Heel goedquote:Op zondag 22 mei 2011 11:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens de buienradar blijft de bui op zee.
Ga jij mij schoppen?quote:
Ja, hij was wat beduusd door dat er zo'n grote ambulance bij stond denk ik.. dan vrees je toch even het ergste..quote:Op zondag 22 mei 2011 11:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tjee wat goed zeg, wat zal die man blij geweest zijn.
Lachen was dat, direct met 3 man in koor heel blij Hobbes roepen naar die hondquote:Op zondag 22 mei 2011 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Gelukkig gechipt zodat de dierenambulance zijn huisadres kon achterhalen. Maar op het moment dat de meldkamer belde om te zeggen dat hij Hobbes heet
quote:
In koor: 'Hobbes?!?'quote:Op zondag 22 mei 2011 11:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lachen was dat, direct met 3 man in koor heel blij Hobbes roepen naar die hond
Haha! Ik zie het echt voor me. En die hond blij wrsquote:Op zondag 22 mei 2011 11:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In koor: 'Hobbes?!?'
Hond reageert en kijkt meteen op.
Weer in koor: 'Hobbeeeees!'![]()
![]()
Als je in het recept op dat ingredient klikt, krijg je een uitleg. Het is dus gerookte, gedroogde chili.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:31 schreef augurkenkoning het volgende:
Even een snel vraagje (leek me geen eigen topic waardig)
Ik wilde vandaag dit gaan maken: http://www.food.com/recipe/subways-chipotle-southwest-sauce-82591 (soutwest saus van de subway (L))
hoe zou dit in het nederlands heten? 'chipotle chile in adobo' En waar kan ik dit kopen? (in rotterdam)
Thanks alvast
quote:Op zondag 22 mei 2011 11:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha! Ik zie het echt voor me. En die hond blij wrs
Weer een stapje verder, thanksquote:Op zondag 22 mei 2011 11:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je in het recept op dat ingredient klikt, krijg je een uitleg. Het is dus gerookte, gedroogde chili.
Op zondag 22 mei 2011 12:08 schreef augurkenkoning het volgende:
Er is wel woei ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
Woei! Buienradar geeft idd geen buien aanZou ik dan geluk hebben om 14:00 uur?
Ja. Dat overleef ik wel hoop ikquote:
Mijn was gaat zo in de electrische woeiquote:
Het gemak dient de mens, maar mijn wasverzachter is lekkerder. Over parfumeren gesproken.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn was gaat zo in de electrische woei
Leuk! Nadruk lag voor ons gevoel iets meer op brocante, maar toch veel lekkers gezien. Stuk hele lekkere oude kaas en een netje gerookte sjalotjes meegenomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |