Klinkt goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:20 schreef yosander het volgende:
Wat een HEERLIJK nummer(en nee, dit keer geen hardstyle/hardcore
):
Daag Ezooll.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:21 schreef Ezell het volgende:
Ik ga weg. Eens kijken of het lukt om tot half 2 iets te doen aan economie. Daaag Fok!kertjes.
Tja, wilde eerst misschien scheikunde/scheikundige technologie gaan studeren. Maar dat is allemaal WiB enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hmm, in de scheikundige hoek zoek ik het ook, alleen niet medisch
Dankquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kijkt 20 minuten tv, kijkt of er nog wat spannends is gebeurd, heeft de tijd om 2 posts te dumpen en dan begint de film weer.
3rde persoon enkelvoud
Hehequote:
Ja ik heb al een meeloopdag met scheikundige technologie en levensmiddelentechnologie gevolgd. Bij schei tech. viel idd de wikunde weer tegen. Zal eens een lijstje moeten maken van studies waar ik echt definitief uit ga kiezenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Tja, wilde eerst misschien scheikunde/scheikundige technologie gaan studeren. Maar dat is allemaal WiB enzo.
Het is wel veel scheikunde hoor trouwens! En je hoeft niet per se pillendraaier () te worden, maar je kunt ook terecht komen in de chemische- of voedingsmiddelenindustrie
.
Dat kan ik ook prima aanhoren. Maar zet ik zelf nooit opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mijn smaak is nog wat breder, dus vandaar de house en top-40 meuk in m'n Last.fm
kzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef ThaTim het volgende:quote:[img]http://i.fo[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 21 mei 2011 00:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
positief, het waren immers louter kwaliteitsposts
Heb jij het ook dat je je altijd beloofd een week van tevoren begint te leren, maar het áltijd weer een dag (hoogstens 2) van te voren wordt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd tegen mezelf.
[/quote]quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
kzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef ThaTim het volgende:
Ach
[/quote]quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
kzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef ThaTim het volgende:
Ach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |