Met poker?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:57 schreef Socios het volgende:
Verschilt. Meestal tussen de 2.000 en 3.000 euro per maand. Soms meer, maar soms ook helemaal niets. Niet voor een specifiek doel.
Ik ook. Eventueel voor meubels later, of een auto voor als ik ga werkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zo'n 300 euro gemiddeld per maand. Ben 21 en student. Niet echt voor een doel, gewoon als buffer voor verwachte en onverwachte grote uitgaven.
Nou, vooruit dan maar...quote:Op zondag 22 mei 2011 00:36 schreef Zwolsboy het volgende:
Alsof op fok.nl mensen zitten die (veel) geld sparen![]()
Pas geloven bij een print screen of een foto van hun afschrift.
haha, slechte paint mensen die zoveel geld sparen gebruiken geen ING internetspaarrekening met maar 1,5% rente.quote:
Gast, het is gewoon een screendumb met andere transacties wit gemaakt.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:57 schreef Zwolsboy het volgende:
haha, slechte paint mensen die zoveel geld sparen gebruiken geen ING internetspaarrekening met maar 1,5% rente.
Ik ga echt niet al mijn gegevens laten staan. De transacties naar de spaarrekeningen zijn zichtbaar.quote:Een volledig scherm wil ik zien, zo ja klopt het dan.
Pure onzin. Screenshot van huurbetalingen wil je zeker ook zien?quote:betrapt eeuwig bij je pappie en mammie wonen
Daar staan helemaal geen gegevens alleen nrs waar het vandaan komt en hoe dat bedrijf heet.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Gast, het is gewoon een screendumb met andere transacties wit gemaakt.
[..]
Ik ga echt niet al mijn gegevens laten staan. De transacties naar de spaarrekeningen zijn zichtbaar.
[..]
Pure onzin. Screenshot van huurbetalingen wil je zeker ook zien?
Gironummer staat er ook bij.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:01 schreef Zwolsboy het volgende:
Daar staan helemaal geen gegevens hooguit je naam en achternaam.
Plus allerlei omschrijvingen, ja...quote:Heb zelf ook ING je ziet alleen maar wat erin komt en wat eraf gaat.
Hoe bedoel je? Wat wil je precies zien?quote:Paas die eens van je internet rekening
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Huurweer betrapt mensen met een goed inkomen huren niet die kopen
![]()
Ze vragen hoe je aan zoveel geld komt maybe even beantwoorden?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:15 schreef Socios het volgende:
"Mijn ING niet beschikbaar
Mijn ING is op dit moment niet beschikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.
Excuses voor het ongemak.
> Meer informatie
> Naar ING.nl"
Heb er totaal geen behoefte aan mijn gironummer hier te plaatsen. Hetzelfde geldt voor de omschrijvingen van de transacties.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:12 schreef Zwolsboy het volgende:
Wat maakt het uit als die giro/bank nr daar bij staat ? wat is er zo geheimzinnig ?
Omschrijvingen ? hooguit een paar woordjes bijv salaris mnd april enzo.
Nee, alles is legaal en wit.quote:Of zit je in de drugswereld met een hoop maffia en illigaal centjes ? en je wil geen gegevens laten zien
Ik zoek betreffend bankafschrift wel even op.quote:Trouwens wel vreemd/verdacht dat er precies even veel geld naar je bonusrekening gaat en naar je internetrekening en dat ook precies op hetzelfde moment, met paint kan je veel![]()
Hoe spaar je ¤300 per maand als student? Heb je zo'n goeie bijbaan, woon je nog thuis of heb je een ander geheim? Ik moet eerder extra lenen van de IBG elke maand dan dat ik kan sparenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zo'n 300 euro gemiddeld per maand. Ben 21 en student. Niet echt voor een doel, gewoon als buffer voor verwachte en onverwachte grote uitgaven.
[..]
Als student wel mogelijk hoor maar dan werk je suf.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe spaar je ¤300 per maand als student? Heb je zo'n goeie bijbaan, woon je nog thuis of heb je een ander geheim? Ik moet eerder extra lenen van de IBG elke maand dan dat ik kan sparen
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:12 schreef Zwolsboy het volgende:
Trouwens wel vreemd/verdacht dat er precies even veel geld naar je bonusrekening gaat en naar je internetrekening en dat ook precies op hetzelfde moment, met paint kan je veel![]()
Scan waar transactie in kwestie te zien is op betreffend bankafschrift:quote:Op zondag 22 mei 2011 01:17 schreef Socios het volgende:
Ik zoek betreffend bankafschrift wel even op.
