Op de bank?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Hahahahah. Die TT
Hij is blijven slapen....
Slapen!!
Fijn he, die GHB. Slapen ze gewoon lekker door, ondanks wat jij allemaal doet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Hahahahah. Die TT
Hij is blijven slapen....
Slapen!!
Moet kunnenquote:
Nee!quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn he, die GHB. Slapen ze gewoon lekker door, ondanks wat jij allemaal doet.
Haalt snel die boobpic weer offlinequote:
Had jij een date met een hetero?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Arme man.
Hij wist niet wat m overkwam. De charmes van een engel zijn ook voor een hetero moeilijk te weerstaan
Oh dear, is het weer zover?quote:
Geen tijd verspillen met kletsen jij, doorschuiven met die hap!quote:
* Huppelmuts veegt haar zentuintje aan voor MissBquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen tijd verspillen met kletsen jij, doorschuiven met die hap!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts veegt haar zentuintje aan voor MissB
Ja een date met een hetero. Nee niet die van de sms'jes. Daar heb ik ff niks van gehoord. Vast wel weer als ie zat is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij een date met een hetero?
Was dat die kerel van die smsjes? Zo nee. Daar nog iets van gehoord trouwens?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja een date met een hetero. Nee niet die van de sms'jes. Daar heb ik ff niks van gehoord. Vast wel weer als ie zat is.
Maar de laatste berichten van hem waren in de trant van "graag of niet" en dan is t klaar bij mij. Graag of niet? Alsof ik sta te popelen hem te pijpen. Kom nou. Heb wel wat beters te doen. En als ik seks wil heb ik seks. En dan ook met iemand die wel zelf ook meedoet.
HIJ was degene die nieuwsgierig wasen dan nu ineens doen alsof ie MIJ een plezier zou doen hem te pijpen? Bitch please
Een echte hetero doet zoiets dan ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte hetero doet zoiets dan ook niet.
Bi-nieuwsgierig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |