze dat willen kunnen ze misschien beter verhuizen...quote:Op zondag 22 mei 2011 11:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien als de enige mogelijkheid die Blijdorp heeft om uit te breiden en grotere verblijven te realiseren?
Ja, naar Brabant!quote:Op zondag 22 mei 2011 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze dat willen kunnen ze misschien beter verhuizen...
Of gewoon beseffen dat je niet meer kunt uitbreiden... wat dieren weg doen naar andere dierentuinen en zo andere dieren wat meer de ruimte te geven...quote:
Ach, ik geloof niet dat Blijdorp qua ruimte veel beter of slechter is dan de andere stads dierentuinen die ons land rijk is.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of gewoon beseffen dat je niet meer kunt uitbreiden... wat dieren weg doen naar andere dierentuinen en zo andere dieren wat meer de ruimte te geven...
Oeh, je zei wat terug.quote:
Nu kan ik hier iets over apies gaan zeggen, maar ik weet niet of dat kan zonder juridische gevolgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of gewoon beseffen dat je niet meer kunt uitbreiden... wat dieren weg doen naar andere dierentuinen en zo andere dieren wat meer de ruimte te geven...
Ja, en een mooi stadhuis, maar verder is het een lelijke verpauperde straat. Net als het Hofplein (quote:Op zondag 22 mei 2011 12:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh, je zei wat terug.
Maar hoezo slopen dan?? Er staat een prácht van een postkantoor!En bij nieuwbouw wordt alles wel érg strak en clean.
Maargoed, als je niet beter weet dan zin je daar toch best ok, hoe zielig wij het ook vinden.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dierentuinen sowieso. Dieren die totaal niet geschikt zijn voor zo'n leven in te kleine kooien stoppen ter vermaak van klootjesvolk die nog nooit een konijn in het wild hebben gezien.![]()
Zo, dat lucht op.
Op zich ben ik het daar wel mee eens... maar een park zoals de Beekse Bergen vind ik dan wel een uitzondering... daar hebben die beesten nog een flink leefgebied...quote:Op zondag 22 mei 2011 12:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dierentuinen sowieso. Dieren die totaal niet geschikt zijn voor zo'n leven in te kleine kooien stoppen ter vermaak van klootjesvolk die nog nooit een konijn in het wild hebben gezien.![]()
Zo, dat lucht op.
Bom erop?? Alwéér?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, en een mooi stadhuis, maar verder is het een lelijke verpauperde straat. Net als het Hofplein (), bom erop!
sommige dieren zijn wel beter af in een dierentuin dan in het wild...quote:Op zondag 22 mei 2011 12:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maargoed, als je niet beter weet dan zin je daar toch best ok, hoe zielig wij het ook vinden.
En rijden er de hele dag mensen met een jeep die dieseldampen uitstoot langs de dierenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich ben ik het daar wel mee eens... maar een park zoals de Beekse Bergen vind ik dan wel een uitzondering... daar hebben die beesten nog een flink leefgebied...
Homo's bijvoorbeeld idd ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sommige dieren zijn wel beter af in een dierentuin dan in het wild...
Dat is inderdaad veel beter dan al die auto's en treinen die vlak langs Blijdorp razenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En rijden er de hele dag mensen met een jeep die dieseldampen uitstoot langs de dieren
Nee hoor. Gewoon realistisch. De Coolsingel, Hofplein en het Weena zijn na de oorlog veel te snel opgebouwd waardoor het nu vreselijk lelijk is. Dus tijd voor een opknapbeurt.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bom erop?? Alwéér?
Doe toch niet zo grof over je eigen stad!
Of ben je diep in je hartje toch wat dorpser dan je wil toegeven?
jij ben er dus overduidelijk nog nooit geweest.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:23 schreef Vlarp het volgende:
En rijden er de hele dag mensen met een jeep die dieseldampen uitstoot langs de dieren
Jawel! Toen ik 5 was ofzo. Dus ik kan het me allemaal nog helder voor de geest halenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij ben er dus overduidelijk nog nooit geweest.
Pauper rotterdammer
Tja, dieren hebben ook nog een aangeboren instinct waar ze niks (weinig) mee kunnen in een dierentuin.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maargoed, als je niet beter weet dan zin je daar toch best ok, hoe zielig wij het ook vinden.
Dat is waar, al is het natuurlijk niet te vergelijken met de echte leefomgeving waar ze vandaan komen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich ben ik het daar wel mee eens... maar een park zoals de Beekse Bergen vind ik dan wel een uitzondering... daar hebben die beesten nog een flink leefgebied...
iCarly!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij ben er dus overduidelijk nog nooit geweest.
Pauper rotterdammer
Ja, maar ze moesten wel toen.. De hele stad lag letterlijk plat!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon realistisch. De Coolsingel, Hofplein en het Weena zijn na de oorlog veel te snel opgebouwd waardoor het nu vreselijk lelijk is. Dus tijd voor een opknapbeurt.
En het Weena gaat al op de schop nu het nieuwe Centraal Station wordt gebouwd.
Eeeehhmmm....quote:Op zondag 22 mei 2011 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Rein die een hetero speelt.... je blijft je verbazen
Hij is toch wel heel bekend anders...quote:Op zondag 22 mei 2011 12:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kon niet enthousiast worden van dat liedje
Dat.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kon niet enthousiast worden van dat liedje
Ik vind het nogal onwennig overkomenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Rein die een hetero speelt.... je blijft je verbazen
Dit....quote:
Kijk naar Dresden, hebben ze veel oude gebouwen herbouwd ipv lelijke nieuwe torens neer te zettenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, maar ze moesten wel toen.. De hele stad lag letterlijk plat!Maar het detoneert wel enorm met wat er (nog) stond.
Dat zal nu vast beter worden.
De wereld is ons landquote:
Nee, serieusquote:
Ja, en daar zijn ze nu nog niet mee klaarquote:Op zondag 22 mei 2011 13:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Kijk naar Dresden, hebben ze veel oude gebouwen herbouwd ipv lelijke nieuwe torens neer te zetten
Maar het ziet er er beter uit dat R'dam centrumquote:Op zondag 22 mei 2011 13:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn ze nu nog niet mee klaar
Mja, dat is in Nederland (te) vaak op een heel andere manier aangepakt. Zie bijvoorbeeld Arnhem of Enschede...quote:Op zondag 22 mei 2011 13:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Kijk naar Dresden, hebben ze veel oude gebouwen herbouwd ipv lelijke nieuwe torens neer te zetten
Op sommige punten heb ik toch veel liever Rotterdam (centrum) dan allemaal oude gebouwenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar het ziet er er beter uit dat R'dam centrum
Arnhem had zelfs een heel tramnetwerk voor de oorlogquote:Op zondag 22 mei 2011 13:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, dat is in Nederland (te) vaak op een heel andere manier aangepakt. Zie bijvoorbeeld Arnhem of Enschede...
Er is toch niks mis met stadsvernieuwing? In NL is er voor gekozen om snel de stad weer te herbouwen in plaats van tientallen jaren bezig zijn met het herstellen van de stad.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Arnhem had zelfs een heel tramnetwerk voor de oorlog
Nah!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb gezien t/m het stukje dat ze naar boven zouden gaan..
Oke. maar ken je zijn muziek wel??quote:Op zondag 22 mei 2011 13:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Om te beginnen, zijn shirt/overhemd/whatever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |