Ik heb je ibiza niet zien staan maar goed ze waren ook wel vlot met die auto's de wasstraat inrijden.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:16 schreef ajaxcruijff het volgende:
Als het net zo'n Ibiza is als mij vandaag zou ik zeggen, no comfort en bereid je voor op een heerlijk stotterende motor.
Het was trouwens wel mijn lucky day: not. Te laat op adres 1, verlopen apk bij adres 2, file rondom Amsterdam, bus die maar 1 keer in het uur rijdt, geen winkel open voor koffie. Echt maandagochtend.
Ik heb gewoon "open nieuw deel" gedaan in het vorige topic, ik heb alleen even die wiki voor de UI's erin gezet omdat die niet te zien waren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Jo Irritatie, heb jij de wiki code gebruikt voor het nieuwe topic of is ie automatisch gegaan. Ik had hem helemaal aangepast maar daar is niks van terug te zien. (FAQ en zulks).
Hm oké, maar de hele OP is veranderd. Nou ja, volgende keer maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon "open nieuw deel" gedaan in het vorige topic, ik heb alleen even die wiki voor de UI's erin gezet omdat die niet te zien waren.
Ja ik zag het ook al, ondanks het nog gezegd is dat in het vervolg de OP uit de wiki gehaald moet worden. Hopelijk leest iedereen het nu wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hm oké, maar de hele OP is veranderd. Nou ja, volgende keer maar.
Thanks!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik post wel even in de FB, dan gaat het voortaan goed als er direct een nieuw deel geopend wordt.
Wel drie keer kijken voor je afslaat, onder de 2500 toeren schakelen.. etc.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef joppie_saus het volgende:
Hahaha ik heb morgen een leswagen. Lang geleden dat ik daarin gezeten heb
Vanaf de bijrijdersstoel rijden lijkt me ook wel eens leukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef joppie_saus het volgende:
Hahaha ik heb morgen een leswagen. Lang geleden dat ik daarin gezeten heb
Hier precies hetzelfde. Heb pas 1 keer gemerkt dat de auto nog niet op bestemming was.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef Viezze het volgende:
Ach die ophaal / aflevertijdenIk moest vorige week maandag OM 12 uur een auto ophalen..ik was er 20 minuten eerder en toen ik die vrouw vertelde dat ik er pas OM 12 uur moest zijn, wist zij van niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |