quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
hahaaaa, oh joy, I exclamate thee, it is a glorious day for I have retrieved my key
Veel plezier!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:26 schreef pgrferrari het volgende:
Mogge![]()
![]()
Zometeen de bus maar eens gaan halen
Kunnen we daar pics van krijgen, ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Hij wist nog niet of ie vandaag of morgen zou bellen voor de uitzending.
Maar ik heb echt gelachen met hem, wat een schatje is het toch
* omearos zet 3fm aanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Hij heeft niks opgenomen, maar ik sta nu in de wacht!
Dakenniequote:
Precies, ik ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:26 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ben ook eens bij hun in de uitzending geweest, was wel gezellig
Het was echt maar superkort hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het merendeel gemist, kwam iemand aan de deur. Terugluisteren dus!
Ik kende hem al in gewone mop-vorm. vind hem eigenlijk niet zo sterkquote:
Jaloers isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja weet zelf helemaalquote:
ik zag een stukje van het begin en ben weggezaptquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh god Lady Gaga, daar heb ik net een paar minuten vol verbijstering naar zitten kijken, die chick kan echt niks he![]()
Nu kijk ik Silver Bullet op 8, dat is tenminste zo slecht dat je er keihard om kan lachen
Proest, nou, ik vond het echt slecht, ze kan het allemaal net niet goed genoeg.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
Als je niet hoort dat Gaga een geweldige stem heeft en prachtig piano kan spelen heb je poep in de oren!
Poepschoteltjequote:
ik zag het begin, met gezeur over de pikken daar ofzo, had er geen zin inquote:Op zondag 22 mei 2011 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
Als je niet hoort dat Gaga een geweldige stem heeft en prachtig piano kan spelen heb je poep in de oren!
Ja alleen kan ze niet zingenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Madonna is qua show en dans echt duizend keer beter
Nee dank je, ik heb net in die paar minuten echt genoeg gezien van dr slechte hairdo en dr Put your hands in the airquote:
Nou dat vond ik dus net heel erg tegenvallen.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik snap best dat je het te overdreven vind enzo, of dat het niet je smaak is. Maar objectief gezien kan zelfs een dove horen dat hoor stem van een zeer hoge kwaliteit is, of ben ik nou gek?
het was een opname van haar in de kleedkamer die met haar achtergrondzangeressen acapella compleet uit hun dak gingen, en retestrak gezongenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb net in die paar minuten echt genoeg gezien van dr slechte hairdo en dr Put your hands in the air
Moloko maar nu soloquote:
Ik wel, en zit al de hele avond te wausen hier!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
pju, maar goed dat ik nog geen alcohol op heb met die UI van je Bella
Ik wilde net zeggenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
net even gekeken of ze niet toevallig in juni in paradiso optreden
Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
net even gekeken of ze niet toevallig in juni in paradiso optreden
Ons Juleske uit Holland!quote:
Ze is van origine zangeres.quote:
nog nooit gezien maar wel tofquote:Op zondag 22 mei 2011 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jools holland, al jaren lang een begrip in engeland, verschillende artiesten live op tv
yepquote:Op zondag 22 mei 2011 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh wordt Later eindelijk es in NL uitgezonden?
Wij kijken al jaren vaste prik naar zn New Years Hootenanny![]()
En naar zn reguliere show op BBC , altijd erg leuk
quote:
quote:
Kijk dat filmpje nou maar eerst.quote:
BBC, eindelijk kan ik weer in Juni meepratenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:32 schreef oh-oh het volgende:
En naar zn reguliere show op BBC , altijd erg leuk
Net als Napoleon!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze is geconfisqueerd door sarkozy, all your base are belong to us enzo
Nein danke, ik heb genoeg Gaga gezien voor een lifetime!quote:
Heeft hem geannexeerd, doet ie niet moeilijk over!quote:
anders verliezen ze hun sterquote:Op zondag 22 mei 2011 00:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein danke, ik heb genoeg Gaga gezien voor een lifetime!
Mn homovriendjes gaan dr altijd heen, met als excuus dat het verplicht is voor hun
Groot gelijk hebben ze!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein danke, ik heb genoeg Gaga gezien voor een lifetime!
Mn homovriendjes gaan dr altijd heen, met als excuus dat het verplicht is voor hun
Het ergste wat ze me ooit geflikt hebben is op Pukkelpop afspreken en dan alletwee hetzelfde strakke Brittney Spears vestje aanhebbenquote:
en op Metallica downloaden staat zowat de doodstrafquote:Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
van hun death magnetic album, dat gewoon zo slecht gemasterd was dat ik het geweigerd heb te kopen
jup, alhoewel death magnetic een stapje omhoog was van bijvoorbeeld saint anger vrees ik dat het de spasmen zijn van een stervend dierquote:Op zondag 22 mei 2011 00:48 schreef Bellatrix het volgende:
Metallica is al heel lang bout. Mis de oude tijd
oh wat jammer nouquote:
Met tap, man drinken die shit totdat je blauw ziet!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh wat jammer nou![]()
hier is het bier ook op, heb geen ouzo maar wel een enorme fles jaegermeister met een tapkraantje in de vriezer liggen
en fucking gyros, en namens de wasmachine van oh-oh wil ik de grieken ook bedanken voor goedkope mankrachtquote:
hij is dit keer gelukkig wel vloeibaarquote:Op zondag 22 mei 2011 00:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met tap, man drinken die shit totdat je blauw ziet!
Als ie bevroren is in stukjes hakken en in je wodka doen. wooooooooot dan ga je echt ketteren,quote:Op zondag 22 mei 2011 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij is dit keer gelukkig wel vloeibaar
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en fucking gyros, en namens de wasmachine van oh-oh wil ik de grieken ook bedanken voor goedkope mankracht
honingwijnquote:Op zondag 22 mei 2011 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
heb honingwijn, wodka, jaegermeister, fruitlikeur van een paar random nonnen in een bergdorpje in duitsland, en dat wast
ik herinner me net, moussakaaaaaaaquote:Op zondag 22 mei 2011 00:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Maandag wordt ie 40, dan ga ik Grieks voor hem koken
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:58 schreef oh-oh het volgende:
De verse tzaziki is meer iets voor als je daarna een week niet onder de mensen hoeft te komen
Gawd echt, dan ga je nog dagen op de loop voor je eigen ademquote:
Ik had gister ook een huh momentquote:Op zondag 22 mei 2011 00:55 schreef Bellatrix het volgende:
Die slogan van Milka, durf teder te zijn.
Dat past echt helemaal niet bij een chocolademerk.
Normaal doe ik op 1 pot griekse yoghurt een hele bol knoflook en twee komkommersquote:Op zondag 22 mei 2011 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
lang leve tzaziki met meer knoflook dan zou mogen
Lang leven single zijn, ready to mingle en onbeperkt knoflook en zulks etenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
lang leve tzaziki met meer knoflook dan zou mogen
Nou dan ben je niet altijd ready to minglequote:Op zondag 22 mei 2011 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lang leven single zijn, ready to mingle en onbeperkt knoflook en zulks eten
Gewoon doenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gawd echt, dan ga je nog dagen op de loop voor je eigen adem
ik zou best wel ff een maandje single willen zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lang leven single zijn, ready to mingle en onbeperkt knoflook en zulks eten
Ik heb een bepaalde charme. En verdomd goede mondspoeling.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan ben je niet altijd ready to mingle
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan ben je niet altijd ready to mingle
drijf je collega uit, adem uit en strooi wijwaterquote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef oh-oh het volgende:
Nee tis ook zo zout, je hebt nog dagen dorst![]()
lk heb het echt al heel lang niet meer gemaakt eigenlijk
gewoon een teentje minder doen en als je beide tafelt is er geen puntquote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef oh-oh het volgende:
Nee tis ook zo zout, je hebt nog dagen dorst![]()
lk heb het echt al heel lang niet meer gemaakt eigenlijk
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
drijf je collega uit, adem uit en strooi wijwater
Ik heb een eigen kamer ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
gewoon een teentje minder doen en als je beide tafelt is er geen puntZit je alleen op je werk?
Awquote:Op zondag 22 mei 2011 01:05 schreef oh-oh het volgende:
Whaha ik heb 101 dogs opstaan, Bichon Frise's zijn er op, Billy staat voor de tv te piepen
Ik eet zelf echt zowat elke dag knoflook maar hiervan heb ik echt dagen een funky smaak ik mn mondquote:Op zondag 22 mei 2011 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
drijf je collega uit, adem uit en strooi wijwater
Hmmquote:Op zondag 22 mei 2011 01:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een eigen kamer ja.
Maar hij werkt met veel mensen, ik ga het echt echt niet doen
Ik wil eten na die Griekse praatjes, maar ik ben ook te lam en lig al in het mandjequote:Op zondag 22 mei 2011 01:12 schreef oh-oh het volgende:
Als ik zin had om op te staan ging ik nu de honden uitlaten en slapen geloof ik.
heb ik nietquote:Op zondag 22 mei 2011 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
gisteren een hele tijd VH1 classic opstaan, that's where it's at
Oh ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
gisteren een hele tijd VH1 classic opstaan, that's where it's at
Die clipquote:
het is meer het niveau van TETTEN BEL NU TETTEN TETTEN BEL BEL BELquote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
Die sekscommercials worden ook steeds slechter, eerst hadden ze nog een verhaal.
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
Die sekscommercials worden ook steeds slechter, eerst hadden ze nog een verhaal.
whehehehehequote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
HI, BILLY MAYS HERE...quote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is meer het niveau van TETTEN BEL NU TETTEN TETTEN BEL BEL BEL
geile buurmeisjes willen hard genomen worden nu nu nu nuquote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja of: Ik wil een lekker groot geslacht in me, sms Enorm naar 2121.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
enorme vaginale rupturenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja of: Ik wil een lekker groot geslacht in me, sms Enorm naar 2121.
Ja wat enorm? Enorm gaaf? Enorm mooi?
Vragen vragen.
je moet wel, anders blijf je zappen rond deze tijd, en raak je het programma kwijt waar je naar zat te kijkenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:18 schreef oh-oh het volgende:
Mensen kijken daar langer dan 1 seconde naar?
Dat wil je niet weten.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:18 schreef oh-oh het volgende:
Mensen kijken daar langer dan 1 seconde naar?
10201 hondenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb deze dogs 101 ook al 101 keer gezien geloof ik
denk dat er heel wat zielige typjes zitten te wanken op die reclamesquote:Op zondag 22 mei 2011 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is er volgens mij geen grotere turn-off dan seksreclames
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb best een zieke mind, al zeg ik het zelf, maar ik zou ook aan de grond gespijkerd staan, vooral omdat ze al een tijdje dood zijn.
hmm, bij mij leeft van de ene kant alleem mijn oma, en van de andere kant mijn opaquote:Op zondag 22 mei 2011 01:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb best een zieke mind, al zeg ik het zelf, maar ik zou ook aan de grond gespijkerd staan, vooral omdat ze al een tijdje dood zijn.
nee, de mijne zijn al lang hemelenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hmm, bij mij leeft van de ene kant alleem mijn oma, en van de andere kant mijn opa
dus technisch gezien zou het nog kunnen
You sick puppyquote:Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hmm, bij mij leeft van de ene kant alleem mijn oma, en van de andere kant mijn opa
dus technisch gezien zou het nog kunnen
ik ben 53quote:Op zondag 22 mei 2011 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, de mijne zijn al lang hemelen
mja, ik ben ook zeg maar vrij oud he
ik ben eigenlijk toch 66quote:Op zondag 22 mei 2011 01:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ja lach maar Koen, het verval van dit lichaam is geen grap!
We blew our cover!quote:Op zondag 22 mei 2011 01:31 schreef DeZwabber het volgende:
bella is stiekem mijn veels te jonge chick en samen geven wij ons uit als onschuldige jeugd op fora
Dat zegt niks, ik was op mijn zestiende al opa en oma-loos.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, de mijne zijn al lang hemelen
mja, ik ben ook zeg maar vrij oud he
Aw Lut, ik ben vergeten te reageren op je lieve Caaf, Fabian is leukquote:
Haha, maakt niet uit. Maar leuk issie wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw Lut, ik ben vergeten te reageren op je lieve Caaf, Fabian is leuk
Wat is die riem daar aan het doen?
Ik hoor echt meteen het geluid van Bulletje in m'n hoofdquote:Op zondag 22 mei 2011 13:32 schreef Bos81 het volgende:
Huisman en Bulletje in film over Playbackshow
Bulletje![]()
bezorg je ook?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:20 schreef Bellatrix het volgende:
Bots, als een koekwaus een brrooodje gezond maken met kaas, ei, sla, en een dressing waar je tanden van gaan klapperen en je tong van gaat kreunen.
Ligt eraan wat ik ervoor betaald krijg!quote:
Waar woon je?quote:
bijzaak, gas rechts, rem midden en koppelijk linksquote:Op zondag 22 mei 2011 14:58 schreef Bellatrix het volgende:
Valt mee!
Het feit dat ik geen rijbewijs heb is een luttele bijkomstigheid.
Uhu uhu.quote:
Ik ging even beneden een soepje nuttigen. Zet de radio aan, stond nog op 3fm. Daar hoorde ik de laatste klanken. Ging toen naar Arrow en hoppa Just Breathe en zojuist dus de Youtube clip.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uhu uhu.Heb hem toevallig een half uurtje geleden nog geluisterd.
er was toen een meid die mensen in een bus "gered" had omdat de bus ineens weg begon te rijdenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:02 schreef omearos het volgende:
[..]
bijzaak, gas rechts, rem midden en koppelijk linksgaat lukken dus
quote:
Wel raar, want dan heb je dus 2 pedalen. Links is uiteraard gas en rechts de rem.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er was toen een meid die mensen in een bus "gered" had omdat de bus ineens weg begon te rijden
hoe?
nou door em in een boom te parkeren, en op de vraag waarom ze niet remde zei ze "de bus was een automaat, en ik rij schakel dus ik wist niet waar de rem zat"
...
andersomquote:Op zondag 22 mei 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel raar, want dan heb je dus 2 pedalen. Links is uiteraard gas en rechts de rem.
Tenminste dat neem ik aan..
Och ja klopt.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
andersom
koppeling - rem - gas
bij een automaat
-------------- rem - gas
Ik ook niet hoor en zal hem ook waarschijnlijk nooit gaan halen. Moet nu sowieso eerst van de medicatie af en dan nog lang wachten, wil ik op mogen voor het rijbewijs.quote:
Die mensen moeten ze ook flink bestraffen..quote:Op zondag 22 mei 2011 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind die vaders die hun 17-jarige kind alvast wat proberen te leren op landweggetjes altijd supertriest. Vloog er ooit een keer bijna achterop omdat er een auto in enorme vaart achteruit aan het rijden was.
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind die vaders die hun 17-jarige kind alvast wat proberen te leren op landweggetjes altijd supertriest. Vloog er ooit een keer bijna achterop omdat er een auto in enorme vaart achteruit aan het rijden was.
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]_!
Nouja in Amerika en Belgie leren de ouders altijd hun kinderen rijden, met alle gevolgen van dien. Automaat ook nog dus als ze een keer een Europese of Aziatische auto krijgen zijn ze het naadje.Vergeet nooit dat ik mijn hostzusje en ik van een gewisse dood heb gered doordat zij op een berg zat en niet kon schakelen en ik zonder rijbewijs wel.
Whutt.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
Vergeet nooit dat ik mijn hostzusje en ik van een gewisse dood heb gered doordat zij op een berg zat en niet kon schakelen en ik zonder rijbewijs wel.
Wat een gilléééér he!quote:
Het keukenmes is je beste vriend.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
grrrrr, kijk net in de vaatwasser, na 3x wassen is die pan die er in stond nog steeds smerig, een van de hulpen van mijn vader heeft er mee gekookt, geen idee wat ze gedaan heeft
ze slopen ook al m'n keukenmes, beschadigen de teflon laag in m'n koekenpannen en nu verzieken ook al m'n andere pannen
Je vader heeft slaven, wat lekker retro.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
grrrrr, kijk net in de vaatwasser, na 3x wassen is die pan die er in stond nog steeds smerig, een van de hulpen van mijn vader heeft er mee gekookt, geen idee wat ze gedaan heeft
ja, die invalide mensen met al die luxe enzo, dat ze maar eens aan het werk gaanquote:Op zondag 22 mei 2011 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je vader heeft slaven, wat lekker retro.
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, die invalide mensen met al die luxe enzo, dat ze maar eens aan het werk gaan
ja, maar ik kan net zo goed met een lepel gaan snijden zo bot is het nu, beetje lopen hakken op een granieten aanrechtblad, gtfoquote:
ja ik heb net staan schrobben, en het is er nog steeds niet af, gewoon maar weer in de vaatwasser gezet, hopen dat het er af komt voordat de bodem doorgesleten isquote:Op zondag 22 mei 2011 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]![]()
Afwassen met de hand is nog altijd meest succesvol.
nachtje water met afwasmiddel in laten staan en dan nog eens proberenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik heb net staan schrobben, en het is er nog steeds niet af, gewoon maar weer in de vaatwasser gezet, hopen dat het er af komt voordat de bodem doorgesleten is
Op het gas zetten met water met afwasmiddel erin, kookt het losquote:Op zondag 22 mei 2011 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik heb net staan schrobben, en het is er nog steeds niet af, gewoon maar weer in de vaatwasser gezet, hopen dat het er af komt voordat de bodem doorgesleten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |