abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97111735
Op msn gaat het allemaal prima, verlegen lachen naar elkaar als de cam aanstaat, tot midden in de nacht gesprekken voeren (ook al moet hij de volgende dag om 6 uur 's morgens al werken). Er is absoluut een grote aantrekkingskracht tussen ons, en ik voel dat het wel goed zit.
MAAR, elke keer als ik met hem wil afspreken krabbelt hij terug. Hij geeft ook toe het een beetje eng te vinden, en hij weet het niet en hij moet er over nadenken. We hebben al een keer met elkaar in bed gelegen, dus hoe eng kan een normaal afspraakje zijn? Zal er nog even een keer bijzeggen dat de afstand tussen ons 200 km is.
Het feit dat hij nog nooit een relatie heeft gehad op zijn 23ste zet me ook wel een beetje aan het denken. Dit is nu al 3 maanden zo aan de gang, en steeds komt dat afspraakje er niet. Ik word er zo onderhand wel moe van, maar heb het idee dat er wel een goede reden voor is dat hij zo doet.
Ik ben iemand die niet snel opgeeft, en echt ergens voor gaat. Maar is dit niet zonde van mijn tijd en energie? Heeft hij tijd nodig?
Ik begon te denken aan een vorm van bindingsangst, zodra ik te dichtbij kom raakt hij in paniek. Maar ik ben niet meteen uit op een relatie, wil het gewoon rustig opbouwen.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 11:35:11 #2
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97111804
Hij houdt je aan het lijntje en wil niet veder gaan dan alleen cammen? Mss heeft hij daar wel een vriendin waar jij niet vanaf weet? Ik zou zeggen verbreek het contact voor een tijdje en mss zoekt hijzelf weer contact met jou en kan het afspreken wel.
Zo niet dan ben je in de zeik genomen en kan je beter iemand dichterbij zoeken
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_97111933
Dat hij geen vriendin heeft weet ik 100% zeker. Maar ik heb er idd aan gedacht het contact een tijdje te verbreken, kijken wat dat met hem doet. Ik ken hem al 7 jaar, en een tijd is er geen contact tussen ons geweest (ongeveer 2/3 jaar niet), maar in die tijd sprak hij me wel steeds aan op hyves en msn, maar ik negeerde het omdat ik een vriend had. Hij bleef volhouden, en was dolblij toen ik een paar maanden geleden weer contact met hem zocht.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 11:44:21 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_97112018
Vraag hem wat hij wil en verwacht?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_97112096
Ja daar weet hij geen antwoord op te geven :?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 11:53:16 #6
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97112275
Nadat ik Is hij verliefd? had gelezen lijkt het wel of hij ineens een hele ommekeer heeft gemaakt met zijn gedrag naar jou toe.
pi_97112440
Ja dit is begonnen nadat ik hem vroeg iets af te spreken.. Hij geeft nu echt dubbele signalen. Wegrennen, aantrekken, wegrennen, aantrekken.. Ik heb geen zin in spelletjes, maar zo zit hij ook helemaal niet in elkaar! Hij stuurt ook nog steeds lieve smsjes, maar zodra ik weer over afspreken begin slaat zijn gedrag om in een beetje afstandelijk, of hij negeert mijn smsjes gewoon..
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:00:59 #8
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_97112442
Hij heeft al met je in bed gelegen, dus de drive voor de jacht met jou als prooi is niet zo interessant meer. Dus houdt hij je op afstand, om andere vrouwen te kunnen bejagen, maar hij heeft niet de guts om je dit eerlijk te vertellen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_97112659
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
Hij heeft al met je in bed gelegen, dus de drive voor de jacht met jou als prooi is niet zo interessant meer. Dus houdt hij je op afstand, om andere vrouwen te kunnen bejagen, maar hij heeft niet de guts om je dit eerlijk te vertellen.
Dat denk ik ook idd.
pi_97113225
Klinkt alsof hij gewoon bang is. Ook niet zo gek als je 23 bent en nog nooit een vriendinnetje hebt gehad.
En dat in bed liggen, was dat in bed liggen, of neuken?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:34:18 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97113397
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Klinkt alsof hij gewoon bang is. Ook niet zo gek als je 23 bent en nog nooit een vriendinnetje hebt gehad.
En dat in bed liggen, was dat in bed liggen, of neuken?
Of virtuele seks? Want het verhaal geeft een beetje de indruk dat ze elkaar nog nooit irl hebben ontmoet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_97113430
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of virtuele seks? Want het verhaal geeft een beetje de indruk dat ze elkaar nog nooit irl hebben ontmoet.
quote:
We hebben al een keer met elkaar in bed gelegen
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:36:30 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97113470
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:35 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat heb ik wel gelezen. Maar dan nog twijfel ik of ze dat echt lijfelijk bedoelt.
pi_97113489
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik wel gelezen. Maar dan nog twijfel ik of ze dat echt lijfelijk bedoelt.
Ow oke, dat zou kunnen. Ik denk dat ze elkaar weleens eens in de zoveel tijd ontmoeten, maar te weinig om echt een band op te kunnen bouwen. Voor hem is het dan ook makkelijk om de boot af te houden gezien de afstand.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:39:21 #15
94676 Garisson72
pi_97113552
quote:
Dus dat ze zulke diepgaande msn-gesprekken voeren dat het voelde alsof ze bij elkaar in bed lagen? Zo intens dat ze het niet meer van echt kon onderscheiden?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:40:22 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97113583
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:39 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dus dat ze zulke diepgaande msn-gesprekken voeren dat het voelde alsof ze bij elkaar in bed lagen? Zo intens dat ze het niet meer van echt kon onderscheiden?
Bijvoorbeeld.
pi_97113596
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:29 schreef Tja..1986 het volgende:

Ik denk ook dit.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:43:36 #18
94676 Garisson72
pi_97113675
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:40 schreef Lienekien het volgende:
Bijvoorbeeld.
Het moet toch niet gekker worden. Ik zal er wel te nuchter voor zijn.
pi_97118288

[ Bericht 100% gewijzigd door Mathemaat op 21-05-2011 22:37:04 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:01:04 #20
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_97118301
quote:

[..]

:')
Zegt veel over jou.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_97120744
Ik bedoel dat ik sex met hem heb gehad haha..
pi_97121724
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:21 schreef Rose19 het volgende:
Ik bedoel dat ik sex met hem heb gehad haha..
Ga cammen met hem, en ga een drankspelletje doen,
vervolgens als jullie beide lam zijn een afspraakje maken!

komt helemaal goed! (y)

alcohol *O*
Rustig aan.
pi_97121821
Hij drinkt geen alcohol :{
  zaterdag 21 mei 2011 @ 16:52:51 #24
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97121849
Je kan beter doorgaan met je leven ipv jezelf aan het lijntje tehouden die hij vast houdt.
pi_97121856
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:51 schreef Rose19 het volgende:
Hij drinkt geen alcohol :{
Dawm, ik zou echt gewoon zeggen dat je hem heeeel graag in het echt ziet, want als het zo doorgaat je stapelgek wordt ofzo?
Rustig aan.
pi_97122003
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:52 schreef pl4kkie het volgende:
Je kan beter doorgaan met je leven ipv jezelf aan het lijntje tehouden die hij vast houdt.
Dit dus. Hij kon wel afspreken voor seks maar voor een date niet? Tja..
pi_97122159
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:58 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dit dus. Hij kon wel afspreken voor seks maar voor een date niet? Tja..
Ik snap je niet, waarom zou je dat zo onaangekondigd moeten doen?
wtf ze hebben een band, dan al niet een kut-band maar ze hebben een band.
ga dan niet opeens het contact verbreken zonder te zeggen wat de rede daarvoor is, ik vind dat gewoon echt zwaar asociaal!
Rustig aan.
pi_97122520
Ik denk dat ik moet gaan proberen een serieus gesprek met hem te voeren, al moet dat helaas dan wel weer via msn.. Ik vind hem echt heel erg leuk, maar dit schiet niet op. Ik wil mezelf niet voor de gek houden. Als hij puur op sex uit zou zijn dan kan die ook wel iemand dichterbij huis vinden. Ik ben de enige met wie hij naar bed is geweest, misschien is het zo goed bevallen dat tie geen ander wil ofso hahaha.. Vermoeiend ofnie? Maar hij geeft wel die hints dat hij me leuk vind, ik weet het ook niet hoor..
pi_97122553
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik snap je niet, waarom zou je dat zo onaangekondigd moeten doen?
wtf ze hebben een band, dan al niet een kut-band maar ze hebben een band.
ga dan niet opeens het contact verbreken zonder te zeggen wat de rede daarvoor is, ik vind dat gewoon echt zwaar asociaal!
Ik zeg toch niet dat het onaangekondigd "moet"? :') .
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:13:29 #30
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97122555
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:12 schreef Rose19 het volgende:
Ik denk dat ik moet gaan proberen een serieus gesprek met hem te voeren, al moet dat helaas dan wel weer via msn.. Ik vind hem echt heel erg leuk, maar dit schiet niet op. Ik wil mezelf niet voor de gek houden. Als hij puur op sex uit zou zijn dan kan die ook wel iemand dichterbij huis vinden. Ik ben de enige met wie hij naar bed is geweest, misschien is het zo goed bevallen dat tie geen ander wil ofso hahaha.. Vermoeiend ofnie? Maar hij geeft wel die hints dat hij me leuk vind, ik weet het ook niet hoor..
Kan je hem niet bellen ofzo? Eeen gesprek via msn is zoo.. :{ onpersoonlijk.
pi_97122564
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:12 schreef Rose19 het volgende:
Serieus gesprek, gewoon zeggen dat het zo niet door kan gaan, en wat de rede is dat jullie niet gewoon gezellig kunnen daten ergens...

hij zal wel bindingsangst hebben, maar dan weet je het tenminste!

praten is belangrijk -.-
Rustig aan.
pi_97122585
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:13 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat het onaangekondigd "moet"? :') .
dan loop je een stapje voor op mij, aangezien ik zeg dat ze eerst even met elkaar moeten praten :)
Rustig aan.
pi_97122653
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

dan loop je een stapje voor op mij, aangezien ik zeg dat ze eerst even met elkaar moeten praten :)
Ik zeg ook niet dat ze niet met elkaar moeten praten, waar lees jij dat? :? Je trekt wel erg veel conclusies uit die ene zin die ik postte.
pi_97123013
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:16 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze niet met elkaar moeten praten, waar lees jij dat? :? Je trekt wel erg veel conclusies uit die ene zin die ik postte.
nu interpreteer je mij verkeerd.
die laatste zin van mij was een analyse, geen conclusie
Rustig aan.
pi_97123257
Klinkt als een borderliner

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:33:54 #36
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97123287
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Klinkt als een borderliner

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK moest lachen _O-
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:42:57 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97123647
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:01 schreef Klaploper het volgende:

[..]

:')
Zegt veel over jou.
Dat ik graag opties openhoud, ook de minder voor de hand liggende?

Ja, inderdaad.
pi_97127786
quote:
Ja praten is ook belangrijk, ik wou dat hij dat eens wat meer deed zodat ik er hoogte van krijg.
pi_97127831
quote:
Serieus gesprek, gewoon zeggen dat het zo niet door kan gaan, en wat de rede is dat jullie niet gewoon gezellig kunnen daten ergens...

hij zal wel bindingsangst hebben, maar dan weet je het tenminste!

praten is belangrijk -.-
Ja praten is ook belangrijk, ik wou dat hij dat eens wat meer deed zodat ik er hoogte van krijg.

:P
pi_97145817
Nou het gesprek is er geweest gisteravond, en ik heb helaas niet te dingen te horen gekregen die ik wilde horen. Hij heeft geen haast een relatie te beginnen (staat daar volgens mij nu echt helemaal niet voor open). Hij denkt dat ik op dit moment meer voor hem voel als hij voor mij. Het hoeft voor hem allemaal niet zo snel te gaan, en hij denkt dat dat voor mij ook niet goed is.
Als ik vraag of hij iets voor me voelt weet hij dat niet. Hij is 23 jaar en heeft nooit een meisje in zijn leven gehad, hij zegt ook dat hij al zolang gewoon z'n ding doet (elke zaterdag werken, op zondag met school bezig zijn).
Hij heeft ongeveer 3 keer gezegd dat het allemaal niet zo snel hoeft te gaan van hem. Betekent dit dat het uiteindelijk iets kan gaan worden, dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben en het rustiger aan moet pakken? Of kan ik er beter mee stoppen mezelf hoop te geven?
pi_97146403
Hij is in iedergeval niet echt verliefd op je. Mn eerdere post, dat hij bang is, kan je vergeten. Hij vind je misschien wel leuk, maar meer dan dat is het niet. Ik zou hem vergeten.
pi_97156307
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 08:24 schreef Rose19 het volgende:
''Hij heeft geen haast een relatie te beginnen'' (staat daar volgens mij nu echt helemaal niet voor open).
quote:
''Hij denkt dat ik op dit moment meer voor hem voel als hij voor mij''.
quote:
''Het hoeft voor hem allemaal niet zo snel te gaan''
quote:
''hij denkt dat dat voor mij ook niet goed is.''
quote:
''Als ik vraag of hij iets voor me voelt weet hij dat niet''.

.... stomme vent, als hij je niet leuk had gevonden had hij hier wel NEE op gezegd, ik blijf bij bindingsangst..
quote:
''Hij heeft ongeveer 3 keer gezegd dat het allemaal niet zo snel hoeft te gaan van hem''.
Maar van uitstel komt afstel
quote:
''Betekent dit dat het uiteindelijk iets kan gaan worden''

allicht, als hij zichzelf een keer bedenkt ofzo..
quote:
''dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben en het rustiger aan moet pakken?''

zeker niet.. laten weten dat hij gewoon eens die knop in zijn hoofd moet omdraaien, en dat je er anders stapel gek van wordt
quote:
''Of kan ik er beter mee stoppen mezelf hoop te geven?''
wellicht wel ja.

duidelijk maken dat je niet door wilt gaan op dit pitje.. dat hij er eens goed over na moet denken, en dat als hij bedenkt dat het hem toch wel leuk is dat je heel graag de telefoon opneemt, maar tot die tijd weinig aandacht geven.. en wat is er zo moeilijk aan een date dan? je gaat toch ook wel eens met vrienden ergens wat drinken ofzo?

[ Bericht 1% gewijzigd door kingtoppie op 22-05-2011 15:53:45 ]
Rustig aan.
pi_97163166
Hey kingtoppie,

Bedankt voor je reactie :) Bij mij blijft ook steeds bindingsangst door me hoofd spoken..
En als hij idd niks voor mij zou voelen kan hij dat toch gewoon zeggen ipv er zo omheen te draaien.
Tja ik probeer elke keer met hem af te spreken maar steeds komt er weer iets tussen (voornamelijk van zijn kant), ik begon al te denken dat het smoesjes waren dus daar heb ik hem op aangesproken. Maar hij is op het moment gewoon echt heel druk met zijn werk en wil wel afspreken. Ik heb hem al verteld dat ik dit zo niet lang meer ga volhouden, maar daar gaat hij dan weer niet echt op in. Verder doet hij hartstikke lief, geïnteresseert en hebben we leuke gesprekken. Oh ja, we hebben zelfs op internet al naar huizen zitten kijken die we leuk vinden :P
Dus wtf, af en toe is het zelfs al alsof we een relatie hebben! Er zal eigenlijk vrij weinig veranderen als we wel een relatie beginnen haha..
Dus ik blijf ook bij bindingsangst, alles kan en mag, maar het woordje "relatie" mag niet genoemd worden.
pi_97163707
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:06 schreef Rose19 het volgende:
Bij mij blijft ook steeds bindingsangst door me hoofd spoken..

Tja ik probeer elke keer met hem af te spreken maar steeds komt er weer iets tussen (voornamelijk van zijn kant), ik begon al te denken dat het smoesjes waren dus daar heb ik hem op aangesproken. Maar hij is op het moment gewoon echt heel druk met zijn werk en wil wel afspreken. Ik heb hem al verteld dat ik dit zo niet lang meer ga volhouden, maar daar gaat hij dan weer niet echt op in. Verder doet hij hartstikke lief, geïnteresseert en hebben we leuke gesprekken.
Ik heb een soort van hetzelfde probleem met een meisje...
eerst gebeld: druk
2e keer een afspraakje: wordt die gecancelled - ja afgesproken met vrienden (terwijl we zaten te tobben of we in de middag of in de avond gingen, dus dan zou ze plannen moeten hebben voor in de middag en in de avond)
gelijk na die cancelling maar gewoon gevraagd of ze het wel wilt en of ik er niet maar gewoon mee moet ophouden (neejoh, ik heb het echt druk, en vrienden blabla over ''paar weken(ook zo onduidelijk als weet niet wat)'' is het rustiger.

gewoon die onduidelijkheid heeft bij mij genoeg reden gegeven om er zelf niet meer achteraan te gaan, als ze echt wat wilt dan moet ze maar bellen, dat laat tenminste zien dat zij het echt wilt proberen. nu heb ik zegmaar alle reden te geloven dat ze het niet wilt, en er een beetje omheen draait.

edit: ''maar daar gaat hij verder niet op in''

boos worden is ook niet slecht hè, mag best wel, toont in dit geval alleen maar meer affectie (lijkt mij)

[ Bericht 4% gewijzigd door kingtoppie op 22-05-2011 18:27:14 ]
Rustig aan.
pi_97163973
quote:
Ik heb een soort van hetzelfde probleem met een meisje...
eerst gebeld: druk
2e keer een afspraakje: wordt die gecancelled - ja afgesproken met vrienden (terwijl we zaten te tobben of we in de middag of in de avond gingen, dus dan zou ze plannen moeten hebben voor in de middag en in de avond)
gelijk na die cancelling maar gewoon gevraagd of ze het wel wilt en of ik er niet maar gewoon mee moet ophouden (neejoh, ik heb het echt druk, en vrienden blabla over ''paar weken(ook zo onduidelijk als weet niet wat)'' is het rustiger.

gewoon die onduidelijkheid heeft bij mij genoeg reden gegeven om er zelf niet meer achteraan te gaan, als ze echt wat wilt dan moet ze maar bellen, dat laat tenminste zien dat zij het echt wilt proberen. nu heb ik zegmaar alle reden te geloven dat ze het niet wilt, en er een beetje omheen draait.
Zo gaat het hier ook precies ja. En ik ben nu ook op het punt gekomen dat ik niet meer ga vragen om af te spreken, ik vind dat het nu zijn beurt is. Ik ben heel open en eerlijk geweest over mijn gevoelen, hij kijkt maar wat hij ermee doet. Maar als dit zo nog lang door blijft gaan, ben ik bang dat het beter is om het contact met hem te verbreken.
pi_97164027
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef Rose19 het volgende:

[..]

Zo gaat het hier ook precies ja. En ik ben nu ook op het punt gekomen dat ik niet meer ga vragen om af te spreken, ik vind dat het nu zijn beurt is. Ik ben heel open en eerlijk geweest over mijn gevoelen, hij kijkt maar wat hij ermee doet. Maar als dit zo nog lang door blijft gaan, ben ik bang dat het beter is om het contact met hem te verbreken.
/ Alleen contact vanaf de andere kant toelaten, contact verbreken klinkt alsof je dat persoon ook gaat negeren
Rustig aan.
pi_97164304
quote:
/ Alleen contact vanaf de andere kant toelaten, contact verbreken klinkt alsof je dat persoon ook gaat negeren
Nou misschien moet ik hem wel een tijdje negeren. Of naja negeren misschien niet, maar een tijdje niks van me laten horen? Kijken of hij probeert contact met mij te zoeken als ik niet direct reageer? Ik denk dat hij even flink wakker geschud moet worden. Op je 23ste kan je toch wel wat serieuzer handelen, en wat meer openstaan voor een relatie?
  zondag 22 mei 2011 @ 18:41:49 #48
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97164658
Weet hij wel wat JIJ wilt?
pi_97164777
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:32 schreef Rose19 het volgende:
Op msn
Daar stopte ik met lezen
pi_97165037
quote:
Weet hij wel wat JIJ wilt?
Ja dat heb ik hem heel duidelijk gemaakt. Ik heb ook geen haast om een relatie te beginnen. Wat ik nu wil is gewoon wat afspreken, iets leuks gaan doen. Zonder bijbedoelingen, zonder hoge verwachtingen.
pi_97165079
quote:
Daar stopte ik met lezen
Dan ben je niet ver gekomen :P
  zondag 22 mei 2011 @ 18:58:41 #52
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97165379
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:50 schreef Rose19 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik hem heel duidelijk gemaakt. Ik heb ook geen haast om een relatie te beginnen. Wat ik nu wil is gewoon wat afspreken, iets leuks gaan doen. Zonder bijbedoelingen, zonder hoge verwachtingen.
Waarschijnlijk is hij gewoon te voorzichtig.. Bang dat jij alsnog een relatie wilt hebben terwijl hij zich daar niet in wil laten sleuren, hij zit immers vastgeroest in zijn ritme.
Misschien kun je juist op een korte termijn iets gaan doen waar jullie beide niets mee hebben, een nieuwe auto zoeken bijvoorbeeld, vrijwel onmogelijk te zien als een date maar je moet het wel snel doen a la 'heb je morgen 2 uurtjes tijdmorgen heb ik je 2 uurtjes nodig voor X' anders is het te snel een date.
Gewoon vriendschappelijk moet lukken niet?
pi_97165803
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:51 schreef Rose19 het volgende:

[..]

Dan ben je niet ver gekomen :P
Klopt, vooral omdat een msn-gesprek echt een van de slechtste leidraden is om een relatie aan te meten. Zeg belangrijke dingen gewoon in z'n gezicht. Communicatie is vooral lichaamstaal en als iemand achter z'n computer zit heeft ie alle tijd om te zeggen wat hij wilt zeggen en dus naar je mond praten, of je aan het lijntje houden etc. etc. etc.
Meer advies ga ik je niet geven, je doet er waarschijnlijk toch niks mee :D
pi_97165825
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:58 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is hij gewoon te voorzichtig.. Bang dat jij alsnog een relatie wilt hebben terwijl hij zich daar niet in wil laten sleuren, hij zit immers vastgeroest in zijn ritme.
Misschien kun je juist op een korte termijn iets gaan doen waar jullie beide niets mee hebben, een nieuwe auto zoeken bijvoorbeeld, vrijwel onmogelijk te zien als een date maar je moet het wel snel doen a la 'heb je morgen 2 uurtjes tijdmorgen heb ik je 2 uurtjes nodig voor X' anders is het te snel een date.
Gewoon vriendschappelijk moet lukken niet?
Ja dat zou kunnen werken als we iets dichterbij elkaar zouden wonen! We hebben wel afgesproken binnekort naar Snowworld te gaan, we zijn beide hartstikke gek op wintersport. Ik had een prijs gewonnen en heb hem gevraagd met me mee te gaan :P Dus ja, dat is dan wel weer echt een date! Maar dat leek hem wel super leuk.. Hij zei meteen ja toen ik het vroeg.
En vorige keer toen ik voorstelde te gaan picknicken vond hij dat ook een heel leuk idee haha.
pi_97165966
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Klopt, vooral omdat een msn-gesprek echt een van de slechtste leidraden is om een relatie aan te meten. Zeg belangrijke dingen gewoon in z'n gezicht. Communicatie is vooral lichaamstaal en als iemand achter z'n computer zit heeft ie alle tijd om te zeggen wat hij wilt zeggen en dus naar je mond praten, of je aan het lijntje houden etc. etc. etc.
Meer advies ga ik je niet geven, je doet er waarschijnlijk toch niks mee :D
Ik snap je reactie helemaal. Maar het is niet zo dat we elkaar nog nooit irl hebben gezien he.
Het is alleen al een hele tijd geleden. Daarom wil ik ook zo graag afspreken! En goeie adviezen volg ik vaak wel op hoor ;)
  zondag 22 mei 2011 @ 19:14:47 #56
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97166122
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:08 schreef Rose19 het volgende:

[..]

Ja dat zou kunnen werken als we iets dichterbij elkaar zouden wonen! We hebben wel afgesproken binnekort naar Snowworld te gaan, we zijn beide hartstikke gek op wintersport. Ik had een prijs gewonnen en heb hem gevraagd met me mee te gaan :P Dus ja, dat is dan wel weer echt een date! Maar dat leek hem wel super leuk.. Hij zei meteen ja toen ik het vroeg.
En vorige keer toen ik voorstelde te gaan picknicken vond hij dat ook een heel leuk idee haha.
Snowworld is leuk voor een date ja! Maar wacht er niet te lang mee, dan is de 'magie' er zo snel vanaf, vooral omdat je elkaar zo weinig ziet
pi_97204568
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Snowworld is leuk voor een date ja! Maar wacht er niet te lang mee, dan is de 'magie' er zo snel vanaf, vooral omdat je elkaar zo weinig ziet
Ja leuk toch! Mja waarschijnlijk gaan we pas in juli, maar we gaan daarvoor nog wel afspreken!
Gisteren weer een heel leuk gesprek gehad :) Volgende maand ben ik een weekend alleen thuis, heb gevraagd of hij me gezelschap wil komen houden :P
pi_97204771
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:23 schreef Rose19 het volgende:

[..]

Ja leuk toch! Mja waarschijnlijk gaan we pas in juli, maar we gaan daarvoor nog wel afspreken!
Gisteren weer een heel leuk gesprek gehad :) Volgende maand ben ik een weekend alleen thuis, heb gevraagd of hij me gezelschap wil komen houden :P
heeft hij al JA gezegd?
Rustig aan.
pi_97205164
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

heeft hij al JA gezegd?
Ja, ik moet ff doorgeven welk weekend het precies is en dan gaat hij vrij regelen :) Maja eerst zien dan geloven.. Maar leek erop dat hij wel echt wil dus..
pi_97205268
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:32 schreef Rose19 het volgende:

[..]

Ja, ik moet ff doorgeven welk weekend het precies is en dan gaat hij vrij regelen :) Maja eerst zien dan geloven.. Maar leek erop dat hij wel echt wil dus..
*O*

Maar hoe doe je dat met de afstand dan? blijft hij slapen?

o wacht hij drinkt toch niet, hij kan wel lekker naar huis rijden als die wilt :P
Rustig aan.
pi_97209576
:{
  maandag 23 mei 2011 @ 20:48:37 #62
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97218988
Je kent hem al zeven jaar via internet? Jullie spreken nooit irl af om iets te gaan doen ofzo?

Niks mee beginnen dan. Dat zijn de grootste gekken.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_97219440
Ik zou dat patroon van gewenning maar eens doorbreken. Hij vindt het wel prima zo en dat zal voor hem niet hoeven veranderen. Dus geef 'm maar eens een klein ultimatum.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_97226038
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:48 schreef goofy_goober het volgende:
Je kent hem al zeven jaar via internet? Jullie spreken nooit irl af om iets te gaan doen ofzo?

Niks mee beginnen dan. Dat zijn de grootste gekken.
Nee we hebben bij elkaar op school gezeten, en zagen elkaar 4 jaar lang elke dag. We hebben de laatste paar jaar alleen nog via msn en telefoon contact, mede door de afstand..
pi_97226122
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

*O*

Maar hoe doe je dat met de afstand dan? blijft hij slapen?

o wacht hij drinkt toch niet, hij kan wel lekker naar huis rijden als die wilt :P
Nee hij blijft slapen dan O-) Tenzij die het niet gezellig vind, dan mag tie naar huis natuurlijk :P
pi_97226219
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik zou dat patroon van gewenning maar eens doorbreken. Hij vindt het wel prima zo en dat zal voor hem niet hoeven veranderen. Dus geef 'm maar eens een klein ultimatum.
Ja als het aan hem ligt ziet zijn leven er over 5 jaar nog zo uit denk ik..
  maandag 23 mei 2011 @ 23:21:55 #67
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97229728
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef Rose19 het volgende:

[..]

Nee we hebben bij elkaar op school gezeten, en zagen elkaar 4 jaar lang elke dag. We hebben de laatste paar jaar alleen nog via msn en telefoon contact, mede door de afstand..
Klinkt als een goeie basis voor een relatie.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_97233936
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Rose19 het volgende:

[..]

Nee hij blijft slapen dan O-) Tenzij die het niet gezellig vind, dan mag tie naar huis natuurlijk :P
Gewoon kidnappen, deuren op slot.
maar ik hoop dat het een leuke avond wordt, zal vast wel! En stel geen dingen uit is mijn advies... want van zijn kant zal het niet komen denk ik.
Rustig aan.
pi_97237379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 01:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gewoon kidnappen, deuren op slot.
maar ik hoop dat het een leuke avond wordt, zal vast wel! En stel geen dingen uit is mijn advies... want van zijn kant zal het niet komen denk ik.
Komt wel goed! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')