Wat gaat jou het nou aan wat mijn saldo op de Bonusrenterekening is?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:31 schreef Zwolsboy het volgende:
Goh waarom heb je alles weg gedaan zelfs de datum en rente ? wat is daar zo geheimzinnig aan?
Zelfde voor bonusrente % vorig en nieuw saldo?
Ik zie niet in waarom FOK!ken niet samen kan gaan met `hoge´ bedragen sparen.quote:Wat is daar nou zo geheimzinnig aan? je naam kan ik me wel iets bij voorstellen maar hoe kan jij dan zon ultra hoog bedrag sparen ? als je elke dag gemiddeld 24 posts op fok.nl zet![]()
Nee, ik woon niet `thuis´. Als "Mijn ING" niet uit de lucht was, had ik best nog wel screenshotjes willen maken van afschrijvingen van huur, internet en andere `vaste lasten´.quote:Zo te zien verdien je tientallen duizenden tot honderden duizenden per jaar en woont nog thuis?
Ik zie nergens huur incasso zorgverzekering internet boodschappen benzine (lage bedragen dus) alleen maar giga hoge bedragen gewoon vaag allemaal maar het zal wel maybe zo wezen maar er klopt gewoon iets niet
Dat is waar, ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:41 schreef Zwolsboy het volgende:
Ja 26 duizend euro is net iets meer dan het zakgeld van een 11 jarige he![]()
Ik pin echt nauwelijks. Heb genoeg contanten in huis om dergelijke zaken cash af te rekenen. Zoals ik al zei, `vaste lasten´ en dus ook transacties van gemeentelijke heffingen e.d. gaan inderdaad giraal.quote:je zegt dat je boodschappen cash dokt waar blijft internet zorgverzekering gemeentelijke belastingen pin acties ( als je cash dokt ) moet je toch elke keer even een klein bedrag pinnen.
Of was die 1800,- even een pin actie?
Ik ben freelancer.quote:Voor wie werk je dan?
Ja toch! Precies... Contant geld fungeert uitstekend. Mensen die alles pinnen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik mag socios wel, ben zelf ook een 'cash' -man.Ik heb in mijn hele leven misschien 3x
iets betaald door te pinnen en dat was puur omdat de verkoper geen cash durfde aan te nemen.
Mooi bedrag.quote:Er wordt trouwens van mijn rekening elke maand automatisch ¤1250 naar de spaarrekening geboekt.
Is wel mijn max hoor, wil verder nog wel een beetje normaal kunnen levenquote:
Hier hangt gewoon loonstrookje op de deurquote:Op zondag 22 mei 2011 01:25 schreef Socios het volgende:
Scan waar transactie in kwestie te zien is op betreffend bankafschrift:
De rest...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef TheOneAndOnly het volgende:
5000 per maand...
rest gaat op aan bier en lekkere wijven
Huh, 300 euro sparen vind jij veel voor een student? Ik ben 20, student, en spaar 500 euro per maand. Geen schulden bij het IBG/Duo en betaal alles zelf. Dat je je suf moet werken naast je studie is onzin, ik werk naast mijn studie 10 uur per week. Gewoon zuinig zijn en niet alles op willen makenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe spaar je ¤300 per maand als student? Heb je zo'n goeie bijbaan, woon je nog thuis of heb je een ander geheim? Ik moet eerder extra lenen van de IBG elke maand dan dat ik kan sparen
Dat je nog ingaat op die jaloerse haters hier. Als je zoveel geld opzij kan zetten, good for you!quote:Op zondag 22 mei 2011 11:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Zeer bespottelijke respectloze opmerking. Alleen al omdat mijn moeder niets eens meer leeft...
Waarom verkoop je dan niet 1 huis?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
OT: Ik spaar ongeveer 200 euro per maand, zou wel meer willen sparen maar zit momenteel met dubbele lasten (2 huizen)
Waarschijnlijk zuip ik gewoon teveelquote:Op zondag 22 mei 2011 11:14 schreef QBay het volgende:
[..]
Huh, 300 euro sparen vind jij veel voor een student? Ik ben 20, student, en spaar 500 euro per maand. Geen schulden bij het IBG/Duo en betaal alles zelf. Dat je je suf moet werken naast je studie is onzin, ik werk naast mijn studie 10 uur per week. Gewoon zuinig zijn en niet alles op willen maken.
net of ¤2000 zo'n groot bedrag isquote:Op zondag 22 mei 2011 12:14 schreef kort het volgende:
[..]
Onzin, wie zet er zulke grote bedragen bij een internetsparen-rekening?
Ja als je eind 20 bent met een volle baan is het heel normaal om 5000,- netto te verdienen en 2000,- te sparen en 1200 aan huur te betalen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef 314 het volgende:
[..]
net of ¤2000 zo'n groot bedrag isals je studeert misschien ja, als je eind 20 bent en gewoon een volle baan dan is het toch niet vreemd om af en toe geld over te maken?
en waarom zou je het niet op een internetspaarrekening willen hebben? heb ik ook, die rente is ietsjes hoger dan elders, en geen deposito-voorwaarden
Je hebt helemaal gelijk, ja. Done with this.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
Dat je nog ingaat op die jaloerse haters hier. Als je zoveel geld opzij kan zetten, good for you!
Als freelancer moet je ook wel zelf je WW, pensioen en ziekteverzuim dokken dus niet gek als je daar veel geld voor apart moet zetten.
ik had het niet over 2000 sparen, maar iemand die zegt transacties van "zulke bedragen" raar te vinden, zo gek is het toch niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:45 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Ja als je eind 20 bent met een volle baan is het heel normaal om 5000,- netto te verdienen en 2000,- te sparen en 1200 aan huur te betalen.
Dromenland bestaat alleen als je slaapt.
quote:
Voor de rest stort hij ook op totaal onaantrekkelijke rekeningen. Zelfs een leek weet beter, dus idd. hoax.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:36 schreef Monco10 het volgende:
Socios ontwijkt keurig mijn vraag, dat zegt genoeg.
Ik ga echt niet iemand die eerder walgelijke en respectloze opmerkingen naar mij toeslingert vervolgens uitgebreid `te woord staan´.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:36 schreef Monco10 het volgende:
Socios ontwijkt keurig mijn vraag, dat zegt genoeg.
Omdat je niks weet over freelancing. Vertel me maar eens wat je focusgebieden zijn.quote:Ik ga echt niet iemand die eerder walgelijke en respectloze opmerkingen naar mij toeslingert, vervolgens uitgebreid `te woord staan´.
Ik `care´ echt niet om een paar procentpunten meer of minder rente, hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef kort het volgende:
Voor de rest stort hij ook op totaal onaantrekkelijke rekeningen. Zelfs een leek weet beter, dus idd. hoax.
Wat een kut organisatie werk je voor dan. Je organisatie neemt dus mensen graag aan zonder uberhaubt te weten wat ze kunnen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:55 schreef Monco10 het volgende:
Kom op Socios, onze organisatie wil je graag gaan inhuren... vertel !
Ik studeer niet meer. Heb een schuld van 70.000 euro en verdien minimumloon. Sparen zit er dus niet in, wel los ik 900 euro in de maand af.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:54 schreef hercules4u het volgende:
Ik vroeg me af hoeveel jullie fokkers per maand sparen en voor welk doel? Misschien handig om erbij te vermelden hoe oud je bent en of je nog studeert.
Misschien dat als je het gironummer weet weet je heel simpel ook zijn naam en woonplaats naar voren kan toveren ? Vind de geboortedatum erbij en je kan wel wat leuke frauduleuze dingen doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:12 schreef Zwolsboy het volgende:
Wat maakt het uit als die giro/bank nr daar bij staat ? wat is er zo geheimzinnig ?
Als ik iets op marktplaats koop krijg ik toch ook een NR ? en naam enzo?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:56 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Misschien dat als je het gironummer weet weet je heel simpel ook zijn naam en woonplaats naar voren kan toveren ? Vind de geboortedatum erbij en je kan wel wat leuke frauduleuze dingen doen.
Serieus of maak je een grap?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:49 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik studeer niet meer. Heb een schuld van 70.000 euro en verdien minimumloon. Sparen zit er dus niet in, wel los ik 900 euro in de maand af.
als dit je beste excuus is voor die vorige ronduit debiele opmerking, dan vraag ik me af wie er hier de grootste autist isquote:Op zondag 22 mei 2011 18:42 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Omdat je niks weet over freelancing. Vertel me maar eens wat je focusgebieden zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |