Zes tot acht weken...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat het echt goed genezen is?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef Aneurysma het volgende:
Ik heb niet zoveel meer met mannen als 95% van hun gezicht wordt ingenomen door hun mond.
Haha wat doe jij hier.quote:
dit, ik vind z'n lach iets te groot om nog leuk te zijn, bijna engquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef Aneurysma het volgende:
Ik heb niet zoveel meer met mannen als 95% van hun gezicht wordt ingenomen door hun mond.
Yeah, maar het is vooral de eerste week dat je echt niks kan/mag doen. Daarna moet je gewoon voorzichtig zijn. Over twee weken mag ik weer autorijden, hopelijk, steeds een vriend vragen om me te brengen is ook vervelend.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da´s best lang nog. Al is het op de hele periode maar een klein stukje natuurlijk
Weet je hoeveel piemels daar in passen!?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dit, ik vind z'n lach iets te groot om nog leuk te zijn, bijna eng
weten we Vlarps gedachte gang ook weerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet je hoeveel piemels daar in passen!?
Geen idee hoe het met jou zit maar ik steek mijn mannelijkheid niet in een gat waar mijn bed ook in past.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet je hoeveel piemels daar in passen!?
Sorry, maar dat is de gedachte gang van een manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:48 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
weten we Vlarps gedachte gang ook weer
Maar hij is zo lief en schattigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:49 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met jou zit maar ik steek mijn mannelijkheid niet in een gat waar mijn bed ook in past.
Roep dat maar als je straks zelf dat gat in kunt gaan kruipen om je piemel terug te halen.quote:
Je doet je piemel af in de slaapkamer? Hip.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:49 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met jou zit maar ik steek mijn mannelijkheid niet in een gat waar mijn bed ook in past.
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Roep dat maar als je straks zelf dat gat in kunt gaan kruipen om je piemel terug te halen.
Dat heet dus een voorbinddildoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet je piemel af in de slaapkamer? Hip.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet je piemel af in de slaapkamer? Hip.
En ik ben geslaagd.quote:
Ik wil ´m als knuffelbeertjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Rolfs mond ook eng meestal. Al heeft ie momenten dat ie ergens ook wel schattig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |