Zes tot acht weken...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat het echt goed genezen is?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef Aneurysma het volgende:
Ik heb niet zoveel meer met mannen als 95% van hun gezicht wordt ingenomen door hun mond.
Haha wat doe jij hier.quote:
dit, ik vind z'n lach iets te groot om nog leuk te zijn, bijna engquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef Aneurysma het volgende:
Ik heb niet zoveel meer met mannen als 95% van hun gezicht wordt ingenomen door hun mond.
Yeah, maar het is vooral de eerste week dat je echt niks kan/mag doen. Daarna moet je gewoon voorzichtig zijn. Over twee weken mag ik weer autorijden, hopelijk, steeds een vriend vragen om me te brengen is ook vervelend.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da´s best lang nog. Al is het op de hele periode maar een klein stukje natuurlijk
Weet je hoeveel piemels daar in passen!?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dit, ik vind z'n lach iets te groot om nog leuk te zijn, bijna eng
weten we Vlarps gedachte gang ook weerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet je hoeveel piemels daar in passen!?
Geen idee hoe het met jou zit maar ik steek mijn mannelijkheid niet in een gat waar mijn bed ook in past.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet je hoeveel piemels daar in passen!?
Sorry, maar dat is de gedachte gang van een manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:48 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
weten we Vlarps gedachte gang ook weer
Maar hij is zo lief en schattigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:49 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met jou zit maar ik steek mijn mannelijkheid niet in een gat waar mijn bed ook in past.
Roep dat maar als je straks zelf dat gat in kunt gaan kruipen om je piemel terug te halen.quote:
Je doet je piemel af in de slaapkamer? Hip.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:49 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met jou zit maar ik steek mijn mannelijkheid niet in een gat waar mijn bed ook in past.
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Roep dat maar als je straks zelf dat gat in kunt gaan kruipen om je piemel terug te halen.
Dat heet dus een voorbinddildoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet je piemel af in de slaapkamer? Hip.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet je piemel af in de slaapkamer? Hip.
En ik ben geslaagd.quote:
Ik wil ´m als knuffelbeertjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Rolfs mond ook eng meestal. Al heeft ie momenten dat ie ergens ook wel schattig is.
Nee, de foto's kloppen wel redelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Steve het volgende:
Ik ken de hele jongen niet, maar ik neem aan dat hij in beeld leuker is dan op die foto's?
True that. Smerige zooiquote:
Je negeert een kijkersvraagquote:
Zoiets vraag je niet aan een dame!quote:
Ik was anders wel de eerste hier die enigszins meeging in je Rolf-liefhebberij hoorquote:
Oh? Oh. Dat wist ik nietquote:
Nou, dat ging inderdaad van hartequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was anders wel de eerste hier die enigszins meeging in je Rolf-liefhebberij hoor.
Bovendien ben ik écht wel een van de vriendelijke mensen hier hoor! Zéker tegen jou!quote:
Wat wil je nu dat ik zeg?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bovendien ben ik écht wel een van de vriendelijke mensen hier hoor! Zéker tegen jou!!
Dat je van hem houdt.quote:
Dat je van me houdt!quote:
quote:
Told yaquote:
quote:
quote:
waar komt dat opeens vandaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een date. Nee, ik wil geen date, ik wil een lieve jongen om tegenaan te zitten en kusjes te geven.
Ja. Dagen overslaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een date. Nee, ik wil geen date, ik wil een lieve jongen om tegenaan te zitten en kusjes te geven.
Live feed vanuit de Bommelquote:
Je mag bij mijn clubje, uitnodiging volgt via DM.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
heb ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus je hebt 'm niet. Want je kan er niet tegenaan zitten en kusjes geven. Nou ja, je kan je beeldscherm kussen, maar dat is toch anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:55 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
heb ik
...
...
woont alleen een beetje ver
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus je hebt 'm niet. Want je kan er niet tegenaan zitten en kusjes geven. Nou ja, je kan je beeldscherm kussen, maar dat is toch anders.
heb hem nog niet gezien, hopelijk deze zomer, 100% zeker volgend jaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:00 schreef wonderer het volgende:
Weet je al wanneer je hem (weer?) gaat zien?
Ik ken het gevoel hoor. Tussen mijn eerste en tweede bezoek zat 16 maanden destijds.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat gaat dit topic snel deze week!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus je hebt 'm niet. Want je kan er niet tegenaan zitten en kusjes geven. Nou ja, je kan je beeldscherm kussen, maar dat is toch anders.
Sneuquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:17 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorryquote:
Haha nja hij heeft dit volgens mij al zo vaak te horen gekregen...quote:
Hij is echt zo schattig hetero. Hahaha. Auto's en klussen en zo. Hij werkt voor een coureur in de pit crew. Een eigen pitspoes heb ik hierzo!quote:
Ga dan ook gewoon daten met een van de andere naar een vriendje snakkende [homo]'squote:
Nah, dat werkt niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon daten met een van de andere naar een vriendje snakkende [homo]'s
Wat ga je met hem doen vannacht?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:25 schreef Ang3l het volgende:
Oohoohoo hij trilt nog net nietdie jongen weet niet wat m overkomt, z'n eerste date met een jongen. Het ja echt aandoenlijk hoe zenuwachtig hij is en hoe hij nu langzaam t gesprek op geaardheid laat komen.
"Je wil niet weten wat er nu allemaal door m'n hoofd gaat.... "
Aww. Heb bijna medelijden
Ik zal hem heel laten en niets forceren. Hij is echt heel lief en aandoenlijk en compleet nieuw op dit vlak.quote:
Niet lelijk. Niet heel knap. Wel mooi ergens. En.... Nu bij mij thuisquote:
Erik, zullen wij een genootschap oprichten van jongens en mannen die het fijn vinden om te kroelen, te knuffelen tegen elkaar aan te zitten en kusjes te geven?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Boeiend. Hij kent heel fok niet en ik noem geen namen of werkgevers of plaatsen. Ik zal op facebook er niks over zeggen, maar hier? Pfff.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:28 schreef emzor1994 het volgende:
Wel leuk voor hem dat jij de hele tijd op dit forum alles met ons zit te delen... ><
Ik ken ook homo's die heel fanatiek van voetbal houdenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Het is echt een vent. Een vent met hts autotechniek en bier. En een bijbaan als racecar engineer. En hij surft en doet aan paragliden en zo. En hij heeft zo heel stoer mannelijk hetero 2 auto's waarvan er 1 dan een klus-auto is om aan te sleutelen, een ex race auto.
Mijn god. Hij kan geen homo zijn.
Ik bedoelde meer van, dat je tijdens de date de hele tijd met ons alles deelt, gaat hij zo vaak naar de WC ofzo, of zit hij gewoon te wachten tot je je zegje hebt gedaan op fokquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boeiend. Hij kent heel fok niet en ik noem geen namen of werkgevers of plaatsen. Ik zal op facebook er niks over zeggen, maar hier? Pfff.
Ik zit nu in de trein en hij is naar huis. En gister die berichten waren toen hij naar de wc was of bier was gaan halenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van, dat je tijdens de date de hele tijd met ons alles deelt, gaat hij zo vaak naar de WC ofzo, of zit hij gewoon te wachten tot je je zegje hebt gedaan op fok
ahh.. dat verklaart alles :pquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
En met veel bier op moet je vaak plassen ja
Bij CS liggen meer plasjes van al die boeren uit Brabant die zo nodig hier willen stappenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een kater en zit in de trein naar Rotterdam. Ff binnen houden. Als ik daar kots merkt niemand de stank
Met je iPhone/Blackberry/Android toestel in je hand te fokkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:54 schreef Peter het volgende:
Ik lig tegen Des aan wakker te worden
ideale ochtend
En we dronken ook nog eens bier! Naja zeg!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Voetbal?! Mijn God dit is het einde van de wereld!!! O wacht, dat is t vandaag ook
En ik heb met erik ook een keer in oranje op groot scherm in de stad naar WK gekeken. En we hielden er ook van
Maar ik heb een heul oude ziel!quote:Eigenlijk is erik mijn ideale man. Maar ja, ik ben te oud of hij is te jong
Een weekje dusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef emzor1994 het volgende:
Ik zit al een tijdje op dit topic hoor :p maar wat wil je weten?
Is dat verboden? :p Vind het gewoon leukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Een weekje dusWaarom een dame als jij in het homo-topic zit bijvoorbeeld
Ik vraag me af hoe.. ik denk dat ze de nieuwe nu Bram laten bedanken voor het helpen van de Sint de afgelopen jaren en doen alsof er verder niks aan de hand is. Kinderen zien het verschil toch niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik vind het een stomme fout als ze een nieuwe sint aankondigen op tv... Kill the magic why don't you.
Nee hoor, maar niet echt een eerste keuze lijkt mequote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Is dat verboden? :p Vind het gewoon leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |