ik distancieer mij van de vrouwenquote:
shemalequote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik distancieer mij van de vrouwen
ik wil geen zeurenende , jankende, zwakkeling zijn
maar maar maarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik distancieer mij van de vrouwen
ik wil geen zeurenende , jankende, zwakkeling zijn
Ik ben liever een shemale dan een over emotioneel moeilijk vrouwmensquote:
dit gaat je fok! carriere voor altijd overschaduwen, tenminste zolang ik op fok! actief benquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben liever een shemale dan een over emotioneel moeilijk vrouwmens
lekker boeiend.. ik hoef toch geen geilaards te hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:03 schreef Viro het volgende:
[..]
dit gaat je fok! carriere voor altijd overschaduwen, tenminste zolang ik op fok! actief ben
je zei gisternacht iets heel anders op msn, dat je alles zou opgeven voor een geilaard die je helemaal gaar neukt in alle gatenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lekker boeiend.. ik hoef toch geen geilaards te hebben.
so be it... laat ze maar denken dat ik een shemale ben
don't need it, im gonna shit on your facequote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
pak een nieuwe luier
die heb je straks hard Nodig
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:06 schreef Viro het volgende:
[..]
je zei gisternacht iets heel anders op msn, dat je alles zou opgeven voor een geilaard die je helemaal gaar neukt in alle gaten
Niets zo'n afknapper als onvrouwelijke vrouwmenschenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben liever een shemale dan een over emotioneel moeilijk vrouwmens
dat was alleen tegen jou bedoelt, als reactie opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:06 schreef Viro het volgende:
[..]
je zei gisternacht iets heel anders op msn, dat je alles zou opgeven voor een geilaard die je helemaal gaar neukt in alle gaten
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niets zo'n afknapper als onvrouwelijke vrouwmenschen
slaanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was alleen tegen jou bedoelt, als reactie op
ik zou je helemaal uit willen wonen.. je staat op mijn to do list van Fok!
serena is er nu niet... ik wl je.. diep.. hard... genadeloos....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |