abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97211149
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:16 schreef ajaxcruijff het volgende:
Als het net zo'n Ibiza is als mij vandaag zou ik zeggen, no comfort en bereid je voor op een heerlijk stotterende motor.
Het was trouwens wel mijn lucky day: not. Te laat op adres 1, verlopen apk bij adres 2, file rondom Amsterdam, bus die maar 1 keer in het uur rijdt, geen winkel open voor koffie. Echt maandagochtend.
Ik heb je ibiza niet zien staan maar goed ze waren ook wel vlot met die auto's de wasstraat inrijden.

Die bedrijfswagen van vandaag was ook weer lekker smerig, het dashboardkastje had de inhoud van een keukenla inclusief een paar vorken messen en lepels :P.
  maandag 23 mei 2011 @ 18:44:10 #52
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_97211594
Hehe, kan kloppen. Had wat opstart problemen. Was er pas om 10.35 en daarna nog snel voor de bus van 10.45 gegaan. Zag jouw jumpy wel staan.
Tevens wel een andere EW'er tegen het lijf gelopen uit Den Bosch. Die werkte er pas 2 weken.
pi_97212278
Ah vandaar, ik was er rond 10:15 en ben toen naar die halte verderop gelopen zodat ik nog ff rustig koffie kon scoren op het station.
pi_97222637
Hm, ik heb even jullie hulp nodig.

Morgen heb ik een ritje voor een bedrijf waar ik nog nooit van gehoord hebt, en daar staat bij:
"Transportformulieren:
{naam van het bedrijf} heeft geen transportformulieren."

Hoef ik niks in te vullen dan? :o

(er staat ook niks met die bedrijfsnaam op de transportformulieren-pagina..)

aah fuck het is nog 38 minuten wandelen om er te komen ook.. ;(
pi_97223052
Nee dan hoef je niets in te vullen. Ook een keer gehad :) Ik kreeg toen daar een formulier mee.
pi_97223372
Ok, dat scheelt weer. Thanks :D
pi_97225138
Dat is zeker in Roosendaal en een Mitsubishi :D
Meestal laat ik zo'n kaartje achter dan.
  maandag 23 mei 2011 @ 22:36:17 #58
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_97226725
Ik ben morgen volgens planning rond 2 uur/half 3 in Arnhem. Die auto kan ik echter pas OM 16:00u afleveren. Als het me te lang duurt kegel ik die sleutels wel door de brievenbus, ga daar geen anderhalf uur zitten wachten.
#26 || Luciano da Silva
pi_97229063
Ach die ophaal / aflevertijden :') Ik moest vorige week maandag OM 12 uur een auto ophalen..ik was er 20 minuten eerder en toen ik die vrouw vertelde dat ik er pas OM 12 uur moest zijn, wist zij van niets :')
  maandag 23 mei 2011 @ 23:39:18 #60
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_97230678
Maar ja, dit is een privé adres. Het zal ook wel loslopen morgen. Zo lang ik rond 6 uur maar weer terug ben in Groningen.
#26 || Luciano da Silva
pi_97230901
Gewoon kijken of er iemand thuis is, zo niet dan wachten in het café op de hoek :P

Van mij was trouwens ook een privé adres..
pi_97232136
Zo, morgen lekker een Audi A6 voor 100 km. En nog een Megane.

Denk dat ik met de A6 maar een stuk binnendoor pak, wel zo leuk en maar 3 minuten langer (kortere afstand). Anders wordt het toch gegarandeerd filerijden.
pi_97232188
Jo Irritatie, heb jij de wiki code gebruikt voor het nieuwe topic of is ie automatisch gegaan. Ik had hem helemaal aangepast maar daar is niks van terug te zien. (FAQ en zulks).
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_97236754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Jo Irritatie, heb jij de wiki code gebruikt voor het nieuwe topic of is ie automatisch gegaan. Ik had hem helemaal aangepast maar daar is niks van terug te zien. (FAQ en zulks).
Ik heb gewoon "open nieuw deel" gedaan in het vorige topic, ik heb alleen even die wiki voor de UI's erin gezet omdat die niet te zien waren.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:08:39 #65
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_97238265
En alweer gebeld voor morgen. Twee Polo's en een hagelnieuwe Laguna.
#26 || Luciano da Silva
pi_97242442
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 09:13 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon "open nieuw deel" gedaan in het vorige topic, ik heb alleen even die wiki voor de UI's erin gezet omdat die niet te zien waren.
Hm oké, maar de hele OP is veranderd. Nou ja, volgende keer maar.
pi_97245080
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:17 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hm oké, maar de hele OP is veranderd. Nou ja, volgende keer maar.
Ja ik zag het ook al, ondanks het nog gezegd is dat in het vervolg de OP uit de wiki gehaald moet worden. Hopelijk leest iedereen het nu wel.
pi_97245869
Toch nog gebeld voor een spoedje vanmorgen, een avensis van oud beijerland naar vianen. Toen werd ik nog een keer gebeld voor een ritje van Eindhoven naar Rotterdam. Zit nu in de trein richting Eindhoven. Net nog met een vrouwelijke collega en een jongen gereisd naar Utrecht CS. Wel leuk om een beetje over t werk te praten.
pi_97246774
Ik post wel even in de FB, dan gaat het voortaan goed als er direct een nieuw deel geopend wordt.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:14:24 #70
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_97248457
Hahaha ik heb morgen een leswagen. Lang geleden dat ik daarin gezeten heb :D
#26 || Luciano da Silva
pi_97249390
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik post wel even in de FB, dan gaat het voortaan goed als er direct een nieuw deel geopend wordt.
Thanks! ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef joppie_saus het volgende:
Wel drie keer kijken voor je afslaat, onder de 2500 toeren schakelen.. etc. :')
pi_97250386
Vandaag weer een topper, een VW Fox, 54pk en amper te starten :) 120kmh was 4000toeren
En een Peugeot3008 met lekkere motor (2.0 diesel) en mooie opties (ledere bekleding, elektrosche stoelen etc.)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:10:36 #73
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_97250860
Zo die Alfa Romeo 159Sw was een mooie wagen, zat goed in de opties. Lekker rijden met stoelverwarming, vol leder en 200pk onder controle met de cruise control :)

De bus is dan altijd zo'n domper hè, na zo'n rit.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_97256733
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef joppie_saus het volgende:
Vanaf de bijrijdersstoel rijden lijkt me ook wel eens leuk :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:37:06 #75
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_97257387
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef Viezze het volgende:
Ach die ophaal / aflevertijden :') Ik moest vorige week maandag OM 12 uur een auto ophalen..ik was er 20 minuten eerder en toen ik die vrouw vertelde dat ik er pas OM 12 uur moest zijn, wist zij van niets :')
Hier precies hetzelfde. Heb pas 1 keer gemerkt dat de auto nog niet op bestemming was.

Maar iemand ook problemen gehad met verzenden van ritformulieren? Krijg namelijk van 2 formulieren al 24 uur geen bevestiging terug.
pi_97258867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef ajaxcruijff het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde. Heb pas 1 keer gemerkt dat de auto nog niet op bestemming was.

Maar iemand ook problemen gehad met verzenden van ritformulieren? Krijg namelijk van 2 formulieren al 24 uur geen bevestiging terug.
Geen problemen, heb er net nog 2 verzonden en krijg een paar minuten later de bevestiging.
pi_97263644
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:59 schreef Fleauris het volgende:
Vandaag weer een topper, een VW Fox, 54pk en amper te starten :) 120kmh was 4000toeren
En een Peugeot3008 met lekkere motor (2.0 diesel) en mooie opties (ledere bekleding, elektrosche stoelen etc.)
Zo'n fox is inderdaad een drama. Zeker ook lekker slingeren aan de ramen, geen airco?
pi_97263966
Zo'n Fox kun je toch niet een moderne auto noemen. Dan rijd ik liever m'n Saab 900 uit '96 met 150 PK mét airco.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  woensdag 25 mei 2011 @ 00:31:05 #79
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_97278278
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef Viezze het volgende:
Nou, ik heb er wel iets van geleerd. Rit ging aan me voorbij omdat het logistiek echt een drama werd. Auto kon echt pas na 16:00u afgeleverd worden.
#26 || Luciano da Silva
pi_97283026
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo die Alfa Romeo 159Sw was een mooie wagen, zat goed in de opties. Lekker rijden met stoelverwarming, vol leder en 200pk onder controle met de cruise control :)

De bus is dan altijd zo'n domper hè, na zo'n rit.
Stoelverwarming met dit weer? :P

Ik kan morgen hopelijk weer *O*
  woensdag 25 mei 2011 @ 09:35:44 #81
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_97283898
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Stoelverwarming met dit weer? :P

Ik kan morgen hopelijk weer *O*
Heerlijk man. ECC op 18 graden en stoelverwarming aan.
pi_97284083
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Whut... Niet groen bezig hè ( :') )
pi_97284311
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Lijkt me helemaal niks :P
  woensdag 25 mei 2011 @ 09:53:07 #84
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_97284335
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:43 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Whut... Niet groen bezig hè ( :') )
Groen bezig? Hoezo dat dan :{ Ik heb de motor wel even de benen laten strekken, maak je geen zorgen c_/

Moet wel zeggen dat het niet koud werd. Achttien graden bij Alfa leek wel twintig graden in andere auto's.
pi_97285821
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Groen bezig? Hoezo dat dan :{ Ik heb de motor wel even de benen laten strekken, maak je geen zorgen c_/

Moet wel zeggen dat het niet koud werd. Achttien graden bij Alfa leek wel twintig graden in andere auto's.
Ik bedoel de ECC + stoelverwarming aan. :P Maar het was ook maar een grap.

Hm ja, daar zeg je wat. Is vaak ook dat die airco's super langzaam op gang komen.
pi_97290826
Nieuw hier, omdat ik een paar vragen heb over hiken bij Easyway, hopelijk willen jullie die beantwoorden.

Ten eerste: Wordt bij het hiken alle reiskosten ook betaalt of alleen de kosten tussen de ritten door oid?
Ik weet namelijk van iemand dat hij voor privechauffen bij een andere werkgever het eerste en het laatste halfuur reizen niet krijgt betaalt.
pi_97293423
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:11 schreef bambambam59 het volgende:
Nieuw hier, omdat ik een paar vragen heb over hiken bij Easyway, hopelijk willen jullie die beantwoorden.

Ten eerste: Wordt bij het hiken alle reiskosten ook betaalt of alleen de kosten tussen de ritten door oid?
Ik weet namelijk van iemand dat hij voor privechauffen bij een andere werkgever het eerste en het laatste halfuur reizen niet krijgt betaalt.
Hoi!

Je krijgt je reiskosten gewoon uitbetaald. Maar, je wordt maar betaald tot het treinstation waar je eindigd. Als je dan nog een half uur met de bus naar huis moet heb je -officieel- pecht.
pi_97293615
@bam 3x: Je krijgt betaald vanaf het station waar je opstapt aan het begin van de dag tot aan het station waar je uitstapt (Station: plek waar >2 soorten OV bij elkaar komen)
Wat is er ten tweede?

Verder ben ik weer online.. op de uni :') Internet ligt er thuis al sinds maandag uit. Daarom even een update.

Dinsdag rijtest voor PC gehad samen met 1 andere sollicitant. We moesten allebei de helft van de route rijden. Ik had mazzel want degene voor mij had een wegopbreking, moest omrijden en 10 minuten offroad :P Ikzelf had het deel van de route zoals het gepland stond en kreeg zelfs nog een keer een aanwijzing toen de instructeur dacht dat ik verkeerd ging. Had zelf het idee dat eisen niet erg streng zijn. Daarnaast rijdt een verlengde S500 zeer uitstekend dus je kan best een keer wat harder door een bocht zonder dat het onconfortabel wordt.
Bij elkaar bijna 3 uur gezeten, instructies gekregen en wat-te-doen-als.
Een dezer dagen kan ik pc-ritten gaan rijden :)
Morgen denk ik laatste dag hiken, moet op locatie in Barneveld, nog mensen die daar langskomen? Ik denk dat ik hier en daar nog wel eens een ritje tussendoor doe maar het zal voor bij vooral Chauffeuren worden. Heb er best wel zin in :)
pi_97293780
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef CvHof het volgende:
@bam 3x: Je krijgt betaald vanaf het station waar je opstapt aan het begin van de dag tot aan het station waar je uitstapt (Station: plek waar >2 soorten OV bij elkaar komen)
Wat is er ten tweede?

Verder ben ik weer online.. op de uni :') Internet ligt er thuis al sinds maandag uit. Daarom even een update.

Dinsdag rijtest voor PC gehad samen met 1 andere sollicitant. We moesten allebei de helft van de route rijden. Ik had mazzel want degene voor mij had een wegopbreking, moest omrijden en 10 minuten offroad :P Ikzelf had het deel van de route zoals het gepland stond en kreeg zelfs nog een keer een aanwijzing toen de instructeur dacht dat ik verkeerd ging. Had zelf het idee dat eisen niet erg streng zijn. Daarnaast rijdt een verlengde S500 zeer uitstekend dus je kan best een keer wat harder door een bocht zonder dat het onconfortabel wordt.
Morgen denk ik laatste dag hiken, moet op locatie in Barneveld, nog mensen die daar langskomen? Ik denk dat ik hier en daar nog wel eens een ritje tussendoor doe maar het zal voor bij vooral Chauffeuren worden. Heb er best wel zin in :)
Gefeliciteerd! Kun je niet PC en tegelijkertijd hiker zijn? Dan zou je 2x zoveel kans op werk hebben.
pi_97294052
Dankje! Ik ben wel eens een PC tegengekomen die aan het hiken was. Hij vertelde me dat hij die dag niet de hele dag beschikbaar was en daarom even een paar uurtjes aan het hiken was. Ik weet zelf nog niet precies hoe dat zit, ik denk dat ik daar nog even over bel als ik mijn PC-inlog heb.
pi_97294733
Ik geloof dat je in principe alleen PC kunt zijn, tenzij het heel druk is voor de hikers. Anders zou iedereen wel PC gaan worden.
pi_97295040
quote:
Wat is er ten tweede?
Ok dat klinkt al goed, aangezien ik op 5 minuten lopen van het treinstation woon waar de trein en bus bij elkaar komen.
De tweede en andere vragen komen binnenkort vast ook wel.;)
pi_97295124
quote:
12s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef bambambam59 het volgende:

[..]

Ok dat klinkt al goed, aangezien ik op 5 minuten lopen van het treinstation woon waar de trein en bus bij elkaar komen.
De tweede en andere vragen komen binnenkort vast ook wel.;)
Je bent begrijp ik al aangenomen?
pi_97295463
Nee ik moet nog soliciteren, ga ik zo denk ik even invullen, maar ik vrees dat ze in de zomer niet zo veel mensen nodig hebben, als ik het goed las op sommige fora.
Ik woon in Tilburg btw.
pi_97295645
In de zomer valt het wel mee inderdaad, maar zo rond september hebben ze juist veel mensen nodig i.v.m afgestudeerden.
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:30:15 #96
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_97296514
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:21 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hoi!

Je krijgt je reiskosten gewoon uitbetaald. Maar, je wordt maar betaald tot het treinstation waar je eindigd. Als je dan nog een half uur met de bus naar huis moet heb je -officieel- pecht.
Sinds ik bij EW werk, oktober vorig jaar, vul ik altijd als eindtijd de tijd die ik uitstap bij de bushalte voor mijn wijk. Dus niet de tijd wanneer ik aankom op het NS-station (waarna ik nog 30 min. met de bus moet)
Heb er nog nooit wat van gehoord en ook niks gemerkt op m'n loonstrook.
pi_97297652
En rond Tilburg/Noord Brabant moet toch lijkt me wel genoeg werk zitten als hiker?
  woensdag 25 mei 2011 @ 17:22:31 #98
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_97301265
Lijkt me toch redelijk terecht Guru, het ov is tenslotte ook werk :)

quote:
Wat is er ten tweede?

Nice done. Ben benieuwd wat voor scheurijzers je meepakt. Misschien dat ik mij voor de zomer ook ga opgeven om door te groeien tot pc, mits overdag werken daarbij ook niet echt een probleem is.
pi_97301614
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef bambambam59 het volgende:
En rond Tilburg/Noord Brabant moet toch lijkt me wel genoeg werk zitten als hiker?
Zit zelf in de regio Eindhoven en heb over het algemeen wel redelijk wat werk. Ik kom ook regelmatig in Breda aangezien daar een der grotere maatschappijen zit dus daar zul je vanuit Tilburg zeker wel ingezet worden.
pi_97301759
Ik mag morgen een Renault Clio RS cup gardino van Schiphol naar IJsselmuiden rijden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')