Shit, you got me.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind 1000 chicks in bikini op het strand sexier dan 1 chick in lingerie, anders.
nee man... want daar heb je ook allemaal lelijke mensen/mannen tussen lopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind 1000 chicks in bikini op het strand sexier dan 1 chick in lingerie, anders.
Praat voor jezelfquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:56 schreef Ikbenserieus het volgende:
Lingerie natuurlijk, dat zie je minder vaak als een bikini.
Mijn vrouw draagt geen ondergoed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Jij bent dus vaker op het strand dan dat je een dame met lingerie naast je hebt?
je hebt al een vrouw? hoe oud ben je dan wel niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:20 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Mijn vrouw draagt geen ondergoed.
81.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je hebt al een vrouw? hoe oud ben je dan wel niet?
Minikiniquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hebben deze teenveters ook een naam?
ieeel die minikini's ofzo zijn echt LELIJKquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Minikini
http://www.google.nl/sear(...)vPx8I8H&ved=0CEgQsAQ
Nah.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Minikini
http://www.google.nl/sear(...)vPx8I8H&ved=0CEgQsAQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:08 schreef PB-tje het volgende:
De bikini moet je dan wel passen..Wat is daar mis mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof een bikini niet sexy kan zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Lingerie.
Omdat bikini's je vaak genoeg in t openbaar ziet en er niet geil uitzien. Vriendin+ lingerie = superYou know what I mean?
Why?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Bikinis zijn meestal niet zo sexy als lingerie ja.
maar je vriendin zie je al vaker... en nu kun je stiekem in openbaar kijken hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Lingerie.
Omdat bikini's je vaak genoeg in t openbaar ziet en er niet geil uitzien. Vriendin+ lingerie = super
quote:
Hoeft toch niet stiekem?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:15 schreef T42 het volgende:
[..]
maar je vriendin zie je al vaker... en nu kun je stiekem in openbaar kijken haha
Moet ik je gelijk in geven.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:34 schreef laforest het volgende:
[..]zit geen tieten op en niks om vast te houden.
En ik nog wel een paar gekozen met gemiddelde tieten en niks bijzonder groots.quote:Op maandag 30 mei 2011 03:26 schreef FokR het volgende:
[..]
Moet ik je gelijk in geven.
Maar die voorbeelden die jij geeft zijn weer iets te overdreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |