Veel plezier!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgu dushies
wat lief van Leander, ik zie het al voor me
Isa; mijn vader heeft veel steentjes gehad maar nooit gehoord tijdens uitplassen en ook niet gezien. ze waren wel weg. beter voor jou dat ze weg zijn en hopelijk nog geen last van napijn ofzo.
Borisz; ja merkte het vanochtend! zette de tv aan en toen zag ik een bord van BNP ParibasStosur tegen Benesova ofzo.. die 2e.. god wat slecht
3 dubbele fouten in één game.
en Bakker! moet tegen Djokovic in de eerste ronde!
ik ga nu ook weg. ook tennissen tegen Ter Aar. in die groep zit een vriendin van me met wie ik ook graag samen speel en nu moet ik tegen haareigenlijk niet leuk maarja. na de competitie gaan we gezellig met zn 2en uit eten
ben heel benieuwd hoe het vandaag gaat, is een behoorlijk sterk team. (alleen zij staan 5e en wij 1e in de poule dus ik moet mezelf niet naar beneden halen).
alleen jammer van de rotwind! verpest mijn effectballen![]()
fijne dag!!
Foei!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, weer een uur gewerkt. En dat op zondag.
Liever op zondag ochtend een nieuwe versie online zetten, zonder dat klanten er last van hebben, dan hetzelfde doen doordeweeks en om de minuut een paniek telefoontje krijgen 'omdat mensen ineens met spoed iets nodig hebben.'.quote:
Zoiets dacht ik al hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Liever op zondag ochtend een nieuwe versie online zetten, zonder dat klanten er last van hebben, dan hetzelfde doen doordeweeks en om de minuut een paniek telefoontje krijgen 'omdat mensen ineens met spoed iets nodig hebben.'.
Vooruitplannen is hier toch wel bij nodig.
Groot gelijkquote:Op zondag 22 mei 2011 13:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Liever op zondag ochtend een nieuwe versie online zetten, zonder dat klanten er last van hebben, dan hetzelfde doen doordeweeks en om de minuut een paniek telefoontje krijgen 'omdat mensen ineens met spoed iets nodig hebben.'.
Vooruitplannen is hier toch wel bij nodig.
quote:Op zondag 22 mei 2011 10:13 schreef Vork het volgende:
Nu heb ik de hele dag natuurlijk ineens over overal een mening klaar liggen.
Kloptquote:Op zondag 22 mei 2011 13:45 schreef krakkemieke het volgende:
Oei! Een hoosbui hier! Da's zeker die bui die niet bij Pee viel.
Ik zou een lekkere salade met feta maken, maar ben vergeten om feta te kopenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:06 schreef AnneX het volgende:
Sjonge: wat een actie vandaag.
iDE'tje voor later:
http://www.volkskrant.nl/(...)-spek-en-salie.dhtml
Ongetwijfeld blijven de schoonouders lang genoeg hangen na de thee en cheesecake om
mee te eten. ( oh wat ben ik een ondankbare hond) .
Dan laat ik ze ook nog proeven van een beetje soep en ga ik courgettekoekjes maken terwijl
schoonmama de tuinbonen pelt - en pelt.
Want de portie tuinbonen was voor twee pp. bedoelt.
Ha, fijn zo!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik was laat uit bed, dus golfertjes zijn niet nodig vandaag.. mss na het eten even liggen.
Morgen weer lekker werken, zin an
Hoofd is weer een stukkie leger geworden
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:01 schreef krakkemieke het volgende:
AnneX, mijn vorige chef plaste ooit door een koffiefilter. Hij had ook nierstenen en was heel benieuwd hoe dat eruit zag.
hahaquote:Op zondag 22 mei 2011 17:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een hele grote Golfer gedaan.![]()
AnneX, mijn vorige chef plaste ooit door een koffiefilter. Hij had ook nierstenen en was heel benieuwd hoe dat eruit zag.
Dat ziet er heerlijk uit!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hahaNou, zooo nieuwsgierig ben ik niet
Ik ben een pizzabrood aan het maken, ben héél benieuwd. Ziet er nu al geweldig uit in de oven
http://busy-mommy.com/2010/04/pizza-braid.html
Nou jaaaa!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
Dachten we even voor 55 euro een teakhouten tuin-eettafel via Marktplaats in Hoofddorp op de kopt getikt te hebben, zetten we hem in elkaar...blijken de poten slechts 50 cm hoog. Meer dus een grote bijzet tuintafel.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef Vork het volgende:
Dat wordt dus voortaan Japans als jullie buiten willen eten.
lolquote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
Dachten we even voor 55 euro een teakhouten tuin-eettafel via Marktplaats in Hoofddorp op de kopt getikt te hebben, zetten we hem in elkaar...blijken de poten slechts 50 cm hoog. Meer dus een grote bijzet tuintafel.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef Vork het volgende:
Dat wordt dus voortaan Japans als jullie buiten willen eten.
Als 't echt teak is maakt dat niet uit, 55 Euro is wel een koopje want teak is heul duur geworden.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
Het is echt eden plantage teak. Maat blad is 125x75.
Ga wel op zoek naar hogere bijpassende poten.
Goed gedaan, wat een koopje!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
Het is echt eden plantage teak. Maat blad is 125x75.
Ga wel op zoek naar hogere bijpassende poten.
Die kun je dus bij de bouwmarkt kopen. Uitschuifbaar. Of helemaal gebruiken, of inderdaad onder de ' stompjes'.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed gedaan, wat een koopje!![]()
misschien het beste om 4 nieuwe poten eronder te zetten, maar dat is alleen mooi als je een vergelijkbare kwaliteit tropisch hardhout neemt. Je kan misschien ook roestvrijstalen onderpoten onder de poten laten maken, (verlengen dus) dat is wat goedkoper denk ik.
Pasta met tonijnquote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb geen zin om te koken en er is bijna niks in huis, wat ga ik doen?
-toch een simpele pasta maken met een blikje tonijn
-shoarma afhalen
Dat is best een goed idee, lijkt mij.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Die kun je dus bij de bouwmarkt kopen. Uitschuifbaar. Of helemaal gebruiken, of inderdaad onder de ' stompjes'.![]()
Kon nog best stoer staan!
ik heb chocoladetaartquote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef LieLie het volgende:
Ik heb zo'n zin in chocolade!![]()
Maar dat is er natuurlijk niet
raar.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Overigens ben ik niet objectief, ik lust geen shoarma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |