van die maskeringstape bedoel je, haast van papier?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:53 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Spatlijn gebruiken.
Of dunne stroken tape.
wel toepasselijkquote:
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
van die maskeringstape bedoel je, haast van papier?
Denk eerlijk gezegd niet dat het makkelijk is om zoiets waterpas aan te brengen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
wel toepasselijk
maar ik denk dat een rooster van maskeringstape van links naar rechts en onder naar boven met de grote van diskettes fijner is, heb ik een hele muur om mee te spelen
Vaak kun je die lijnen echt niet eenvoudig meer weghalen hoor, dat krijgt poets je niet meer weg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ja
En je hebt ook van die rollen draad met kalk / krijt erop, waar je een rechte lijn mee kunt trekken, en ook weer kunt wegvegen. Spatlijn heet dat, weet niet hoe dat ding zelf heet. Paar euro bij de gamma volgens mij.
neequote:
beamer via spiegel?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee![]()
en ik heb een kleine klotehal, en als ik met beamers zou gaan werken zou ik een gat in de muur naar buiten moeten maken en hem op de oprit neerzetten
Dit dus.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef _VoiD_ het volgende:
als je nu gewoon zorgt dat je één van de rijen helemaal waterpas legt (met een laser of met een lange waterpas), dan kun je daarna gewoon de diskettes boven en onder aansluiten.
Wel de breedste rij pakken natuurlijk (dus nummer 7 of 8).
Dan kun je nagenoeg heel het patroon leggen, en die paar losse stukjes of de stukjes die niet onder, links of rechts (maar diagonaal of helemaal vrij) zitten van andere diskettes kun je gewoon even uitmeten.
ik heb geen beamer, dus dan gaat het ook niet via spiegelsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |