SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDat, of ik heb het verkeerd gelezen.
Elke dag alleen af en toe een zaterdag of zondag niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:15 schreef WinterBreeze het volgende:
Volgende topic gaat waarschijnlijk over collectief geruk over Straws fobo
Serieus, hoe vaak komen jullie buiten? Ik kom genoeg knappe studentes tegen in Utrecht, alleen al op m'n route tussen m'n huis en de supermarkt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:15 schreef WinterBreeze het volgende:
Serieus, hoe vaak komen jullie buiten? Ik kom genoeg knappe studentes tegen in Utrecht, alleen al op m'n route tussen m'n huis en de supermarkt.
Behalve door MLiG, want ik voldoe niet aan zijn standaarden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:15 schreef WinterBreeze het volgende:
Wat een hork.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Behalve door MLiG, want ik voldoe niet aan zijn standaarden.
Arme jij, 1 rukkert minderquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ja en toch probeerde je best wel hard de hele tijd he. ik heb 179 pm's van je ontvangen (denk ik als ik nu kijk)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet ontkennen, maar om daar nou zo blozig over te doen...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, nu zal het wel een kwartiertje stilvallen hier
naah, de meesten hier zullen vast niet zitten van OMG OMG OMG ... MUST ... HAVE ... STRAW... BERRIES...maar ze ziet er wel leuk uit toch, niets meer, niets minder
Inderdaad, nou niet overdrijven...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
naah, de meesten hier zullen vast niet zitten van OMG OMG OMG ... MUST ... HAVE ... STRAW... BERRIES...maar ze ziet er wel leuk uit toch, niets meer, niets minder
Dus je loopt een bleek jongetje van 52 kilo misquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als DMs ook tellen dan heb ik het 5-voudige al.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja en toch probeerde je best wel hard de hele tijd he. ik heb 179 pm's van je ontvangen (denk ik als ik nu kijk)
beat that supersoep, of doe je dat alhaha nee hoor, bewijst maar weer dat hoeveelheid niet zoveel zegt.
Dat wordt krassen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus je loopt een rood, bleek jongetje van 52 kilo en sproeten mis.
Moeilijk.
oh oke danquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als DMs ook tellen dan heb ik het 5-voudige al.
Nee hoor ik fap niet op fotos anders had ik me al 50 keer afgetrokken op mijn bureaubladafbeelding.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Sommige mensen wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:20 schreef Waaghals het volgende:
ik zie alleen maar beestjes, daar ga je toch niet op rukken
Zelfs niet op de playboy?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor ik fap niet op fotos anders had ik me al 50 keer afgetrokken op mijn bureaubladafbeelding.
Dit ook!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
elkaar afbluffen over je aantal PM's/DM's en waar je zoal wel of niet op fapt
#94 is nu al een legendarisch kuttopic
Ja, ik probeerde heel hard om jou in mijn bed te krijgen juist.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja en toch probeerde je best wel hard de hele tijd he. ik heb 179 pm's van je ontvangen (denk ik als ik nu kijk)
u jelly?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
elkaar afbluffen over je aantal PM's/DM's en waar je zoal wel of niet op fapt
#94 is nu al een legendarisch kuttopic
Trap nou niet in z'n NEGs...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde heel hard om jou in mijn bed te krijgen juist.
Nee die heb ik wel eens gekocht maar alleen om naar te kijken.quote:
oh leuk dus je geeft het toe? (ik negeer sarcasme)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde heel hard om jou in mijn bed te krijgen juist.
Het bevalt je? Maar je wilde me toch niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh leuk dus je geeft toe?
laten we het daar maar op houden inderdaad, dat bevalt me wel.
Yup, was leuk. Zowaar een kennisschap naar level potentieel vriendschap gebracht dus 100% score.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uitgegaan vandaag? Je bent hier zo laat.
Nice.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Yup, was leuk. Zowaar een kennisschap naar level potentieel vriendschap gebracht dus 100% score.En jij ? Keus genoeg zo?
Oh fappen komt uit het Engelsquote:
Ik niet snap nietquote:
Cool filmpje, maar ik mis de u jelly grap alsnogquote:
Hej! Niet mij doen uitlachen ja !quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Yup, was leuk. Zowaar een kennisschap naar level potentieel vriendschap gebracht dus 100% score.En jij ? Keus genoeg zo?
hahaha.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het bevalt je? Maar je wilde me toch niet?
Supersoep kan nooit aan jou tippen, maar het is een schrale troost.
Nou ja, het werkte wel bij die jongens.quote:
Na tweehonderd takes ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, het werkte wel bij die jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |