abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97121560
Net donateurwervers over de zeik gekregen *O*

echt doodziek afgelopen week, ook dit keer riep ik meteen na de: "hallo, lekker aan het winkelen?" Ik ga nergens aan doneren terwijl ik doorliep. Gast liep met me mee en begon over of ik dan geen mensen wilde helpen, dus zei ik: jij staat hier ook alleen maar om je eigen bankrekening te helpen :)

toen waren hij, en de andere 3 over de zeik, hard he de waarheid? *O*

Net doen alsof t vrijwillig is ofzo terwijl het DIK verdient en dan mij een gevoel aan praten omdat ik mensen niet wil helpen? :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 21-05-2011 16:59:28 ]
pi_97121824
Zo. Net aardbeitjes met ietsiepietsie teveel slagroom op :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 21 mei 2011 @ 16:57:06 #78
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_97121967
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Net donateurwervers over de zeik gekregen *O*

echt doodziek afgelopen week, ook dit keer riep ik meteen na de: "hallo, lekker aan het winkelen?" Ik ga nergens aan doneren terwijl ik doorliep. Gast liep met me mee en begon over of ik dan geen mensen wilde helpen, dus zei ik: jij staat hier ook alleen maar om je eigen bankrekening te helpen :)

toen waren hij, en de andere 3 over de zeik, hard he de waarheid? *O*

Net doen alsof t vrijwillig is ofzo terwijl het DIK verdiend en dan mij een gevoel aan praten omdat ik mensen niet wil helpen? :{w
Had laatst ook een stel aan de deur. Ik dacht dat het een koerier was, normaal laat ik dit soort mensen gewoon staan. Dus ik zeg, nee, ik doe niet aan collectes. Willen ze een discussie aan gaan. Lazer op, je valt me in mijn privé lastig en dan ga je ook nog aan mijn kop zeiken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_97122021
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Had laatst ook een stel aan de deur. Ik dacht dat het een koerier was, normaal laat ik dit soort mensen gewoon staan. Dus ik zeg, nee, ik doe niet aan collectes. Willen ze een discussie aan gaan. Lazer op, je valt me in mijn privé lastig en dan ga je ook nog aan mijn kop zeiken.
laatst had ik ook een discussie op een beurs, er stond een collectedoos EN ze stonden te werven, heb dit keer t kind dr werk laten doen en gezegd: wil best een paar euro in die doos achter me doen maar ga nergens mn bankrekening invullen en ergens aan vast zitten, en dat is dan ook niet goed :') ja dan kunnen ze hun provisie vergeten he :') :r
pi_97122581
Ik werd laatst gebeld op mijn mobiel, één of ander bedrijf die iets wilde slijten aan me.
Val ik hem in de rede met ; hoe kom je aan mijn mobiele nr? (prepaid, dus niet eens een abbo) lulde hij erover heen, dus ik vroeg nog een keer : hoe kom je aan mijn nr ?
Ja eh opgekocht blablabla.
Nou ik wens niet meer gebeld te worden zei ik en hing op.
Beetje lullig maar de beste manier geloof ik. Afgelopen week weer een onbekende beller, ik heb maar niet opgenomen, als ze wat willen spreken ze maar in :+
pi_97123021
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik werd laatst gebeld op mijn mobiel, één of ander bedrijf die iets wilde slijten aan me.
Val ik hem in de rede met ; hoe kom je aan mijn mobiele nr? (prepaid, dus niet eens een abbo) lulde hij erover heen, dus ik vroeg nog een keer : hoe kom je aan mijn nr ?
Ja eh opgekocht blablabla.
Nou ik wens niet meer gebeld te worden zei ik en hing op.
Beetje lullig maar de beste manier geloof ik. Afgelopen week weer een onbekende beller, ik heb maar niet opgenomen, als ze wat willen spreken ze maar in :+
Dat verkopen van telefoonnummers en informatie vind ik dus echt belachelijk :{w
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_97123148
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:

laatst had ik ook een discussie op een beurs, er stond een collectedoos EN ze stonden te werven, heb dit keer t kind dr werk laten doen en gezegd: wil best een paar euro in die doos achter me doen maar ga nergens mn bankrekening invullen en ergens aan vast zitten, en dat is dan ook niet goed :') ja dan kunnen ze hun provisie vergeten he :') :r
_O- herkenbaar! Ze stonden op straat leden te werven en ik vroeg of ik ook ergens een eenmalige donatie kon doen (en dus niet maandelijks). Kon niet! :D

En een ex van mij is een keer uit z'n dak gegaan omdat een straatwerver het op hem gemund had na een beleefde afwijzing. Was iets met dieren geloof ik en die straatwerver zei dat hij dus niet van dieren hield omdat hij geen geld wilde geven. Nou, hij begon echt zo uit z'n hoofd tien andere belangrijke goede doelen op te sommen met de vraag aan de werver of hij dáár dan allemaal ook aan doneerde? Met als reactie dat hij dus geen moer gaf om andere mensen etc.

Uberhaup belachelijk dat als je doorloopt ze zo gaan reageren, Memo. Je goed recht om de bal terug te kaatsen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97123222
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O- herkenbaar! Ze stonden op straat leden te werven en ik vroeg of ik ook ergens een eenmalige donatie kon doen (en dus niet maandelijks). Kon niet! :D

En een ex van mij is een keer uit z'n dak gegaan omdat een straatwerver het op hem gemund had na een beleefde afwijzing. Was iets met dieren geloof ik en die straatwerver zei dat hij dus niet van dieren hield omdat hij geen geld wilde geven. Nou, hij begon echt zo uit z'n hoofd tien andere belangrijke goede doelen op te sommen met de vraag aan de werver of hij dáár dan allemaal ook aan doneerde? Met als reactie dat hij dus geen moer gaf om andere mensen etc.

Uberhaup belachelijk dat als je doorloopt ze zo gaan reageren, Memo. Je goed recht om de bal terug te kaatsen.
serieus het zijn ook echt geen types die zich er druk om maken. van die balletjes en huppels die makkelijk geld willen verdienen en als je nee zegt wil jij geen mensen helpen etc, ga een eind heen :{w moest boodschappen halen, val me niet lastig
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 mei 2011 @ 17:32:46 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97123244
Ik geef ook nooit wat aan de donateurwervers op straat. Zijn ook altijd vreselijke types.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_97123293
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:32 schreef borisz het volgende:
Ik geef ook nooit wat aan de donateurwervers op straat. Zijn ook altijd vreselijke types.
ik wil best iets geven maar niet ergens aan vastzitten das het hele punt :)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:34:50 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97123313
Ik doneer al genoeg bloed. >:)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97123329
Met het Haarlems dagblad waarmee ze voor de supermarkt staan doen ze ook net alsof je een gratis krant krijgt.
Er zijn nog steeds mensen die erin tuinen :|W w/
pi_97123357
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:32 schreef borisz het volgende:
Ze zoeken ze idd wel uit ja :D Allemaal van die gladjakkers :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97123411
De BBQ is bijna gaar dus lekker eten, kletsen, wijntje, biertje in de tuin *;
pi_97123422
In de Appie staan ze soms van de Telegraaf maar dan bedank ik altijd beleefd en zeg dat ik geen roddelbladen lees :+ (meestal moeten ze wel lachen btw :D )
Maar verder kom ik gelukkig nooit van die opdringerige types tegen, hier staan ze vaak wat passief of gewoon relaxt vragen of het kan en zo niet dan prima.. ^O^
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 mei 2011 @ 17:38:58 #91
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97123496
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik wil best iets geven maar niet ergens aan vastzitten das het hele punt :)
Dat ook.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Met het Haarlems dagblad waarmee ze voor de supermarkt staan doen ze ook net alsof je een gratis krant krijgt.
Er zijn nog steeds mensen die erin tuinen :|W w/
Ik zeg altijd dat ik al abonnee ben :'). We krijgen de krant altijd van de buren :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_97123655
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Eet smakelijk :D
pi_97124320
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook :o

Alhoewel, net even een tijd op de bank op mijn rechterzij gelegen want dat was het beste tegen de pijn. Nom nom, niet lekker.
pi_97124410
Waarom zijn er tientalle 'de wereld vergaat' topics :? Ik bedoel. waarom krijgt zo'n man überhaupt een platform om zijn illusies op te ventileren :{
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:01:30 #95
3878 Vork
Manisch creatief
pi_97124500
Het duurde toch wat langer dan ik dacht, eventjes naar de Oosterburen fietsen om wat boodschappen te doen.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:02:31 #96
3878 Vork
Manisch creatief
pi_97124558
Is die wereld nou nog niet vergaan? Het is inmiddels al 18:00 uur geweest.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:34:10 #97
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_97125619
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:02 schreef Vork het volgende:
Is die wereld nou nog niet vergaan? Het is inmiddels al 18:00 uur geweest.
Het hiernamaals lijkt verdomd veel op Twente inderdaad :o

ik heb echt uren afwisselend liggen lezen en slapen, was noggal naar de kloten geloof ik. Hopelijk nu het ergste gehad zodat ik nog iets aan mijn zaterdagavond heb.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_97126708
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:34 schreef TAV74 het volgende:

Het hiernamaals lijkt verdomd veel op Twente inderdaad :o

ik heb echt uren afwisselend liggen lezen en slapen, was noggal naar de kloten geloof ik. Hopelijk nu het ergste gehad zodat ik nog iets aan mijn zaterdagavond heb.
Maar je hebt toch iets aan je hele zaterdag als je uitrust :?
Had jij niet een dak leeggebikt? En had je niet een drukke baan? En heb je geen ergerstress van het korf handbal?
Dus :s) Relaxxx ;)
pi_97126731
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:58 schreef Isabeau het volgende:

Alhoewel, net even een tijd op de bank op mijn rechterzij gelegen want dat was het beste tegen de pijn. Nom nom, niet lekker.
Gaat het nu wel iets beter? Hoelang duurt zo'n steenreis nou? :{
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:08:28 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97126748
*burb*

Miste wel een strooplikkertje en een gevuld makreeltje, maar de rest was ook weer meer dan voldoende. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')