abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97303267
Zit nu in de trein vanuit zwolle. Had vandaag een spoedje richting balkbrug in een oude mercedes vaneo. Dat is echt de middle of nowhere. bijna drie kwartier lopen naar de bushalte. Het was/is wel mooi weer dus het was gelukkig niet vervelend :)
pi_97304211
Had ook een spoedje naar Zwolle. Toch nog een paar uurtjes gewerkt. Helaas niet gebeld voor morgen :(
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_97305659
Ik wil ook graag werken man, maar ik heb het fucking druk met mijn afstudeeropdracht. Ik had besloten om vandaag te gaan werken. Ik gisteren EW gebeld en beschikbaarheid laten aanpassen (meteen gevraagd of er wat was - was er nog niet).. Belt mijn afstudeerpartner 30min later: Je kan niet gaan werken!! We moeten morgen daar en daar heen!!.. Dus ik snel weer aangepast.. Dacht morgen weer een poging.. Nu heb ik morgen weer een interview dat ik moet afnemen.. Pfff. Ik weer snel m'n beschikbaarheid op niet gezet.. Nu vrijdag hopelijk.
pi_97309203
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef CvHof het volgende:
@bam 3x: Je krijgt betaald vanaf het station waar je opstapt aan het begin van de dag tot aan het station waar je uitstapt (Station: plek waar >2 soorten OV bij elkaar komen)
Wat is er ten tweede?

Verder ben ik weer online.. op de uni :') Internet ligt er thuis al sinds maandag uit. Daarom even een update.

Dinsdag rijtest voor PC gehad samen met 1 andere sollicitant. We moesten allebei de helft van de route rijden. Ik had mazzel want degene voor mij had een wegopbreking, moest omrijden en 10 minuten offroad :P Ikzelf had het deel van de route zoals het gepland stond en kreeg zelfs nog een keer een aanwijzing toen de instructeur dacht dat ik verkeerd ging. Had zelf het idee dat eisen niet erg streng zijn. Daarnaast rijdt een verlengde S500 zeer uitstekend dus je kan best een keer wat harder door een bocht zonder dat het onconfortabel wordt.
Bij elkaar bijna 3 uur gezeten, instructies gekregen en wat-te-doen-als.
Een dezer dagen kan ik pc-ritten gaan rijden :)
Morgen denk ik laatste dag hiken, moet op locatie in Barneveld, nog mensen die daar langskomen? Ik denk dat ik hier en daar nog wel eens een ritje tussendoor doe maar het zal voor bij vooral Chauffeuren worden. Heb er best wel zin in :)
Ik moet morgen naar Barneveld met een Mercedes Busje. Dus zie je daar misschien wel ;)
pi_97309780
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:07 schreef SnakeDoc het volgende:

[..]

Ik moet morgen naar Barneveld met een Mercedes Busje. Dus zie je daar misschien wel ;)
Cool! Dan zie ik je daar nog wel.
@Panthera jij had toch ook een keer daar gewerkt? Is het alleen poetswerk of ook auto's brengen?

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:34 schreef Mcnick1 het volgende:
Ik mag morgen een Renault Clio RS cup gardino van Schiphol naar IJsselmuiden rijden!
Lekker hoor, dat zijn de betere ritten! 225pk :9
pi_97311244
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:08 schreef Chapelle het volgende:
Zit nu in de trein vanuit zwolle. Had vandaag een spoedje richting balkbrug in een oude mercedes vaneo. Dat is echt de middle of nowhere. bijna drie kwartier lopen naar de bushalte. Het was/is wel mooi weer dus het was gelukkig niet vervelend :)
Was je niet gebeld voor vandaag dan? Of had je later je beschikbaarheid aangepast?
pi_97311613
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:47 schreef Mallet het volgende:

[..]

Was je niet gebeld voor vandaag dan? Of had je later je beschikbaarheid aangepast?
Nee... Ik had gisteren ook zelfs gebeld, maar ze hadden niks. Vanochtend toen ik wakker werd mijn telefoon aangezet en een paar seconden erna gelijk gebeld voor 'n spoedje :P Morgen ook beschikbaar maar vandaag ook niet gebeld...
pi_97311697
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Nee... Ik had gisteren ook zelfs gebeld, maar ze hadden niks. Vanochtend toen ik wakker werd mijn telefoon aangezet en een paar seconden erna gelijk gebeld voor 'n spoedje :P Morgen ook beschikbaar maar vandaag ook niet gebeld...
O ik zie het alweer dus. Ik had gisteren ook gebeld en toen zei ze dat ze het echt in de gaten ging houden (zeggen ze wel vaker maar toch).. Maar toen heb ik snel daarna het weer moeten aanpassen.. Maar dan zit de kans er in dat ook vrijdag het hem niet gaat worden. Op Facebook reageren mensen ook dat er geen klap te doen is.. Volgens EW met de maandwissel weer.. Tja as usual, maar dat zijn ook maar 2 dagen ofzo.
pi_97311814
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:56 schreef Mallet het volgende:

[..]

O ik zie het alweer dus. Ik had gisteren ook gebeld en toen zei ze dat ze het echt in de gaten ging houden (zeggen ze wel vaker maar toch).. Maar toen heb ik snel daarna het weer moeten aanpassen.. Maar dan zit de kans er in dat ook vrijdag het hem niet gaat worden. Op Facebook reageren mensen ook dat er geen klap te doen is.. Volgens EW met de maandwissel weer.. Tja as usual, maar dat zijn ook maar 2 dagen ofzo.
Ik zag het ook al op de facebook page ja. En rond de maandwissel komt het me nou net iets slechter uit :P Nou ja, is weer goed voor de studie moeten we maar denken.
pi_97313222
Hoe zat het ook alweer met vestigingswerk online invullen? Is alleen de ritbon voldoende of moet het ook nog een andere pagina? Kan niet meer bij mijn ritgegevens dus kan het niet meer nalezen..
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:26:58 #111
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_97313429
Hoe was dat vestigingswerk in Amsterdam eigenlijk gegaan? (suited)
pi_97313625
Mwah.. Uiteindelijk maar 3 ritten gedaan. Amsterdam - Haarlem, Haarlem - Amsterdam en nog een keer Haarlem - Amsterdam. Alle auto's die ik gereden heb moeten schoonmaken en aan het eind van de dag nog een Transporter alleen moeten schoonmaken toen bijna iedereen verder al naar huis was 0.o
Ben er nog steeds geen fan van. Hang je daar met je mooie pak boven een smerige motorkap olie te peilen. Wel lekker 11.5 uur kunnen draaien maar zit nog steeds liever in de auto.
pi_97315049
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:18 schreef CvHof het volgende:

[..]

Cool! Dan zie ik je daar nog wel.
@Panthera jij had toch ook een keer daar gewerkt? Is het alleen poetswerk of ook auto's brengen?
Ik moest auto's door de wasstraat rijden en binnen (in die loods) parkeren.
pi_97315498
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:30 schreef CvHof het volgende:
Mwah.. Uiteindelijk maar 3 ritten gedaan. Amsterdam - Haarlem, Haarlem - Amsterdam en nog een keer Haarlem - Amsterdam. Alle auto's die ik gereden heb moeten schoonmaken en aan het eind van de dag nog een Transporter alleen moeten schoonmaken toen bijna iedereen verder al naar huis was 0.o
Ben er nog steeds geen fan van. Hang je daar met je mooie pak boven een smerige motorkap olie te peilen. Wel lekker 11.5 uur kunnen draaien maar zit nog steeds liever in de auto.
Je gaat toch niet in een pak hiken hoop ik ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_97315530
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Je gaat toch niet in een pak hiken hoop ik ?
Dat is verplicht voor vestigingswerk bij sommige bedrijven ;)
pi_97315952
CvHof: Ik heb je de link via DM gestuurd.
pi_97316756
Vestigingswerk bij de rentalservice van de oranje leasemaatschappij _O_
pi_97318687
Dank!

@Junkiexp: Inderdaad, daarnaast ook klein onderhoud verrichten aan de auto: oliepeil, rem-, ruitenvloeistof, auto stofzuigen en opruimen, gereedmaken voor verhuur.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Vestigingswerk bij de rentalservice van de oranje leasemaatschappij _O_
Waar?
pi_97318793
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef CvHof het volgende:
Dank!

@Junkiexp: Inderdaad, daarnaast ook klein onderhoud verrichten aan de auto: oliepeil, rem-, ruitenvloeistof, auto stofzuigen en opruimen, gereedmaken voor verhuur.

[..]

Waar?
Die zelfde leasemaatschappij als in Breda zit en de Rentalservice vestiging in Rotterdam Spaanse Polder. Prima uit te houden daar!
pi_97318958
Okee dan, heb ik geen ervaring mee.. het zijn toch meestal de mensen die bepalen of het leuk is of niet. Benieuwd hoe het morgen is in Barneveld! Eerdere keren dat ik er was leken het me wel geschikte lui.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:43:11 #121
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_97341183
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:10 schreef Mallet het volgende:
CvHof: Ik heb je de link via DM gestuurd.
Zou je dat ook ff naar mij willen sturen?
Was er ook maandag.
pi_97344929
Ben nog niet gebeld voor morgen, tot nu toe deze week elke dag kunnen werken.
pi_97345619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:11 schreef Jorian29 het volgende:
Ben nog niet gebeld voor morgen, tot nu toe deze week elke dag kunnen werken.
Nou dan heb je nog geluk gehad. Ik heb net op de valreep nog twee korte ritjes gekregen en daarvoor had ik echt duidelijk gemaakt dat ik graag wilde werken. Wel een a6, dat is alweer ff geleden.

@guru, doe ik zo ff, zit nu op mobiel.
pi_97346236
Morgen ook 2 korte ritjes, maarja beter iets als niets toch!
pi_97349276
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:43 schreef guru033 het volgende:

[..]

Zou je dat ook ff naar mij willen sturen?
Was er ook maandag.
PM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')