Ik gebruikte altijd me hemd. Totdat me mama een handdoekje voor me kochtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nee, dat is zelfs heel praktisch. Je moeder zal het waarschijnlijk een minder goed idee vinden.
Tabitha lijk me meer een vrouwen naam dus ik weet niet wat jij doet met die zweet sok? Stop je die in je kutquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:26 schreef Spouwerranger het volgende:
TS heeft een piemol die stinkt naar zweetvoeten
Ik vond het ook al vreemd. Ik ging gewoon op het poppetje af. Fout gegokt deze keerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Tabitha lijk me meer een vrouwen naam dus ik weet niet wat jij doet met die zweet sok? Stop je die in je kut
Der staat wel geslacht: man in zijn/haar profiel, dus je zater ergens toch een beetje goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vond het ook al vreemd. Ik ging gewoon op het poppetje af. Fout gegokt deze keer
Gaat ie er he-le-maal in? Anders telt het niet.quote:
Ik geef om jou, kom vanavond maar even langs, laat ik wel zien hoeveel ik om je geef.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:50 schreef firefly3 het volgende:
jullie kwesten mij : ( mensen die echt om mij geven mogen berichtjuh sture.
Dit dus, en een zeker niet geslaagdquote:Op zondag 22 mei 2011 18:53 schreef Perseverancia het volgende:
gefeliciteerd! dit is echt de meest irritante trol die ik tot nu toe gezien heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |