Dat denk ik ook idd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
Hij heeft al met je in bed gelegen, dus de drive voor de jacht met jou als prooi is niet zo interessant meer. Dus houdt hij je op afstand, om andere vrouwen te kunnen bejagen, maar hij heeft niet de guts om je dit eerlijk te vertellen.
Of virtuele seks? Want het verhaal geeft een beetje de indruk dat ze elkaar nog nooit irl hebben ontmoet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Klinkt alsof hij gewoon bang is. Ook niet zo gek als je 23 bent en nog nooit een vriendinnetje hebt gehad.
En dat in bed liggen, was dat in bed liggen, of neuken?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of virtuele seks? Want het verhaal geeft een beetje de indruk dat ze elkaar nog nooit irl hebben ontmoet.
quote:We hebben al een keer met elkaar in bed gelegen
Ja, dat heb ik wel gelezen. Maar dan nog twijfel ik of ze dat echt lijfelijk bedoelt.quote:
Ow oke, dat zou kunnen. Ik denk dat ze elkaar weleens eens in de zoveel tijd ontmoeten, maar te weinig om echt een band op te kunnen bouwen. Voor hem is het dan ook makkelijk om de boot af te houden gezien de afstand.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel gelezen. Maar dan nog twijfel ik of ze dat echt lijfelijk bedoelt.
Dus dat ze zulke diepgaande msn-gesprekken voeren dat het voelde alsof ze bij elkaar in bed lagen? Zo intens dat ze het niet meer van echt kon onderscheiden?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:36 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat heb ik wel gelezen. Maar dan nog twijfel ik of ze dat echt lijfelijk bedoelt.
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus dat ze zulke diepgaande msn-gesprekken voeren dat het voelde alsof ze bij elkaar in bed lagen? Zo intens dat ze het niet meer van echt kon onderscheiden?
Ik denk ook dit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Klinkt alsof hij gewoon bang is. Ook niet zo gek als je 23 bent en nog nooit een vriendinnetje hebt gehad.
Het moet toch niet gekker worden. Ik zal er wel te nuchter voor zijn.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga cammen met hem, en ga een drankspelletje doen,quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:21 schreef Rose19 het volgende:
Ik bedoel dat ik sex met hem heb gehad haha..
Dawm, ik zou echt gewoon zeggen dat je hem heeeel graag in het echt ziet, want als het zo doorgaat je stapelgek wordt ofzo?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |