Onder de arm meenemenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:09 schreef Catbert het volgende:
De mijne is 1.59, zelf ben ik 1.83. Geen probleem mee, lekker portable
Daar hebben ze traptredes voor uitgevonden. Of je zet 'r met d'r kont op een randje hier of daar, of je bukt een beetje en zij gaat op d'r teentjes staan. Vind het wel wat hebben juist, dat je er wat moeite voor moet doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dan buk je gewoon, seks doe je ook nog eens in een hoop posities liggend, dus dat levert echt geen probleem op, hoor.
that's why you gotta ridequote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:24 schreef be-strong het volgende:
[..]
Wow een chick van 152 met een man van 2 meter. Beetje rare vraag nu maar ik ben gewoon een beetje benieuwd. Met wie is was de seks beter. Ik bedoel heeft de lengte wel invloed op een goede seksleven.
Ik ben zelf 160, maar ik ben echt blij dat mijn vriend 173 is en geen 2 meter. Niet dat 2metermannen lelijk zijn. (vaak niet zelfs). Maar ik denk dat de seks ook lastiger zou zijn..
Vind ik wel prima. Precies goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik word ook 'klein' genoemd met mijn 1.63 maar volgens mij ligt dat vrij dicht bij het gemiddelde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Openlijk aangeven dat je 10 kleine meisjes wil.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb 10x liever een kleine dame dan een lange. Nu ik er aan denk, heb ik eigenlijk nog nooit echt een lange vriendin gehad
Ben eigenlijk 1.62,5 maar ik rond lekker af, hihi.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Openlijk aangeven dat je 10 kleine meisjes wil.
Tijd om op een kinderdagverblijf te gaan werken?
En dit heb ik me ook wel eens afgevraagd. Ik bedoel, 20 centimeter in een meisje van 1,55 stoppen, dan zit je tegen d'r navel aan lijkt me. Maar er is me verzekerd dat het allemaal heel fijn is en er echt niks kapot kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:24 schreef be-strong het volgende:
Wow een chick van 152 met een man van 2 meter. Beetje rare vraag nu maar ik ben gewoon een beetje benieuwd. Met wie is was de seks beter. Ik bedoel heeft de lengte wel invloed op een goede seksleven.
Dus een man met vrouw, waarbij de vrouw langer is kan sowieso niet? Moet ze d'r benen afhakken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef Northside het volgende:
Als man van +/- 1,95 krijg je wel wat vreemde blikken als je een 1,55'er naast je hebt lopen. En praktische bezwaren zijn er ook wel. Aan de andere kant heeft het ook nadelen als m/v even groot zijn, dan kan zij nooit meer hakken of iets aan.
Het staat wel een beetje apart. Heb er zelf niet zo'n issue mee (ben zelf 1.83 en dat vind ik lang zat) maar die meiden schamen zich vaak een beetje voor hun lengte en willen dan liever niet opvallen door naast een kerel te lopen die 10cm kleiner is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Dus een man met vrouw, waarbij de vrouw langer is kan sowieso niet? Moet ze d'r benen afhakken?
Oppervlakkig...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:09 schreef DuTank het volgende:
Als ze qua uiterlijk aan mijn eisen voldoet, maakt lengte niet echt uit. Als het maar mooi is.
Over het algemeen benadrukken vrouwen dat feit niet nog eens extra door dan hakken te dragen nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Dus een man met vrouw, waarbij de vrouw langer is kan sowieso niet? Moet ze d'r benen afhakken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |