Oké.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stuur, dan oordeel ik wel of je moeilijk kijkt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Zien? Ik stuur wel even via DM.Hoooowww, ik trapte er bijna inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:20 schreef Etsu het volgende:
Flitskikker besloot me te negeren, waarop ik besloot van hem te scheiden.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:20 schreef Dastan het volgende:
Als ik die foto vind voordat het topic dicht is mik ik hem erin.
Zielig hequote:
Dat maakte jij ervanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:20 schreef Etsu het volgende:
Snel, stop met posten!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:20 schreef Dastan het volgende:
Als ik die foto vind voordat het topic dicht is mik ik hem erin.
Eeuwig zonde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:20 schreef Etsu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk moeilijk
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
Ok, je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk moeilijk
Zakenman dit datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk moeilijkOp woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk moeilijk![]()
Weet niet, het lot ligt in Dastans handen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk moeilijk
Had je een paal in je reet ofzo?
Ninja editquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet niet, het lot ligt in Dastans handen.
dan komen we niet eens aan kijken toequote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik naar de meet ga, en dan ga je niet zo kijken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |