Alles op zn tijd vriend. Ik wil wel eerst ff een leuke buffer en eigen inleg achter het handje hebben voordat ik daaraan ga beginnen.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:04 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Alles op zn tijd vriend. Ik wil wel eerst ff een leuke buffer en eigen inleg achter het handje hebben voordat ik daaraan ga beginnen.
Kneuzen zijn zij die teren op de zak van hun ouders, en dan trots vertellen dat ze 1000-1500 per maand sparen. De echte wereld wacht op je.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:37 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
wat een heerlijk nietszeggende replyga maar lekker gauw ergens anders trollen kneusje
![]()
Jij bent er dus zo eentje die zich door politiek-correcte idealen ipv basic economische principes laat leiden, en dus braaf gelijk maar een hok van 2 bij 2 bij 2 is gaan zoeken zodra het eerste loonstrookje binnenkwam. dom dom domquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:40 schreef Monco10 het volgende:
Kneuzen zijn zij die teren op de zak van hun ouders, en dan trots vertellen dat ze 1000-1500 per maand sparen. De echte wereld wacht op je.
Ik zal je uit je droom helpen, ik ben de ton al gepasseerd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Jij bent er dus zo eentje die zich door politiek-correcte idealen ipv basic economische principes laat leiden, en dus braaf gelijk maar een hok van 2 bij 2 bij 2 is gaan zoeken zodra het eerste loonstrookje binnenkwam. dom dom dom.
Laat maar zien danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:47 schreef Monco10 het volgende:
Ik zal je uit je droom helpen, ik ben de ton al gepasseerd.
En dan ga jij zeker roepen dat het photoshop is?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:02 schreef VanishedEntity het volgende:
Wat een slechte cop-out zeg. Wat denk je zelf?
Net zoals jij en Zwolsboy zo hard riepen dat Socios geen echt werk, en daarmee geen stuiver in kas had, zelfs na het plaatsen van de screenshotquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:03 schreef Monco10 het volgende:
[..]
En dan ga jij zeker roepen dat het photoshop is?
Geen wonder, Socios was helemaal niet in staat om de simpele bewijsvraag te beantwoorden "voor welke competenties kunnen we jou inhuren als freelancer".quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:20 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Net zoals jij en Zwolsboy zo hard riepen dat Socios geen echt werk, en daarmee geen stuiver in kas had, zelfs na het plaatsen van de screenshot. Prima, da's niet uit te sluiten vanaf de andere kant van net, maar dan niet van anderen verwachten dat ze jouw woord voor absolute waarheid aannemen.
En waarop baseer jij dat iemand zich geroepen moet voelen daar antwoord op te geven na je aanhoudende gezuig en je debiele opmerking? Denk daar eerst eens over na voordat je anderen van een gebrek aan sociale vaardigheden en wat dies meer zijd beticht.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:22 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Geen wonder, Socios was helemaal niet in staat om de simpele bewijsvraag te beantwoorden "voor welke competenties kunnen we jou inhuren als freelancer".
In die positie zul je liever het bewijs leveren om de ander in te laten zien dat ie ongelijk heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:34 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
En waarop baseer jij dat iemand zich geroepen moet voelen daar antwoord op te geven na je aanhoudende gezuig en je debiele opmerking? Denk daar eerst eens over na voordat je anderen van een gebrek aan sociale vaardigheden en wat dies meer zijd beticht.
Ja, dit soort topics zijn eigenlijk altijd hetzelfde, met dezelfde kutusers die komen verkondigen hoeveel geld ze wel niet hebben. Helaas blijven ze steeds terugkeren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Laniboekje het volgende:
Ik krijg nu al spijt dat ik uberhaupt in dit topic gereageerd heb...
loserquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:04 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Alles op zn tijd vriend. Ik wil wel eerst ff een leuke buffer en eigen inleg achter het handje hebben voordat ik daaraan ga beginnen.
Uit de mond van degene die, zelfs na plaatsing van screenshots op diens verzoek, alsnog op de ad hominem tour gaat en zelf met een ton komt patsen is dat natuurlijk een holle prase.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Monco10 het volgende:
In die positie zul je liever het bewijs leveren om de ander in te laten zien dat ie ongelijk heeft.
Van mij mogen ze patsen zoveel ze willen, maar dan moeten ze niet gaan jankballen wanneer er iemand zijn/haar stats post en het gelijk afdoen als onzin. En sparen voor een concreet doel als pauperesque neerzetten in ook behoorlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, dit soort topics zijn eigenlijk altijd hetzelfde, met dezelfde kutusers die komen verkondigen hoeveel geld ze wel niet hebben. Helaas blijven ze steeds terugkeren.
Ik kan niks met screenshots en heb er ook zeker niet om gevraagd, lees nog maar ff terug anders. Ik wacht nog steeds op de competenties van Socios, ik kan gewoon niet wachten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:15 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Uit de mond van degene die, zelfs na plaatsing van screenshots op diens verzoek, alsnog op de ad hominem tour gaat en zelf met een ton komt patsen is dat natuurlijk een holle prase.
Oh excuuuuse me als ik je even verwarde met die andere slimbo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:18 schreef Monco10 het volgende:
Ik kan niks met screenshots en heb er ook zeker niet om gevraagd, lees nog maar ff terug anders.
Daar hebben we het centrale salaris-draadje voor; hier is het van weinig relevantie. Tip voor de volgende keer: zet de KLB/ONZ-josti-modus uit als je naar dit soort info gaat vragenquote:Ik wacht nog steeds op de competenties van Socios, ik kan gewoon niet wachten.
Zo makkelijk komen jullie er niet mee weg. Als je zulke basics niet kan/durft te beantwoorden en er dan maar omheen gaat lullen dan maak je jezelf nog belachelijker.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:24 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Oh excuuuuse me als ik je even verwarde met die andere slimbo.
[..]
Daar hebben we het centrale salaris-draadje voor; hier is het van weinig relevantie.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:22 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Zo makkelijk komen jullie er niet mee weg. Als je zulke basics niet kan/durft te beantwoorden en er dan maar omheen gaat lullen dan maak je jezelf nog belachelijker.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:03 schreef Monco10 het volgende:
[..]
En dan ga jij zeker roepen dat het photoshop is?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:22 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Zo makkelijk komen jullie er niet mee weg. Als je zulke basics niet kan/durft te beantwoorden en er dan maar omheen gaat lullen dan maak je jezelf nog belachelijker.
Hij speelt poker.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:18 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik kan niks met screenshots en heb er ook zeker niet om gevraagd, lees nog maar ff terug anders. Ik wacht nog steeds op de competenties van Socios, ik kan gewoon niet wachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |