Ik vind dat het easy/normal/hard systeem moet worden aangepakt. Zo bijvoorbeeld:quote:Op maandag 23 mei 2011 11:03 schreef maurisioo het volgende:
Minecraft moet gewoon meer uitdaging krijgen. Monsters moeten beter/slimmer worden en het moet gevaarlijker worden als je gaat minen.
Uitdaging kun je zelf maken. door zonder armor en een stack diamant blocks in je hand caves gaan exploren zonder torches.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:03 schreef maurisioo het volgende:
Minecraft moet gewoon meer uitdaging krijgen. Monsters moeten beter/slimmer worden en het moet gevaarlijker worden als je gaat minen.
Oei, eng. Dan ga je nog niet dood.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:20 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Uitdaging kun je zelf maken. door zonder armor en een stack diamant blocks in je hand caves gaan exploren zonder torches.
Ja, in ieder geval moet al dat spul als coal, iron, gold en diamond veel zeldzamer. Dan zou het nog eens leuk kunnen worden. Of het moet in multiplayer gekozen kunnen worden hoe zeldzaam het is. Dan zou het pas echt survival zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Volgens mij is minecraft sowieso makkelijker geworden sinds de beta. Creepers ontploffen in mijn ervaring sindsdien veel minder snel, en er zitten veel grotere voorraden coal bij elkaar.
Ja idd, vond ik ook. Daarna was het niks meer aan.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moeilijker kan het niet worden. Als de eerste nacht voorbij is, zit je altijd gebakken. Het enige moment waarop het moeilijk was, was de eerste keer dat je het speelde en je niet alle crafting recipes kende. Dat was voor mij ook meteen het leukste moment. Daarna helaas gekeken en dan is de lol er wel een beetje vanaf qua survival.
Ja ik wou even updaten maar lukt niet op school.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:16 schreef Timm-E het volgende:
"You are not whitelisted on this server"
Wat is d'r aan de hand, Drumpie?
Edit: Nu zit ik er wel in!
Zo heb ik dat dus ook altijdquote:Op maandag 23 mei 2011 11:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moeilijker kan het niet worden. Als de eerste nacht voorbij is, zit je altijd gebakken. Het enige moment waarop het moeilijk was, was de eerste keer dat je het speelde en je niet alle crafting recipes kende. Dat was voor mij ook meteen het leukste moment. Daarna helaas gekeken en dan is de lol er wel een beetje vanaf qua survival.
Daarom...mooiste herinnering is mijn eerste dag van minecraft. Gewoon niet weten wat je moet doen. Ben blij dat ik geen tutorials had gelezen voor ik begon. Gewoon meteen aangeslingerd en die eerste nacht opeens gare wezens. Ik helemaal bang in een berg zitten. Piepklein grothuis daarna...dat waren nog eens tijden. Nu is het: huis maken + mijnschacht naar bedrock + saai hakken, hakken, hakken.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo heb ik dat dus ook altijd
Dan speel ik weer es een keer na 4 weekjes, zit ik op iemand haar / zijn server en ga ik ten eerste een ziekelijke mijn maken + een kasteel / huisje en daarna heb ik het wel vaak weer gezien(creative heb ik nooit zo'n zin an)
Bovendien is het spel sowieso wel simpel, je hoeft toch maar 8 blokjes te graven met je poten en dan zit je al geramd voor de hele nacht :p
Als ze kapot gaan van water wel ja, Ergens een blok water/rivier hebben die dicht zit, als je openmaakt (dirt weggraven of pistons binnenkort) zou het dan weggaan. Ik verwacht wel dat het weggaat van water.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:20 schreef vogelkooi het volgende:
Zullen er manieren zijn om en grasmaaier te maken?
Ja dat dacht ik al, maar staat niet in de dingen die bijgevoegd worden, dus je zal het op mijn manier moeten doenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef vogelkooi het volgende:
Nee zo een :
[ afbeelding ]
Maar jou manier is ook leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |