Vind ik interessant, omdat ik er heilig van overtuigd ben dat mijn tekt foutloos was.quote:
Kijk nog eens naar de TT bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Vind ik interessant, omdat ik er heilig van overtuigd ben dat mijn tekt foutloos was.
dus onderbouw het, wil je?
havo zonder hoofdletters?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar de TT bijvoorbeeld.
Ok, dan slaag je.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
havo zonder hoofdletters?
Ik geef je gelijk.
Tja, ongelijk kan ik je niet geven.quote:
Ik denk dat Nederlands ook niet zo hoog komt met die norm, maar als die norm zo is heb ik net een 7 en daar zat ik eigenlijk wel op te hopen! En bij Engels was het bij ons juist heel slecht door iedereen gemaakt!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:28 schreef EdNoolk het volgende:
NL 1,6? Zeker niet. Het grootste puntengedeelte (tekstverklaren) was heel goed te doen en echt op havo niveau al zeg ik het zelf. Natuurlijk was de samenvatting wat lastiger en waren 7 punten teveel om in 200 woorden te verwerken maar ik denk dat 1,6 echt veel te veel is. Ik gok 0,8 tot MAX 1.2
Engels gaat echt een lage n-term krijgen, heb alleen maar goede cijfers in mijn omgeving gehoord en ook een hoop ontzéttend hoge cijfers (like negens en zo). 0,0 tot 0,4 is mijn verwachting.
M/O zal wel 1.3 zijn, als het niet hoger is. De vragen waren moeilijker dan voorgaande jaren, en die norm was : 0.9quote:
Bronquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Voorlopige speculatie:
M&O: 1,13
Nederlands: 1,43
Engels: 0,35
AK: 1,23
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Voor degenen die al het idee hebben een aardige schatting te maken wat betreft de nomering voor
Je zit op VWO en je oordeelt of een havo-examen dit jaar moeilijk of makkelijk is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:34 schreef Etsu het volgende:
Waarom alleen HAVO? VWO mag hier best.
En ik denk dat jullie een norm van richting 1,6 mogen vergeten. Vorig jaar was havo Nederlands echt moeilijk, en dit jaar was het al stuk makkelijker.Toen was de norm 1,7.
Overigens, vwo:
Nederlands: 0,7/0,8
M&O: 1,0
Economie: 1,4/1,5
Ja, een drogreden eerste klas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:22 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Je zit op VWO en je oordeelt of een havo-examen dit jaar moeilijk of makkelijk is?![]()
Ik kan zeker niet in jullie examens kijken, enzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:22 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Je zit op VWO en je oordeelt of een havo-examen dit jaar moeilijk of makkelijk is?![]()
Nee!!!!1quote:Op zondag 22 mei 2011 11:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan zeker niet in jullie examens kijken, enzo?
Je hebt 'm toch zelf niet gemaakt, dan ervaar je meestal wel het beste of een examen moeilijk of makkelijk is..quote:Op zondag 22 mei 2011 11:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan zeker niet in jullie examens kijken, enzo?
Ik zag inderdaad al meteen dat dat een diepe fout was,quote:
Het gaat er niet om wat jij wil of wat jij nodig hebt. Het gaat erom wat jij dénkt dat de normering zal worden, objectief dus.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:16 schreef DyonV het volgende:
MNO - 1,3
Engels - Maakt niet uit, hoe hoger, hoe beter.
Nederlands - 1,5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |