Dat denk ik ook idd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
Hij heeft al met je in bed gelegen, dus de drive voor de jacht met jou als prooi is niet zo interessant meer. Dus houdt hij je op afstand, om andere vrouwen te kunnen bejagen, maar hij heeft niet de guts om je dit eerlijk te vertellen.
Of virtuele seks? Want het verhaal geeft een beetje de indruk dat ze elkaar nog nooit irl hebben ontmoet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Klinkt alsof hij gewoon bang is. Ook niet zo gek als je 23 bent en nog nooit een vriendinnetje hebt gehad.
En dat in bed liggen, was dat in bed liggen, of neuken?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of virtuele seks? Want het verhaal geeft een beetje de indruk dat ze elkaar nog nooit irl hebben ontmoet.
quote:We hebben al een keer met elkaar in bed gelegen
Ja, dat heb ik wel gelezen. Maar dan nog twijfel ik of ze dat echt lijfelijk bedoelt.quote:
Ow oke, dat zou kunnen. Ik denk dat ze elkaar weleens eens in de zoveel tijd ontmoeten, maar te weinig om echt een band op te kunnen bouwen. Voor hem is het dan ook makkelijk om de boot af te houden gezien de afstand.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel gelezen. Maar dan nog twijfel ik of ze dat echt lijfelijk bedoelt.
Dus dat ze zulke diepgaande msn-gesprekken voeren dat het voelde alsof ze bij elkaar in bed lagen? Zo intens dat ze het niet meer van echt kon onderscheiden?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:36 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat heb ik wel gelezen. Maar dan nog twijfel ik of ze dat echt lijfelijk bedoelt.
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus dat ze zulke diepgaande msn-gesprekken voeren dat het voelde alsof ze bij elkaar in bed lagen? Zo intens dat ze het niet meer van echt kon onderscheiden?
Ik denk ook dit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Klinkt alsof hij gewoon bang is. Ook niet zo gek als je 23 bent en nog nooit een vriendinnetje hebt gehad.
Het moet toch niet gekker worden. Ik zal er wel te nuchter voor zijn.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga cammen met hem, en ga een drankspelletje doen,quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:21 schreef Rose19 het volgende:
Ik bedoel dat ik sex met hem heb gehad haha..
Dawm, ik zou echt gewoon zeggen dat je hem heeeel graag in het echt ziet, want als het zo doorgaat je stapelgek wordt ofzo?quote:
Dit dus. Hij kon wel afspreken voor seks maar voor een date niet? Tja..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:52 schreef pl4kkie het volgende:
Je kan beter doorgaan met je leven ipv jezelf aan het lijntje tehouden die hij vast houdt.
Ik snap je niet, waarom zou je dat zo onaangekondigd moeten doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dit dus. Hij kon wel afspreken voor seks maar voor een date niet? Tja..
Ik zeg toch niet dat het onaangekondigd "moet"?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap je niet, waarom zou je dat zo onaangekondigd moeten doen?
wtf ze hebben een band, dan al niet een kut-band maar ze hebben een band.
ga dan niet opeens het contact verbreken zonder te zeggen wat de rede daarvoor is, ik vind dat gewoon echt zwaar asociaal!
Kan je hem niet bellen ofzo? Eeen gesprek via msn is zoo..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:12 schreef Rose19 het volgende:
Ik denk dat ik moet gaan proberen een serieus gesprek met hem te voeren, al moet dat helaas dan wel weer via msn.. Ik vind hem echt heel erg leuk, maar dit schiet niet op. Ik wil mezelf niet voor de gek houden. Als hij puur op sex uit zou zijn dan kan die ook wel iemand dichterbij huis vinden. Ik ben de enige met wie hij naar bed is geweest, misschien is het zo goed bevallen dat tie geen ander wil ofso hahaha.. Vermoeiend ofnie? Maar hij geeft wel die hints dat hij me leuk vind, ik weet het ook niet hoor..
Serieus gesprek, gewoon zeggen dat het zo niet door kan gaan, en wat de rede is dat jullie niet gewoon gezellig kunnen daten ergens...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:12 schreef Rose19 het volgende:
Ik denk dat ik moet gaan proberen een serieus gesprek met hem te voeren, al moet dat helaas dan wel weer via msn.. Ik vind hem echt heel erg leuk, maar dit schiet niet op. Ik wil mezelf niet voor de gek houden. Als hij puur op sex uit zou zijn dan kan die ook wel iemand dichterbij huis vinden. Ik ben de enige met wie hij naar bed is geweest, misschien is het zo goed bevallen dat tie geen ander wil ofso hahaha.. Vermoeiend ofnie? Maar hij geeft wel die hints dat hij me leuk vind, ik weet het ook niet hoor..
dan loop je een stapje voor op mij, aangezien ik zeg dat ze eerst even met elkaar moeten pratenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het onaangekondigd "moet"?.
Ik zeg ook niet dat ze niet met elkaar moeten praten, waar lees jij dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
dan loop je een stapje voor op mij, aangezien ik zeg dat ze eerst even met elkaar moeten praten
nu interpreteer je mij verkeerd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:16 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze niet met elkaar moeten praten, waar lees jij dat?Je trekt wel erg veel conclusies uit die ene zin die ik postte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Klinkt als een borderlinerIK moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Dat ik graag opties openhoud, ook de minder voor de hand liggende?quote:
Ja praten is ook belangrijk, ik wou dat hij dat eens wat meer deed zodat ik er hoogte van krijg.quote:
Ja praten is ook belangrijk, ik wou dat hij dat eens wat meer deed zodat ik er hoogte van krijg.quote:Serieus gesprek, gewoon zeggen dat het zo niet door kan gaan, en wat de rede is dat jullie niet gewoon gezellig kunnen daten ergens...
hij zal wel bindingsangst hebben, maar dan weet je het tenminste!
praten is belangrijk -.-
quote:Op zondag 22 mei 2011 08:24 schreef Rose19 het volgende:
''Hij heeft geen haast een relatie te beginnen'' (staat daar volgens mij nu echt helemaal niet voor open).
quote:''Hij denkt dat ik op dit moment meer voor hem voel als hij voor mij''.
quote:''Het hoeft voor hem allemaal niet zo snel te gaan''
quote:''hij denkt dat dat voor mij ook niet goed is.''
.... stomme vent, als hij je niet leuk had gevonden had hij hier wel NEE op gezegd, ik blijf bij bindingsangst..quote:''Als ik vraag of hij iets voor me voelt weet hij dat niet''.
Maar van uitstel komt afstelquote:''Hij heeft ongeveer 3 keer gezegd dat het allemaal niet zo snel hoeft te gaan van hem''.
allicht, als hij zichzelf een keer bedenkt ofzo..quote:''Betekent dit dat het uiteindelijk iets kan gaan worden''
zeker niet.. laten weten dat hij gewoon eens die knop in zijn hoofd moet omdraaien, en dat je er anders stapel gek van wordtquote:''dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben en het rustiger aan moet pakken?''
wellicht wel ja.quote:''Of kan ik er beter mee stoppen mezelf hoop te geven?''
Ik heb een soort van hetzelfde probleem met een meisje...quote:Op zondag 22 mei 2011 18:06 schreef Rose19 het volgende:
Bij mij blijft ook steeds bindingsangst door me hoofd spoken..
Tja ik probeer elke keer met hem af te spreken maar steeds komt er weer iets tussen (voornamelijk van zijn kant), ik begon al te denken dat het smoesjes waren dus daar heb ik hem op aangesproken. Maar hij is op het moment gewoon echt heel druk met zijn werk en wil wel afspreken. Ik heb hem al verteld dat ik dit zo niet lang meer ga volhouden, maar daar gaat hij dan weer niet echt op in. Verder doet hij hartstikke lief, geïnteresseert en hebben we leuke gesprekken.
Zo gaat het hier ook precies ja. En ik ben nu ook op het punt gekomen dat ik niet meer ga vragen om af te spreken, ik vind dat het nu zijn beurt is. Ik ben heel open en eerlijk geweest over mijn gevoelen, hij kijkt maar wat hij ermee doet. Maar als dit zo nog lang door blijft gaan, ben ik bang dat het beter is om het contact met hem te verbreken.quote:Ik heb een soort van hetzelfde probleem met een meisje...
eerst gebeld: druk
2e keer een afspraakje: wordt die gecancelled - ja afgesproken met vrienden (terwijl we zaten te tobben of we in de middag of in de avond gingen, dus dan zou ze plannen moeten hebben voor in de middag en in de avond)
gelijk na die cancelling maar gewoon gevraagd of ze het wel wilt en of ik er niet maar gewoon mee moet ophouden (neejoh, ik heb het echt druk, en vrienden blabla over ''paar weken(ook zo onduidelijk als weet niet wat)'' is het rustiger.
gewoon die onduidelijkheid heeft bij mij genoeg reden gegeven om er zelf niet meer achteraan te gaan, als ze echt wat wilt dan moet ze maar bellen, dat laat tenminste zien dat zij het echt wilt proberen. nu heb ik zegmaar alle reden te geloven dat ze het niet wilt, en er een beetje omheen draait.
/ Alleen contact vanaf de andere kant toelaten, contact verbreken klinkt alsof je dat persoon ook gaat negerenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef Rose19 het volgende:
[..]
Zo gaat het hier ook precies ja. En ik ben nu ook op het punt gekomen dat ik niet meer ga vragen om af te spreken, ik vind dat het nu zijn beurt is. Ik ben heel open en eerlijk geweest over mijn gevoelen, hij kijkt maar wat hij ermee doet. Maar als dit zo nog lang door blijft gaan, ben ik bang dat het beter is om het contact met hem te verbreken.
Nou misschien moet ik hem wel een tijdje negeren. Of naja negeren misschien niet, maar een tijdje niks van me laten horen? Kijken of hij probeert contact met mij te zoeken als ik niet direct reageer? Ik denk dat hij even flink wakker geschud moet worden. Op je 23ste kan je toch wel wat serieuzer handelen, en wat meer openstaan voor een relatie?quote:/ Alleen contact vanaf de andere kant toelaten, contact verbreken klinkt alsof je dat persoon ook gaat negeren
Ja dat heb ik hem heel duidelijk gemaakt. Ik heb ook geen haast om een relatie te beginnen. Wat ik nu wil is gewoon wat afspreken, iets leuks gaan doen. Zonder bijbedoelingen, zonder hoge verwachtingen.quote:Weet hij wel wat JIJ wilt?
Waarschijnlijk is hij gewoon te voorzichtig.. Bang dat jij alsnog een relatie wilt hebben terwijl hij zich daar niet in wil laten sleuren, hij zit immers vastgeroest in zijn ritme.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:50 schreef Rose19 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik hem heel duidelijk gemaakt. Ik heb ook geen haast om een relatie te beginnen. Wat ik nu wil is gewoon wat afspreken, iets leuks gaan doen. Zonder bijbedoelingen, zonder hoge verwachtingen.
Klopt, vooral omdat een msn-gesprek echt een van de slechtste leidraden is om een relatie aan te meten. Zeg belangrijke dingen gewoon in z'n gezicht. Communicatie is vooral lichaamstaal en als iemand achter z'n computer zit heeft ie alle tijd om te zeggen wat hij wilt zeggen en dus naar je mond praten, of je aan het lijntje houden etc. etc. etc.quote:
Ja dat zou kunnen werken als we iets dichterbij elkaar zouden wonen! We hebben wel afgesproken binnekort naar Snowworld te gaan, we zijn beide hartstikke gek op wintersport. Ik had een prijs gewonnen en heb hem gevraagd met me mee te gaanquote:Op zondag 22 mei 2011 18:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij gewoon te voorzichtig.. Bang dat jij alsnog een relatie wilt hebben terwijl hij zich daar niet in wil laten sleuren, hij zit immers vastgeroest in zijn ritme.
Misschien kun je juist op een korte termijn iets gaan doen waar jullie beide niets mee hebben, een nieuwe auto zoeken bijvoorbeeld, vrijwel onmogelijk te zien als een date maar je moet het wel snel doen a la 'heb je morgen 2 uurtjes tijdmorgen heb ik je 2 uurtjes nodig voor X' anders is het te snel een date.
Gewoon vriendschappelijk moet lukken niet?
Ik snap je reactie helemaal. Maar het is niet zo dat we elkaar nog nooit irl hebben gezien he.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Klopt, vooral omdat een msn-gesprek echt een van de slechtste leidraden is om een relatie aan te meten. Zeg belangrijke dingen gewoon in z'n gezicht. Communicatie is vooral lichaamstaal en als iemand achter z'n computer zit heeft ie alle tijd om te zeggen wat hij wilt zeggen en dus naar je mond praten, of je aan het lijntje houden etc. etc. etc.
Meer advies ga ik je niet geven, je doet er waarschijnlijk toch niks mee
Snowworld is leuk voor een date ja! Maar wacht er niet te lang mee, dan is de 'magie' er zo snel vanaf, vooral omdat je elkaar zo weinig zietquote:Op zondag 22 mei 2011 19:08 schreef Rose19 het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen werken als we iets dichterbij elkaar zouden wonen! We hebben wel afgesproken binnekort naar Snowworld te gaan, we zijn beide hartstikke gek op wintersport. Ik had een prijs gewonnen en heb hem gevraagd met me mee te gaanDus ja, dat is dan wel weer echt een date! Maar dat leek hem wel super leuk.. Hij zei meteen ja toen ik het vroeg.
En vorige keer toen ik voorstelde te gaan picknicken vond hij dat ook een heel leuk idee haha.
Ja leuk toch! Mja waarschijnlijk gaan we pas in juli, maar we gaan daarvoor nog wel afspreken!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Snowworld is leuk voor een date ja! Maar wacht er niet te lang mee, dan is de 'magie' er zo snel vanaf, vooral omdat je elkaar zo weinig ziet
heeft hij al JA gezegd?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:23 schreef Rose19 het volgende:
[..]
Ja leuk toch! Mja waarschijnlijk gaan we pas in juli, maar we gaan daarvoor nog wel afspreken!
Gisteren weer een heel leuk gesprek gehadVolgende maand ben ik een weekend alleen thuis, heb gevraagd of hij me gezelschap wil komen houden
Ja, ik moet ff doorgeven welk weekend het precies is en dan gaat hij vrij regelenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:32 schreef Rose19 het volgende:
[..]
Ja, ik moet ff doorgeven welk weekend het precies is en dan gaat hij vrij regelenMaja eerst zien dan geloven.. Maar leek erop dat hij wel echt wil dus..
Nee we hebben bij elkaar op school gezeten, en zagen elkaar 4 jaar lang elke dag. We hebben de laatste paar jaar alleen nog via msn en telefoon contact, mede door de afstand..quote:Op maandag 23 mei 2011 20:48 schreef goofy_goober het volgende:
Je kent hem al zeven jaar via internet? Jullie spreken nooit irl af om iets te gaan doen ofzo?
Niks mee beginnen dan. Dat zijn de grootste gekken.
Nee hij blijft slapen danquote:Op maandag 23 mei 2011 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat met de afstand dan? blijft hij slapen?
o wacht hij drinkt toch niet, hij kan wel lekker naar huis rijden als die wilt
Ja als het aan hem ligt ziet zijn leven er over 5 jaar nog zo uit denk ik..quote:Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik zou dat patroon van gewenning maar eens doorbreken. Hij vindt het wel prima zo en dat zal voor hem niet hoeven veranderen. Dus geef 'm maar eens een klein ultimatum.
Klinkt als een goeie basis voor een relatie.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef Rose19 het volgende:
[..]
Nee we hebben bij elkaar op school gezeten, en zagen elkaar 4 jaar lang elke dag. We hebben de laatste paar jaar alleen nog via msn en telefoon contact, mede door de afstand..
Gewoon kidnappen, deuren op slot.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Rose19 het volgende:
[..]
Nee hij blijft slapen danTenzij die het niet gezellig vind, dan mag tie naar huis natuurlijk
Komt wel goed!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon kidnappen, deuren op slot.
maar ik hoop dat het een leuke avond wordt, zal vast wel! En stel geen dingen uit is mijn advies... want van zijn kant zal het niet komen denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |