Dat zei ik ook alquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar je hebt toch iets aan je hele zaterdag als je uitrust![]()
Had jij niet een dak leeggebikt? En had je niet een drukke baan? En heb je geen ergerstress van het korf handbal?
DusRelaxxx
Oh, maar de middag was goed besteed zo hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar je hebt toch iets aan je hele zaterdag als je uitrust![]()
Had jij niet een dak leeggebikt? En had je niet een drukke baan? En heb je geen ergerstress van het korf handbal?
DusRelaxxx
Het gaat al stukken beter! Dus wie weet heb ik het al uitgeplast en is dit napijn oid, want ik giet er behoorlijk wat water inquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Gaat het nu wel iets beter? Hoelang duurt zo'n steenreis nou?
Ik heb net allemaal ingrediënten voor een pastasalade gehaald en nu lees ik dit en denk: oh, maar dat klinkt ook heel erg lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Have fun steer
zo lekkere salade in elkaar geflanst, witlof, granny smith, gerookte kipreepjes, cashewnoten en een beetje tuinkruidendressing
Ze hebben het leuk gedaanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:59 schreef borisz het volgende:
*snif* Bram neemt afscheid als Sinterklaas *snif
Wel grappig dat extra Sinterklaasjournaal.
ik zat te twijfelen om er een pastasalade van te maken maar geen zin om pasta te koken en moet zeggen dat het behoorlijk gevuld heeftquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb net allemaal ingrediënten voor een pastasalade gehaald en nu lees ik dit en denk: oh, maar dat klinkt ook heel erg lekker
Samenvatting: bram weg, nieuwe sint!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
och jee... sinterklaasjournaal gemist... kan ik het nog ergens bekijken of komt er een herhaling?
hebben ze goed gedaanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
gewoon hier
http://sinterklaasjournaal.ntr.nl/#/home
Het is wel vermakelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
nieuw programma op RTL4 vind ik wel leuk! ben ik sinds half 9 aan het kijken. 'jongens tegen de meisjes'.
maar ja; Irene Moors vind ik een tof wijf!
Ik heb voorlopig niets te vrezen van vampiers, denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
en Golfer; was het nog lekker knoflokerig? die strooplikkertjes komen gauw weer een keer!
Na 3 minuten al reclame.quote:
Dit is de beste oplossing, want dan kan de rest van de show gewoon doorgaan zonder onderbrekingen.quote:
Heb kaartjes geprobeerd te bestellen voor hun nieuwe show, hoop dat ik ze krijg !quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:49 schreef golfer het volgende:
Thomas Acda blijft een heerlijke droogkloot.
Ja, ze hebben de SGP in de Eerste Kamer nodig. Dus waarom zou je principes hebben?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:05 schreef borisz het volgende:
Nieuwsuur komt opeens met nieuws van die nepliberalen van de VVD. Ze steunen opeens niet meer dat de wet op godslastering geschrapt wordt.
Zondagswet, oke. Maar ditquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze hebben de SGP in de Eerste Kamer nodig. Dus waarom zou je principes hebben?
hmmm...ff testenquote:
Helemaal werken doet het nog nietquote:Op zondag 22 mei 2011 00:17 schreef borisz het volgende:
[..]
http://demo.fok.nl/forum/
uit [MOBILE] TouchPhone forumlayout #17
Hey hoiquote:Op zondag 22 mei 2011 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik krijg gelijk de mobiele layout als ik mobiel fok. Gewoon via forum.fok.nl. Misschien ligt het aan Safari? Da's toch een Apple-programma? Ik heb het niet op Apple-programma's
Elke keer dat ik Apple typ, wil ik Apollo typen. Begint hetzelfde. Arme Apollo.
Zou idd aan de browser kunnen liggen, hoewel ik afwisselend wel en niet de mobiele layout krijg. Ik snap er geen flikker van. Tijd voor bed denk ikquote:Op zondag 22 mei 2011 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik krijg gelijk de mobiele layout als ik mobiel fok. Gewoon via forum.fok.nl. Misschien ligt het aan Safari? Da's toch een Apple-programma? Ik heb het niet op Apple-programma's
quote:Elke keer dat ik Apple typ, wil ik Apollo typen. Begint hetzelfde. Arme Apollo.
Ja. Ik heb nu standaard 'Brown horse' als mount. Alleen jammer dat ie in WoW geen zwarte manen/staart en witte achtervoetjes heeft.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:25 schreef Isabeau het volgende:
Ow, en Ross vroeg een beetje zachtjes of je paard misschien bruin was. En ik: ja, hoezo?
Hij: ze heeft een bruin paard op haar bar staan.
Die bedenken we er wel bijquote:Op zondag 22 mei 2011 00:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Ik heb nu standaard 'Brown horse' als mount. Alleen jammer dat ie in WoW geen zwarte manen/staart en witte achtervoetjes heeft.
Hoi!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:23 schreef Isabeau het volgende:
Hey hoi
Je hebt er wat epics bij en Ross doet zo'n 20k dps met je mage
ik ookquote:Op zondag 22 mei 2011 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik krijg gelijk de mobiele layout als ik mobiel fok. Gewoon via forum.fok.nl.
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik voel de tranen weer prikken. Bah, tis al bijna een week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |