haha shit eyquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAA.
neeheee serieus precies anderhalfquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Waarschijnlijk ben je trouwens 1.48 o.i.d. Precies 1.50 is wel érg verdacht.
jy wilt ook alles pietje precies hebben he! wat maken de centimeters nou uit ik weet het niet wil het ook niet meer weten want ik meet mezelf ook niet meerquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:40 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Dichter bij 1.49 of bij 1.51?
Zijn je i en j kapot?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
klein opdondertje? fuck man ik snap jongens niet die op wyven vallen die gewoon een mannelyke lengte hebben, das gewoon...bah, maarja ieder zn eigen smaak (of geen)
Met 1.49 ben je nog geen anderhalve meter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
jy wilt ook alles pietje precies hebben he! wat maken de centimeters nou uit ik weet het niet wil het ook niet meer weten want ik meet mezelf ook niet meerklein is klein!
1.72 normaaal??! damnn you hoe kan dat in hemelsnaam ooit normaal zyn ey, met vrouwelyke vormen bedoel ik geen heuveltjes maar echte zandloperfiguren. En je hoeft me niet te vertellen hoe nederlandse vrouwen eruitzien ik zie ze elke dag. Ik zeg niet dat ze lelyk zyn, tenminste sommige niet, maar dat heeft dan weer niks met hun lengte te maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:43 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zijn je i en j kapot?
Vrouwen in Nederland zijn 1.72 gemiddeld dus zo groot is het weer niet. En ze heeft genoeg vrouwelijke vormen.
In het westen met die halfbloedjes zijn kabouters misschien normaal, maar hier in Drenthe hebben mensen nog een fatsoenlijke lengte
heel cutequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met 1.49 ben je nog geen anderhalve meter.![]()
Cute
Over paar jaar zit jij keihard te golddiggen dankzij je lengte...quote:
wat is hoogvliet? neuuh kben hier nieuwquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Shawtyyy... ? Hoogvliet ?je praat net als iemand die ik ken
hoezo haha?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Over paar jaar zit jij keihard te golddiggen dankzij je lengte...
Inderdaad. Kleine meisjes zijn liefquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:59 schreef nattermann het volgende:
Ben zelf 1,86 en vriendin is 1,52. Kleine meisjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind je mooi.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:08 schreef Chai het volgende:
Ik ben 1.79 en ik krijg altijd beledigingen te horen.Iedereen vindt het lelijk.
Haha Never mind thenquote:Op maandag 1 augustus 2011 03:26 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
wat is hoogvliet? neuuh kben hier nieuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |