Zegt wéér iemand die moest Googlen om te weten te komen wat een mierenleeuw is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:54 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
sorry maar dit behoort niet tot algemene kennis
wtf is queen danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:56 schreef GizartFRL het volgende:
Ik had een collega uit de jaren 85-89 die niet wist wie de overleden zanger van Queen was....
Lekker boeiend. Het is toch kutmuziek.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:56 schreef GizartFRL het volgende:
Ik had een collega uit de jaren 85-89 die niet wist wie de overleden zanger van Queen was....
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:53 schreef WinterBreeze het volgende:
Klacht: mijn leeftijdsgenoten ('88) ontberen te veel algemene kennis om goed te functioneren in het dagelijks leven.
quote:
Je weet maar nooit. Op een dag kom je een Duitser tegen op het strand die z'n kuil tot val heeft omgebouwd. Brrr.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:57 schreef Aneurysma het volgende:
[..]!!! Kennis over mierenleeuwen nodig hebben om goed te functioneren in het dagelijks leven.
Pardon? Ik geef je aan bij de mosad hoor.quote:
Mossadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon? Ik geef je aan bij de mosad hoor.
5!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:01 schreef Zolder het volgende:
Mensen die niet weten wat een mierenleeuw is.
Gr Ir. Zolder
Sorry.quote:
Ja ik moest het googlen maar ik blijf erbij dat de naam van 1 klein kutinsect geen algemene kennis is. Misschien voor een nerdje als jij die de hele dag naar zijn terraria met mieren, spinnen en krekels aan het kijken is maar voor mij valt het in dezelfde categorie als bijvoorbeeld die ene hagedis die bloed uit zijn ogen schiet. Leuk een uniek diertje maar totaal niet relevant voor iets.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:55 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Zegt wéér iemand die moest Googlen om te weten te komen wat een mierenleeuw is.
WTF is een minister nou weer?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:06 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Ja ik moest het googlen maar ik blijf erbij dat de naam van 1 klein kutinsect geen algemene kennis is. Misschien voor een nerdje als jij die de hele dag naar zijn terraria met mieren, spinnen en krekels aan het kijken is maar voor mij valt het in dezelfde categorie als bijvoorbeeld die ene hagedis die bloed uit zijn ogen schiet. Leuk een uniek diertje maar totaal niet relevant voor iets.
Algemene kennis is bijvoorbeeld dat je weet waar een bepaald land ligt, of dat je weet welke ministers we in Nederland hebben, in die richting, maar niet het wel of niet kennen van een insect.
De klacht was half-serieus. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat mensen nog nooit van mierenleeuwen hadden gehoord, terwijl ik er rond groep zes iets over had gelezen of gezien. Ik vond het gewoon zo jammer dat mijn grap over ingegraven Duitsers niet aankwam ._.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:10 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
oh leuk nu ben je opeens een troll
je klacht is zeker terecht, alleen je voorbeeld is kut
Ja, ik wit da.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:18 schreef Quyxz_ het volgende:
En weette gij wel wat een papiervisje is? Of een zilvervisje?
Dat komt omdat zijn sterretje niet meer zo bijzonder is. En ook niet meer zo klein tegenwoordig...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Op zijn zachtst gezegd wel stuitend dat TS dat niet wist
Dit is echt zo'n terechte klacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:53 schreef WinterBreeze het volgende:
Klacht: mijn leeftijdsgenoten ('88) ontberen te veel algemene kennis om goed te functioneren in het dagelijks leven.
1 van de ergste mierenleeuwen ooit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Dat had ik laatst ook toen ik het over Prins Albert had.
oa de loonse en drunense duinen iddquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:04 schreef Vincent. het volgende:
De namen van alle insecten uit afrika kennen
jouw prins albert?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Dat had ik laatst ook toen ik het over Prins Albert had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |