quote:Recentelijk heb jij gesolliciteerd naar de vacature studentchauffeur. Inmiddels is er een datum bekend waarop wij een beperkt aantal kandidaten kunnen ontvangen. Hierdoor zijn wij genoodzaakt een aantal (soms geschikte) kandidaten af te wijzen.
Helaas moeten wij jou ook berichten dat wij niet overgaan tot een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. Met de selectie hebben wij rekening gehouden met bijvoorbeeld woonplaats, leeftijd, chauffeurservaring en rijervaring van de sollicitanten.
Heb gereageerd op een open advertentie waarin ze vroegen om zowel hikers als privechauffeurs.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:34 schreef joppie_saus het volgende:
Je bent 21, de leeftijd waarop je bij EW over het algemeen doorstroomd naar privéchauffeur. Zal daar wel aan liggen dus.
Moah, airco is tegenwoordig toch wel standaard.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:12 schreef Mallet het volgende:
Maandag 160 km in een C1. Hij is pas 4 dagen op kenteken. Hopelijk heeft hij airco, maar ik ben bang van niet.
Je hebt ook veel andere bedrijven die met student chauffeurs werken, probeer het daar eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat zal het wel zijn ja, wel vreemd aangezien ze voor de regio Rotterdam zochten en ik op 15 minuten afstand van het centrum woon.
Helaas.
Nee bij de C1 / 107 / Aygo is dat niet standaard. Evenals stuurbekrachtiging / toerenteller. Door dat soort opties zijn die bakjes dus al heel goedkoop nieuw aan te schaffen. Hopelijk heeft mijn leaserijder nét even iets meer neergelegd voor de aircoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Moah, airco is tegenwoordig toch wel standaard.
Of bij een C1 niet?
Tja typische Nederlandse mentaliteit denk ik waarbij de uitspraak: "Ach die paar dagen dat het warm is in Nederland" regelmatig valt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een nieuwe auto zonder airco nemen vraag ik me altijd af als ik een gloedjenieuwe Aygo/C!/107 zonder airco zie...
Nee inderdaad het gaat vooral om die 14% bijtelling over die lage aanschafwaarde.. Goedkoper kan je echt niet rijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso als ik 7k had zou ik niet een nieuwe Aygo nemen, maar een 2e hands auto uit een iets hogere klasse...
Hoewel dat voor de leasemarkt natuurlijk niet echt van toepassing is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |