slechte trollquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:09 schreef Ascendancy het volgende:
Charlie![]()
Het probleem is dat je een hoer bent. Punt.
En waar heeft die sloerie Jef gelaten
en ik ook!quote:
Ik ook. "ik wil ik wil", bek houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef vencodark het volgende:
Jef is verkocht aan mensenhandelaren om als she-man te prostitueren.
Oh, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
!!!
Deze opmerking is helemaal grappig als je weet wat voor een rol Jef momenteel heeft in het theater
La Cages aux follesquote:
Domme koe is ze ook he.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:40 schreef ShinobizWinter het volgende:
Wat zei Charlie in haar zaak? "Als ik wist dat ik Rik zou kwijtraken, als ik met Danny ging.." oid
Echt hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:40 schreef ShinobizWinter het volgende:
Wat zei Charlie in haar zaak? "Als ik wist dat ik Rik zou kwijtraken, als ik met Danny ging.." oid
Dat was wel een WTF-moment ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:40 schreef ShinobizWinter het volgende:
Sowieso dat er eindelijk weer een spannende verhaallijn is. Hopelijk worden deze en de Sanders verhaallijn een belangrijk deel van de zomercliffhanger.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:24 schreef Koosnaam het volgende:
Hoe bedoel je dat precies?De verhaallijn over Jef die komen gaat?
Ik hou wel van verdwijningen, zeker als ze op die manier redelijk subtiel komen zeg maar. Ineens van: Waar is Jef?!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Sowieso dat er eindelijk weer een spannende verhaallijn is. Hopelijk worden deze en de Sanders verhaallijn een belangrijk deel van de zomercliffhanger.
Typisch trouwens dat Jef eindelijk weer een verhaallijn krijgt op het moment dat hij een tijdje niet te zien is.
Het wordt iig een lange lijn, Jef is sowieso voor 3 maanden uit de serie. En voor zover ik weet keert hij pas na de zomerstop terugquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
Mag toch hopen dat de schrijvers deze lijn met Jeff een beetje leuk/spannend houden... De opzet is goed, nu de rest nog!
Dat is weer heerlijk ja. Hopelijk wordt het nu verder ook goed uitgewerkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:43 schreef vencodark het volgende:
Ik hou wel van verdwijningen, zeker als ze op die manier redelijk subtiel komen zeg maar. Ineens van: Waar is Jef?!Mooi is dat. Ben benieuwd.
Ik mag zo hopen dat het dan een goede lijn is, niet zo'n draak van een ding als dat Epasagezeurquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het wordt iig een lange lijn, Jef is sowieso voor 3 maanden uit de serie. En voor zover ik weet keert hij pas na de zomerstop terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |