Precies, je kunt alle streetcrimes nog doen. Landmarks zoeken, filmblikken (ben ze nog niet tegengekomen), auto's en nog een aantal leuke achievements/trophies.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Uitspelen = 100% halen bij mij. SpeedrunsRushen
Filmpjes skippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Dat je er minder lang over doet om deze game te completen.quote:
MP interesseert me helemaal niks. En een game van 10 uur is idd prima, maar niet voor een premium game van 60 euro.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef Haarklip het volgende:
Snap niet dat mensen zo zeuren over de lengte van een game. Een film duurt toch ook maar anderhalf uur? Oke, je betaalt wat meer, maar een game van 10 uur is ook prima. Als 'ie dan ook nog een toffe multiplayer heeft snap ik niet waarom er gezeikt word over de SP-lengte.
SPOILER: :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to bla bla bla
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef Jmsls het volgende:
Gaat over de missie met die auto en het billboard:Ik moest ook even zoeken maar er loopt gewoon een pad linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Haha echt he! Zoveel namen ook! Inmiddels de eerste 2 echte cases in één 5 sterren. Snap echt niet dat mensen zeuren om de moeilijkheidsgraad.. Gewoon logisch nadenken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef SoldMayor het volgende:
Deze game is idd echt mega .. gewoon geweldig.
Alleen moet ik wel ff pauze nemen tussen 1 of 2 cases door want er komt telkens zoveel informatie voorbij dat ik gewoon ff tijd nodig heb om bij te komen.
Ben nu ook met die lipstick murder geval bezig.
Ik lees juist in de reviews dat het te makkelijk isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Snap echt niet dat mensen zeuren om de moeilijkheidsgraad..
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:21 schreef Driepink het volgende:
Welk antwoord is het nou!? Wéér overnieuw
Elke keer dat lulverhaal steeds is wel schijtirritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me wel dat er zoiets in de pijplijn zit, toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef ForumPimp het volgende:
Ik hoop wel dat hier downloadble content voor uit komt, denk aan een pakket met cases van 10 stuks ofzo. Zou echt heel tof zijn.
Ongetwijfeld!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat er zoiets in de pijplijn zit, toch?
Nja heb alleen die Slip DLC, maar heb hem nog niet gedaan, doe ik wel als ik hem uit heb.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef ForumPimp het volgende:
Ik hoop wel dat hier downloadble content voor uit komt, denk aan een pakket met cases van 10 stuks ofzo. Zou echt heel tof zijn.
En de krant laat je zeker ook links liggen.....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Uitspelen = 100% halen bij mij. SpeedrunsRushen
Filmpjes skippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Het klopt wel hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:06 schreef Taxidude het volgende:
[..]
Het klopt wel hoor!Aahzo! Ja, nu je het zegt zou dat inderdaad de verklaring kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ga in het hoofdmenu naar CASES, je gaat dan naar een kantoortje waar je van alle desks de cases kunt zien die je gedaan hebt of gedownload hebt. Daar kan je ze ook opnieuw gaan spelen of dus zo'n DLC kiezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:21 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik vind LA Noire echt een leuke game!
Zoals sommige al aangaven is het auto rijden beetje apart.
Maar ik kon me herinneren dat bij GTAIV daar ook veel gezeur over was.
Ben nu net met CD2 begonnen en hoop dat het nog wel even duurt voordat ik klaar ben.
Binnekort maar is de landmarks en kranten zoeken, ben er wel al een paar tegen gekomen als ik naar een case reed dus niet zoveel mee gedaan.
Edit:
Hoe start je eigenlijk de DLC op als je de code hebt geremeed?
Inderdaad, bij mij waren ze gewoon ineens verdwenen. Alle 4 de auto's die om me heen stonden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:15 schreef -CRASH- het volgende:
Maar ook kleine foutjes zitten er nog in.....
Sta ik daar op een parkeerplaats bij ee beige auto...
Laat de camera 360 graden draaien...
en de auto beweegt en is opeens blauw
weer 360 gedraait... toen was ie rood...enz...enz....
Hahah hoezo dan? Wat doe je fout dan? Is toch niet zo heel moeilijk? ( Heb je wel genoeg bewijs gevonden om ze te pakken )quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:19 schreef Driepink het volgende:
4e keer dat de eerste interrogation overnieuw gaat
Thanks, tot nu toe is die nog niet in mijn storyline gekomen maar we weet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:25 schreef DaFrenk het volgende:
Ga in het hoofdmenu naar CASES, je gaat dan naar een kantoortje waar je van alle desks de cases kunt zien die je gedaan hebt of gedownload hebt. Daar kan je ze ook opnieuw gaan spelen of dus zo'n DLC kiezen.
Meende ook eens gelezen te hebben dat als je hem hebt gedownload voordat je aan die desk begon, dat hij gewoon wordt verwerkt in de hoofd storyline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Thanks, tot nu toe is die nog niet in mijn storyline gekomen maar we weet.Die heb ik niet en die dames komen hier ook voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vorige week waren het er nog 6quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:09 schreef ForumPimp het volgende:
http://uk.gamespot.com/ps(...)ith-brendan-mcnamara
Ze hadden content voor 5 discs.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ja, en als je van traffic naar homicide gaat zie je ook dat ze op zo'n plek een hele desk eruit hebben gehaald. Komt er ineens "6 maanden later" en hoor je dat Phelps eerst nog Burglary heeft doorlopen. Dus je kunt die DLC alvast verwachten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:09 schreef ForumPimp het volgende:
Ze hadden content voor 5 discs.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Thanks, tot nu toe is die nog niet in mijn storyline gekomen maar we weet.Je ziet toch de naam van de case aan het begin ervan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Serieus, op zaterdag?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:54 schreef speknek het volgende:
Yeah donderdag gratis verstuurd uit Engeland, vandaag binnen. Amazon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:59 schreef DaFrenk het volgende:
Wat een case die The Fallen Idol.Die moet je wel vinden, anders kan je die case niet oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah okquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:04 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Die moet je wel vinden, anders kan je die case niet oplossen.
Dus nog genoeg om je uit te melkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:09 schreef ForumPimp het volgende:
Ze hadden content voor 5 discs.
Maar sowieso "even een case doen" resulteert weer in een uur lang geboeid gamen. En midden in een case stoppen wil je ook weer niet doen. Maar wel fijn dat het kan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:13 schreef RingBewoner het volgende:
Game is verslavend. Wilde gisteravond gaan slapen, in plaats daarvan nog even een zaak gedaan. Gaat niet heel lekker als je enigszinds gedronken hebt.
Die heb ik er ook bij! Die foto negatieven die bij de badge pursuit challenge horen zijn echt wel nice!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:00 schreef rumiii het volgende:
Lol
ik kreeg er the naked city en de badge pursuit challenge erbij 60¤![]()
SPOILER: Street CasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt heel veel over deze zaak gesproken:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:57 schreef Mr.Black het volgende:
Ik vraag mij af in hoeverre de cases op waargebeurde moordzaken zijn gebaseerd? Komt allemaal vrij realistisch over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PirE op 21-05-2011 15:34:39 ]“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
40 euro (E-plaza) en ik heb ook naked city en badge pursuit challenge. Ik kan het alleen niet downloaden omdat de PS Store nog steeds down is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:00 schreef rumiii het volgende:
Lol
ik kreeg er the naked city en de badge pursuit challenge erbij 60¤![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Er wordt heel veel over deze zaak gesproken:
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Dahlia
Lipstick Killer
http://en.wikipedia.org/wiki/William_Heirens
Ik moet nu trouwens kiezen uit 2 verdachten bij The Golden Butterfly
Ik ben op exact hetzelfde punt maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meteen de eerste case met een hele lage rating, de captain zeikt je dan even lekker af
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ben op exact hetzelfde punt maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:49 schreef PirE het volgende:
[..]Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik ben op exact hetzelfde punt maarDus als je hem goed haalt zou de captain een stuk aardiger zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meteen de eerste case met een hele lage rating, de captain zeikt je dan even lekker afTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus als je hem goed haalt zou de captain een stuk aardiger zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.side-note: Ik moet elke keer lachen als die Phelps en zijn partner schijnbaar blij lopen te verkondigen dat de dader naar de gaskamer gaat.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ik ben nog niet zover dat ik het bevestigd hebt, maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Dat plaatje is wel typerend. Ondervraag je iemand die net een ongeluk gehad heeft en die persoon kijkt een beetje twijfelachtig de kamer rond, kies je dus "doubt" want je wil hem/haar niet beschuldigen maar wel meer te weten komen, krijg je dit soort dingen.quote:
Gast, moeilijkste moet nog komen. Wacht maar tot het einde van CD2.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:47 schreef pl4kkie het volgende:
IK heb L.A. Noire vanmiddag gekocht en ben er nu mee bezig, maar het is toch lastiger dan ik dacht. Moet eindelijk weer is een x hersencellen aanspreken om cases op telossen
Lolquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:25 schreef DaFrenk het volgende:
-knip-
Je partner is er ook bij tijdens die free roam sessies, maar hij is nu al een paar keer vast komen te zitten ergensIk zag hem zelfs door een muur verdwijnen en daar heeft hij gezeten tot ik van die bibliotheek af viel
Volgens mij ben jij tot nu toe de enige die hier grote problemen heeft, ja ik druk ook af en toe wel een verkeerd antwoord in, maar zo ernstig als jij het doet beschrijven is het niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:16 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben net begonnen met de The Fallen Idol case. Nu worden de "goede" en "foute" antwoorden wel heel erg lomp. Het is frustrerend om een heel logische keuze te maken tussen truth, doubt en lie en dan opeens je hoofdpersonage tekeer te zien gaan als een debiel om het voor je te verneuken. Je kan een case pas goed aanpakken door hem meerdere keren te spelen of in één keer maar dan met puur geluk. De "goede" antwoorden zijn de helft van de tijd helemaal niet logisch. Of doubt en lie kunnen echt beide zodat je moet gokken.![]()
Denk dat ik maar de antwoorden van internet haal en zo het spel ga spelen of zo. Het is niet anders. Het lie/doubt/truth systeem is echt slecht.
quote:Today a new automatic title update (version 1.00) for L.A. Noire will be deployed on both the Xbox 360 and PlayStation 3. You will be prompted to download the title update as soon as you sign into PlayStation Network or Xbox LIVE.
Noteworthy changes and fixes include:
Fixes for several in-game store issues including age-verification for DLC purchases
Fixes for minor gameplay bugs and graphical issues
Fixes for several minor plot/objective/conversation issues
Improvements in stat-tracking and Social-Club integration
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:28 schreef Droopie het volgende:
Waar is 'mijn' desk?? Ik zag dat je dan op straat en street crimes kan oplossen?Vanuit het hoofdmenu (dat steegje), optie omlaag geeft "CASES". Dan ga je naar je desk waar je kunt kiezen om cases opnieuw te spelen of te free roamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Ga dan gewoon een ander spel doen ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat plaatje is wel typerend. Ondervraag je iemand die net een ongeluk gehad heeft en die persoon kijkt een beetje twijfelachtig de kamer rond, kies je dus "doubt" want je wil hem/haar niet beschuldigen maar wel meer te weten komen, krijg je dit soort dingen.
Het wordt langzamerhand onspeelbaar op deze manier. Te frustrerend. Erg jammer...
Ik heb em niet gepreordered en alle extra's erbij gekregen (consoleshop.nl) waarschijnlijk een foutje, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:09 schreef Roces18 het volgende:
Krijg je trouwens alleen DLC als je hem pre-orderd. Want ik moet hem nog ergens kopen, en ik hoop dat als je hem normaal koopt dat je er nog wat bij krijgt?
Pfff.. Wat een onmogelijke klus is dat. Wie gaat dat nou serieus doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:53 schreef SoldMayor het volgende:
Net me eerste collectable gevonden. zo'n gouden film.
Lag ergens helemaal boven op een gebouw.
Dat wordt voor de 100% veel via youtube zoeken.![]()
Echt he.. ga ik bij het politiebureau op zoek naar een steegjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vanuit het hoofdmenu (dat steegje), optie omlaag geeft "CASES". Dan ga je naar je desk waar je kunt kiezen om cases opnieuw te spelen of te free roamen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt he.. ga ik bij het politiebureau op zoek naar een steegje
Maar heb het gevonden, valt een beetje tegen.
Spel zelf vind ik wel heel tof.
Bij de Free Record Shop verkopen ze dit spel met de 'Naked City' en Badge contest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst even een filmpje kijken en dan nog even "The Studio Secretary Murder" oplossen
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef SoldMayor het volgende:
Hahaha wtf![]()
![]()
Dit heeft met case 10 te maken:haha had ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha wtf![]()
![]()
Dit heeft met case 10 te maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF...?!?! Reageer dan niet ofzo als je met zo'n antwoord komt...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ga dan gewoon een ander spel doen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat Phelps daarna metteen de dochter ondervragen en zijn er aan beide kanten weinig emoties meer te herkennen, dit is zoals ik al zei in veel cases. Dat voelt toch niet lekker tijdens het spelen.
En wat Desunoto zegt, ben ik het mee eens. Ik heb 1x 5 sterren als eindbeoordeling gehad, vaak maar 1 ster...Kan zijn dat ik gewoon crap speel, maar voor mij voelt het truth/doubt/lie systeem ook niet lekker aan.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:53 schreef Captainp00face het volgende:
[..]Over White shoe case:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:29 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
WTF...?!?! Reageer dan niet ofzo als je met zo'n antwoord komt...
Wat mij een beetje irriteert is het volgende (als voorbeeld, de game zit er vol van): In de case, kweet zo niet welke,Ik geef gewoon mijn mening. Als je alle antwoorden van internet haalt is er helemaal geen fuck meer aan, dan ben je gewoon vrije lineaire leads aan het volgen zonder dat je er nog bij na hoeft te denken. Prima, als je dat wil moet je het zelf weten, maar dan kun je volgens mij beter een ander spel gaan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat Phelps daarna metteen de dochter ondervragen en zijn er aan beide kanten weinig emoties meer te herkennen, dit is zoals ik al zei in veel cases. Dat voelt toch niet lekker tijdens het spelen.
En wat Desunoto zegt, ben ik het mee eens. Ik heb 1x 5 sterren als eindbeoordeling gehad, vaak maar 1 ster...Kan zijn dat ik gewoon crap speel, maar voor mij voelt het truth/doubt/lie systeem ook niet lekker aan.
Als je telkens maar 1 ster krijgt doe je inderdaad iets fout, want ik heb er vaak 3, 4 of 5. Het truth/doubt/lie system krijg je vanzelf meer onder de knie. Maar goed, sommigen duurt dat net wat te lang en willen dan maar alle antwoorden van internet halen.PWBF
Het is toch logisch dat ie iemand keihard gaat beschuldigen als je doubt gebruikt. Op het moment dat je doubt gebruikt zeg je eigenlijk dat de verdachte aan het liegen is, maar dat je het niet kan bewijzen. In dat geval kun je maar beter wat streng en zelfverzekerd uit de hoek komen, dan dat je zoiets zegt van "uh ja uh, luister eens, ik uh, weet het niet en ik kan het ook niet uh bewijzen, maar ik denk dat u uh niet helemaal de waarheid aan het vertellen bent..."quote:Op zondag 22 mei 2011 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Het nadeel van het ondervragen is dat het eigenlijk vrij zwart wit is. Dan kies je zo nu en dan voor doubt begint Cole al keihard te beschuldigen, terwijl ik iets rationeler in gedachten heb.
De ene keer dat je doubt gebruikt, stelt Phelps gewoon een vraag die verder ingaat op wat er gezegd is, en de andere keer komt 'ie met keiharde beschuldigingen. Er zit niet echt een bepaalde lijn in.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat ie iemand keihard gaat beschuldigen als je doubt gebruikt. Op het moment dat je doubt gebruikt zeg je eigenlijk dat de verdachte aan het liegen is, maar dat je het niet kan bewijzen. In dat geval kun je maar beter wat streng en zelfverzekerd uit de hoek komen, dan dat je zoiets zegt van "uh ja uh, luister eens, ik uh, weet het niet en ik kan het ook niet uh bewijzen, maar ik denk dat u uh niet helemaal de waarheid aan het vertellen bent..."
Grmblquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:54 schreef speknek het volgende:
Yeah donderdag gratis verstuurd uit Engeland, vandaag binnen. Amazon.
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:58 schreef computerprobleem het volgende:
Kun je in dit spel, in de singleplayer, ook vrij rond bewegen?
Dus is dit zoiets als Rockstars's Red Dead Redemption, maar dan niet als outlaw o.i.d., maar als detective? Dus kun je b.v. zelf kiezen wanneer je naar ''punt C'' o.i.d. gaat of zit er echt een vaste lijn in het verhaal, dus dat je net als bij CoD singleplayer na elke missie meteen automatisch verder gaat op de volgende?
Dus is het zo'n sandbox achtige game? Zo ja, zijn de ''ruimtes'' groot en kun je ook voertuigen e.d. besturen? Houd namelijk van dat soort games!
?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mijn laatste case ben ik gewoon 2 uur bezig geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Maar sowieso "even een case doen" resulteert weer in een uur lang geboeid gamen. En midden in een case stoppen wil je ook weer niet doen. Maar wel fijn dat het kan.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
quote:Op zondag 22 mei 2011 04:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vind soms dat er wel erg weinig bewijs is, maargoed, het zijn de jaren 40.
Zoals die in de moord op TaraldsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Met mijn laatste case ben ik gewoon 2 uur bezig geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Naar het hoofdmenu gaan, voor de optie CASES klikken (pijltje omlaag) en dan naar het Traffic dossier gaan, daar kan je kiezen voor die Streets of L.A. modus, da's wat je zocht.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:40 schreef rumiii het volgende:
Ik ben na die promovering van traffic niet verder gegaan, maar hoe activeer je patrouille door de straten modezoiets kreeg ik te lezen
Cyb heeft ze allemaal alquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:24 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Pfff.. Wat een onmogelijke klus is dat. Wie gaat dat nou serieus doen?
Hahaha wtf![]()
![]()
Dit heeft met case 10 te maken:Gelukkig, ik ben dus niet alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 21 juni komt trouwens al de eerste DLC uit, sowieso voor de mensen die het spel gekocht hebben bij Best Buy
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Gewoon kopen! Al ben je niet zo vrij als met rdr toch kan je heerlijk Free roamen tijdens een missie. Verder is de sfeer gewoon top!quote:
er zit gewoon een free roam mode in?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:05 schreef Document1 het volgende:
[..]
Gewoon kopen! Al ben je niet zo vrij als met rdr toch kan je heerlijk Free roamen tijdens een missie. Verder is de sfeer gewoon top!
je zit telkens in cases, maar daarnaast kun je ook wat andere dingen doen, af en toe komen er kleine extra missies bij. Tis geen GTAquote:Op zondag 22 mei 2011 12:09 schreef rumiii het volgende:
[..]
er zit gewoon een free roam mode in?
en bedankt frenk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Ben je al zoveR?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:35 schreef Leanotsoynus het volgende:
1e Arson case is vrij pittig als je het mij vraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nielsch op 22-05-2011 13:32:39 ]PWBF
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:58 schreef Nielsch het volgende:
Wat me heeft geïrriteerd aan de Black Dahlia story arch:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Maar wel promotie, hoppa!
Nu F1 kijken
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Ik heb al 10 uur gespeeld trouwens, de tering!Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Bug in White Shoe Slaying;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat me heeft geïrriteerd aan de Black Dahlia story arch:Black DahliaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Vice partner is gewoon een foute agent
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:36 schreef Captainp00face het volgende:
Bug in White Shoe Slaying;Je moet in je auto zitten he, om een nieuwe lokatie door te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF![]()
Daar heb ik minstens een half uur ingezetenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je moet in je auto zitten he, om een nieuwe lokatie door te krijgen.![]()
![]()
Is het ook een politieauto.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:54 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Daar heb ik minstens een half uur ingezeten“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Homicide - The White Shoe Slaying.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Net bij Arson begonnen.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:58 schreef -Dries- het volgende:
Hoe ver is iedereen eigenlijk? Ben pas bij de tweede zaak van Homicide.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Kmoet zeggen ik vindt het best moeilijk om de goede keuzes temaken of een antwoord goed is of gelogen of twijfelachtig.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Gaat redelijk bij mij. Truth of doubt/lie zie je vaak wel aan het gezicht en voor doubt/lie moet je goed kijken of je bewijs hebt om lie te kiezen (intuition is ook wel handig omdat er dan ook een boel clues verdwijnen)quote:Op zondag 22 mei 2011 16:18 schreef pl4kkie het volgende:
Kmoet zeggen ik vindt het best moeilijk om de goede keuzes temaken of een antwoord goed is of gelogen of twijfelachtig.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Jah das waar, maar ik zit nog niet zo heel ver in het spel. Dus heb die dingen nog niet helemaal goed doorquote:Op zondag 22 mei 2011 16:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Gaat redelijk bij mij. Truth of doubt/lie zie je vaak wel aan het gezicht en voor doubt/lie moet je goed kijken of je bewijs hebt om lie te kiezen (intuition is ook wel handig omdat er dan ook een boel clues verdwijnen)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
Daar begin ik net aan. Dus net die Silk Stocking opgelost. Althans..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De details van alle locaties blijven me verbazen, wat een werk heeft in deze game gezeten zeg!![]()
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Lollig, als je zelf rijdt en je drukt op X, dan vertelt je partner waar je heen moet (mits je een lokatie hebt geselecteerd).PWBF![]()
Ben van plan deze game direct te kopen wanneer hij 2e hands beschikbaar is, aangezien ik er niet echt 60 euro voor over heb, als het te lang duurt daarentegen..![]()
![]()
ik heb hem voor 39 eu bij Saturn.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:30 schreef Timnation het volgende:
Ben van plan deze game direct te kopen wanneer hij 2e hands beschikbaar is, aangezien ik er niet echt 60 euro voor over heb, als het te lang duurt daarentegen..
wat een geweldig spel
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
40 maar?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:38 schreef Koopsie het volgende:
[..]
ik heb hem voor 39 eu bij Saturn.
wat een geweldig spel![]()
![]()
Gewoon voor de volle pond gekocht, maar wat een spel zeg!
Ik ben wel verrekt slecht in dat truth, doubt, lie gebeuren![]()
![]()
Toch ook maar snel halen dit spel![]()
Jammer van de drukte met tentamens en scriptie, en ben bang dat dit spel teveel van mn tijd/aandacht gaat opeisen...non est vivere sed valere vita est ..![]()
Ik zie net dat ik voor The Goldenbutterfly Case 1 ster heb..
The Studio Secretary Murder;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, daarentegen wacht ik liever totdat de nieuwprijs zakt, zodat ik ook de DLC heb. En heb overigens toch geen tijd nu..quote:Op zondag 22 mei 2011 17:30 schreef Timnation het volgende:
Ben van plan deze game direct te kopen wanneer hij 2e hands beschikbaar is, aangezien ik er niet echt 60 euro voor over heb, als het te lang duurt daarentegen..melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Daar begin ik net aan. Dus net die Silk Stocking opgelost. Althans..Klopt, zoals Union Station. Ik ben daar in het echt binnen geweest en het ziet er echt heel goed uit in de game!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De details van alle locaties blijven me verbazen, wat een werk heeft in deze game gezeten zeg!![]()
PWBF![]()
[..]
Ik ben op exact hetzelfde punt maarKheb ook net deze case gedaan (2de homicide case), en dit zijn ook precies mijn gedachten. Er is iets verdachts aan al die homicide cases.. Ben benieuwd hoe het aflooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meteen de eerste case met een hele lage rating, de captain zeikt je dan even lekker af![]()
![]()
Damn, mijn vrouw heeft het spel ontdekt. Inmiddels houdt ze al vele uren mijn Xbox bezet. Gekookt wordt er niet meer. En toen zag ik net ook nog dat ze meer sterren haalt dan ik bij diverse zaken... Ik ga maar even een pizza bestellen ofzo.PWBF![]()
Hoort die captain je af te zeiken aan het eind van case 2 van homicide? (die case met michelle/hugo Moller)![]()
Nee, niet per sé.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:39 schreef Driepink het volgende:
Hoort die captain je af te zeiken aan het eind van case 2 van homicide? (die case met michelle/hugo Moller)PWBF![]()
Zie dit:quote:Op zondag 22 mei 2011 19:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, dus hij zeek me alleen maar af omdat ik maar 2 sterren had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF![]()
http://lanoire.wikia.com/wiki/L.A._Noire_Wikiquote:Op zondag 22 mei 2011 19:45 schreef Driepink het volgende:
Waar haal je dat vandaan? Want ik heb het zo te zien compleet verkeerd gedaanPWBF![]()
Net trouwens weer een paar Hidden Vehicles opgespoord, tot nu toe is de Cisitalia Coupe mijn lievelingsauto, alleen jammer dat hij zo ver weg staat..![]()
jep.quote:
al weet ik niet precies hoelang die prijs zo laag blijft. ik dacht dat het een aktie was en dat de prijs na tijdje weer omhoog werd gedaan, maar dat weet ik niet zeker."Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Arson (3e of 4e missie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door PirE op 22-05-2011 22:36:39 ]“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:07 schreef Driepink het volgende:
Waarom is de fruit market dicht?
Ik moet naar Just picked fruit market maar die is dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door PirE op 22-05-2011 22:35:56 ]“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ik was dus blijkbaar 1 buurvrouw vergetenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Je moeet eerst naar een andere lokatie toe.Die zat helemaal weggestopt (der deur dan) in een hoekje..
![]()
De puzzelstukjes komen bij elkaar<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Ik ben vanavond naar kantoor geweest (waar ik 'em heen heb laten sturen) maar ik heb geen sleutel van de brievenbus
En er is ook al geen demo![]()
![]()
Dat heb ik ook gehad:quote:Op zondag 22 mei 2011 21:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik was dus blijkbaar 1 buurvrouw vergetenDie zat helemaal weggestopt (der deur dan) in een hoekje..
Ik ben bang dat de hoofdmissies snel klaar zullen zijn voor een gemiddelde gamer..
En proberen voor ieder case het hoogste te halen dus opnieuw spelen lijkt me ook stom![]()
![]()
Ja ... Als je 24/7 aan het spel zitquote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef rumiii het volgende:
Ik ben bang dat de hoofdmissies snel klaar zullen zijn voor een gemiddelde gamer..
En proberen voor ieder case het hoogste te halen dus opnieuw spelen lijkt me ook stom<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die meer dan 4 uur per dag gamen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef rumiii het volgende:
[..]
Gemiddeld, met een weekend kom je anders best ver![]()
Ik heb er 13 achter de rug, met af en toe wat free roam activiteiten en streetcrimes tussendoor, en heb toch al 14 uur op de teller staan vanaf donderdag. Dus als je niet steeds dingen skipt of je partner laat rijden en rustig de game speelt zoals het eigenlijk ook bedoelt is heb je echt een hele lange singleplayer. Daarna natuurlijk voor platinum gaanquote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef rumiii het volgende:
En proberen voor ieder case het hoogste te halen dus opnieuw spelen lijkt me ook stom![]()
![]()
Vanaf Donderdag morgen tot vandaag...
gemiddeld 2 uurtjes per dag
Heb ff op de LA.N social club gekeken
Most Failed Case: "the fallen idol"
14,679,550 Criminals shot<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Ik speel deze game heeeeeeeeeel rustig.
Komt ook omdat ik nadat 1 of 2 cases gedaan heb ff geen zin meer heb om me hersens te gebruiken. Maar GTA IV of RDR die verhaalijn had ik al wel na 3/4 dagen uitgespeeld.![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door WensMeester op 23-05-2011 00:41:54 ]It's no problem for me, but it's a problem for you!![]()
FFtjes pauze...
D'r begint me er eentje de nek uit te hangen.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:09 schreef GilaMonyet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Net uitgespeeld.
Game Completion:
Story Cases Complete: 21 / 21
Game Time: 20h 36m 30sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
En Promoted
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:23 schreef PirE het volgende:
Net uitgespeeld.
Game Completion:
Game Time: 20h 36m 30sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!![]()
Niet lezen als je nog bezig bent met de homicide cases.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:23 schreef PirE het volgende:
Net uitgespeeld.
Game Completion:
Game Time: 20h 36m 30sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PirE op 23-05-2011 01:47:49 ]“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]Over Roy Earle/Vice desk (geen mega spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Wat me heeft geïrriteerd aan de Black Dahlia story arch:
Oh en:TiP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
TiP:TIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Klopt het dat je een eu game niet met us dlc kan combineren? Op ebay staat namelijk heel goedkoop de dlc, maar dat is de us versie. Vroeg me af of dat nou wel of niet werkt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Gisteren nog "even" wezen free roamen, was gelijk 3 uur verder. Wat ik nog tegen kwam:
• Dat de stad echt onwijs fucking groot is! Ik wilde even naar Hollywood maar dat was me nogal een trip zeg! Nu komt dat natuurlijk ook deels dat er geen snelwegen zijn en je eigenlijk zigzaggend moet rijden.
• Een museum met kunstwerken van Rubens en Van DyckJe kunt niet door de hoofdingang naar binnen maar wel door een deur linksachter. Wederom, wat een prachtige details
![]()
• Er is een maze achter dat museumBen zo vaak verkeerd gelopen, maar uiteindelijk in het midden uitgekomen. Maar helaas, geen film reel ofzo. Wel een mechanisch model van het zonnestelsel
• Uiteindelijk wel een filmreel gevonden in het midden van McArthur Park (geloof ik, is iig zo'n groot meer). Ik sprong erin en merkte dat ik niet dood ging. En ineens zag ik in het midden een klein huisje (of hoe zoiets ook heet). Denk, daar zal wel iets in liggen. Ja dus
• Nog ff lang rond gereden in een Ford Hot RodNiet heel bijzonder snelle auto, maar ziet er wel cool uit
Toen ik uit die garage reed was ik m'n partner ineens kwijt, bleek hij OP de garagedeur te staan
Toen ik weg wilde rijden viel hij er met veel geschreeuw van af en reed ik over hem heen
Hij overleefde het ook nog.
![]()
• Hollywood vond ik een beetje tegenvallen, maar het was al laat en was niet heel erg meer aan het opletten. Wel jammer dat die "HOLLYWOODLAND" niet als een landmark telde. Of ik was niet op de goede plek om hem te triggeren. Maar ja, je kunt er toch niet naar toe.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Ik heb laatst iemand doodgereden tijdens een case, ik las later op internet dat je daar verder in het spel weer problemen door gaat krijgen, is dat echt zo?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Dat is wel het laatste wat ik over deze game zou zeggen. Op mijn tv ziet het er echt heel mooi uit, de hele stad zit vol met details, de gezichtsanimaties, de interieuren van de huizen waar je binnenkomt, de belichting die snachts van je zaklamp af komt.. ben er echt van onder de indrukquote:![]()
![]()
Het zal je case score verlagen ja. Dus als je voor 5 sterren wil gaan mag je echt dat soort zaken niet doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:16 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb laatst iemand doodgereden tijdens een case, ik las later op internet dat je daar verder in het spel weer problemen door gaat krijgen, is dat echt zo?Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
En de auto's hebben ook gewoon interieurverlichtingquote:Op maandag 23 mei 2011 09:17 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat ik over deze game zou zeggen. Op mijn tv ziet het er echt heel mooi uit, de hele stad zit vol met details, de gezichtsanimaties, de interieuren van de huizen waar je binnenkomt, de belichting die snachts van je zaklamp af komt.. ben er echt van onder de indrukAls je de deur open doet gaat het lampje aan. Is me nooit opgevallen bij GTA.
Tot nu toe behoorlijk toffe game, zie mezelf later ook nog wel DLC kopen, want het is leuk dat je gewoon even een zaak op kunt lossen. Vind alleen het rondrijden nogal saai, dat laat ik m'n partner nu elke keer doen. Snap niet zo goed waarom ze daar zoveel geld in hebben gestoken..They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Geweldig spel!![]()
Ik vermaak me er smakelijk mee! (eigenlijk met alle rockstar game's)
Alleen jammer dat er geen multiplay deel in zit!JA!![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:21 schreef speknek het volgende:
Tot nu toe behoorlijk toffe game, zie mezelf later ook nog wel DLC kopen, want het is leuk dat je gewoon even een zaak op kunt lossen. Vind alleen het rondrijden nogal saai, dat laat ik m'n partner nu elke keer doen. Snap niet zo goed waarom ze daar zoveel geld in hebben gestoken..ingedrukt houden (op dePS3) is my friend. Ook handig om snel hidden vehicles te verzamelen. Gewoon een custom way-point instellen (via de map) dichtbij de lokatie en dan nog een beetje rondrijden. Als de custom car slecht rijdt dan
ik gelijk door naar de volgende
.
Ik skip het rijden als ik voor 5-sterren ga. Je wordt veels te vaak @ random aangereden door andere auto's. AI-auto's die gewoon van baan wisselen als je naast ze rijdt en ze zitten ook binnen 1 seconde op topsnelheid als het licht op groen springt. En dan heb je nog de voetgangers met een death wish.
[ Bericht 7% gewijzigd door SteveBudin op 23-05-2011 10:02:00 ]Get it and Bet it![]()
Ik vind het eigenlijk niet zo erg om soms een interview slecht te doen, hoort erbij als je een detective bent. Zit er ook aan te denken om de hulp bij het zoeken naar evidence eruit te halen. Dat je soms met zo'n verdachte bezig bent en denkt fuuuk hij liegt maar ik weet er niets op te zeggen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Geweldig spel! Ik heb al wel een paar keer meegemaakt dat ik dots connect die Phelps niet connect, da's wel frustrerend bij interviews
Kan me hier echt uren in verliezen. Zelfs de streetcrimes die ik tot nu toe ben tegengekomen vind ik aangenaam: niet te lang, even actie en altijd met een (mini)verhaaltje eromheen.
De kranten verzamelen, leidt dat trouwens ook tot een case? Want ik zie wel verbanden tussen de verschillende filmpjes.
DLC voor dit spel is natuurlijk makkelijk toe te voegen, in de vorm van cases. Wel handig van Rock*We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
De ask the community feature is ook erg handig, gebruik hem vaker dan remove an answer als ik een puntje over heb.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991![]()
Naar aanleiding van het spel maar even lopen zoeken en zo'n beetje alle zaken van de homicide desk zijn gebaseerd op echte moordzaken uit 1947.
Get it and Bet it![]()
Iemand al bezig met cd 2? Ik heb net cd 1 uitgespeeld maar ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee zo.
Je wordt overal naar toe gestuurd. Je loopt gewoon door het hele huis heen totdat je joypad gaat trillen en dan druk je op A.
Wel leuk om 1 a 2 x te doen maar na de 4e x ben ik er wel klaar mee.
Is cd 2 een beetje anders dan cd 1? Anders ga ik hem geeneens meer verder spelen...![]()
Het zijn eigenlijk 3 verhalen tegenlijk (net als in films)quote:Op maandag 23 mei 2011 11:51 schreef DragonFodder het volgende:
Geweldig spel! Ik heb al wel een paar keer meegemaakt dat ik dots connect die Phelps niet connect, da's wel frustrerend bij interviews
Kan me hier echt uren in verliezen. Zelfs de streetcrimes die ik tot nu toe ben tegengekomen vind ik aangenaam: niet te lang, even actie en altijd met een (mini)verhaaltje eromheen.
De kranten verzamelen, leidt dat trouwens ook tot een case? Want ik zie wel verbanden tussen de verschillende filmpjes.
DLC voor dit spel is natuurlijk makkelijk toe te voegen, in de vorm van cases. Wel handig van Rock*
- Flashbacks
- Kranten
- en de storylijn zelf<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Waarom laat je dan in godsnaam de clue's aan? En speel maar gewoon verder, vanaf disc 2 wordt het pas echt goed. Disc 1 is om je te laten wennen, vanaf disc 2 beginnen de achte grotere cases.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Iemand al bezig met cd 2? Ik heb net cd 1 uitgespeeld maar ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee zo.
Je wordt overal naar toe gestuurd. Je loopt gewoon door het hele huis heen totdat je joypad gaat trillen en dan druk je op A.
Wel leuk om 1 a 2 x te doen maar na de 4e x ben ik er wel klaar mee.
Is cd 2 een beetje anders dan cd 1? Anders ga ik hem geeneens meer verder spelen...
En nogmaals, zet die clues gewoon uit.Ik heb geen signature.![]()
Hoe kan ik die uitzetten dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:35 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Waarom laat je dan in godsnaam de clue's aan? En speel maar gewoon verder, vanaf disc 2 wordt het pas echt goed. Disc 1 is om je te laten wennen, vanaf disc 2 beginnen de achte grotere cases.
En nogmaals, zet die clues gewoon uit.
En je hebt die clues toch nodig om je verhaal kracht bij te zetten als je vind dat de verdachte liegt?![]()
Ja de clue's zelf wel, maar dat je controller gaat trillen en dingen gaan oplichten en zo. Dat zet je bij opties uit.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hoe kan ik die uitzetten dan?
En je hebt die clues toch nodig om je verhaal kracht bij te zetten als je vind dat de verdachte liegt?Ik heb geen signature.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hoe kan ik die uitzetten dan?
En je hebt die clues toch nodig om je verhaal kracht bij te zetten als je vind dat de verdachte liegt?![]()
![]()
Zo grappig is het niet hoor, het is gewoon veel teveel van hetzelfde. De hele tijd in huizen naar die clues zoeken is erg saai.quote:![]()
- Dit had je kunnen weten voordat je de game kocht.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zo grappig is het niet hoor, het is gewoon veel teveel van hetzelfde. De hele tijd in huizen naar die clues zoeken is erg saai.
- Dit was meteen in de eerste 'gameplay' trailers te zien.
Het is geen GTA schat.
Wat dacht je dan dat je moest gaan doen? Er is een crime scene en jij moet gaan onderzoeken wie dat heeft gedaan. Als je dat niet wil dan heb je de verkeerde game kocht. Zonde van je geld.![]()
Heb je daar bij andere adventuregames ook last van?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zo grappig is het niet hoor, het is gewoon veel teveel van hetzelfde. De hele tijd in huizen naar die clues zoeken is erg saai.![]()
Als je (later) gaat werken heb je ook elke dag dezelfde sleur........quote:Op maandag 23 mei 2011 13:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zo grappig is het niet hoor, het is gewoon veel teveel van hetzelfde. De hele tijd in huizen naar die clues zoeken is erg saai.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Hij is nog helemaal niet ver, ik was ook een beetje kritisch bij disc 1. Toen dacht ik ook 'nou, als dit het is' Later blijkt het toch een hele toffe game, maar je moet ff doorhebben wat deze game nou precies is en wat het van je vraagt. Ik vond hem steeds beter worden hoe verder ik kwam. Ben zelf al bij Disc 3 helaas..Ik heb geen signature.![]()
Klopt, maar als ze dit iets meer in een gta jasje hadden gestoken was hij beter geweest. Dus gewoon meer actie, sneller je gun trekken.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:54 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
- Dit had je kunnen weten voordat je de game kocht.
- Dit was meteen in de eerste 'gameplay' trailers te zien.
Het is geen GTA schat.
Wat dacht je dan dat je moest gaan doen? Er is een crime scene en jij moet gaan onderzoeken wie dat heeft gedaan. Als je dat niet wil dan heb je de verkeerde game kocht. Zonde van je geld.
Het enige waar ik nu mee bezig ben is raden of mensen de waarheid spelen en clues zoeken.
Maar misschien word de 2e cd beter![]()
![]()
Ok, das mooi, vanavond dan maar verder met disc 2!quote:Op maandag 23 mei 2011 14:05 schreef VitaminWater het volgende:
Hij is nog helemaal niet ver, ik was ook een beetje kritisch bij disc 1. Toen dacht ik ook 'nou, als dit het is' Later blijkt het toch een hele toffe game, maar je moet ff doorhebben wat deze game nou precies is en wat het van je vraagt. Ik vond hem steeds beter worden hoe verder ik kwam. Ben zelf al bij Disc 3 helaas..![]()
Zorg dat je reageert op de streetcrimes, daar zit meer actie in. Per desk zijn er zo'n 40, zie het als korte sidequests.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze dit iets meer in een gta jasje hadden gestoken was hij beter geweest. Dus gewoon meer actie, sneller je gun trekken.
Het enige waar ik nu mee bezig ben is raden of mensen de waarheid spelen en clues zoeken.
Maar misschien word de 2e cd beterWe privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Het zijn er in totaal 40, niet 40 per desk.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zorg dat je reageert op de streetcrimes, daar zit meer actie in. Per desk zijn er zo'n 40, zie het als korte sidequests.![]()
Erg leuk om te horenquote:Op maandag 23 mei 2011 09:07 schreef DaFrenk het volgende:
Gisteren nog "even" wezen free roamen, was gelijk 3 uur verder. Wat ik nog tegen kwam:, volgende keer misschien wat screenshots :p of een filmpje?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Heb 'm ook maar gehaald, dit topic heeft me echt overgehaald. Erg vet dat mapje met negatieven wat je bij de FRS erbij kreegMoet alleen nog wachten tot ik kan spelen, eerst updaten en WW wijzigen
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:31 schreef Mister_T het volgende:
Niet lezen als je nog bezig bent met de homicide cases.Echt uitermate frustrerend en extra lesje game-design 101SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze dit iets meer in een gta jasje hadden gestoken was hij beter geweest. Dus gewoon meer actie, sneller je gun trekken.
Het enige waar ik nu mee bezig ben is raden of mensen de waarheid spelen en clues zoeken.![]()
![]()
Uhm ja, heb al een paar keer zitten twijfelen om m'n telefoon erbij te pakken om een filmpje te schieten. Maar spelen en filmen tegelijk gaat me niet goed afquote:Op maandag 23 mei 2011 15:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Erg leuk om te horen, volgende keer misschien wat screenshots :p of een filmpje?
Misschien dat je hem kan neerleggen ofzo? (zeg ook maar wat)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Begrijp je wel wat voor spel je hebt gekocht? Volgens mij niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Bedankt voor je goede onderbouwing
Speel eerst cd 1 maar uit, dan praten we verder![]()
Ik moet wel zeggen dat (nu ik bij Ad Vice zit) er een hele hoop dingen beter hadden gekund.
- Het kiezen om een wapen wel of niet te trekken in een achtervolging
- Iemand levend/gewond/dood te arresteren en daar meer of minder rewards voor te krijgen
- Na het eindigen van de streetcrimes zou ik graag zien dat de scene nog afgezet is en er idd een ambulance of lijkwagen komt
- De voorgegenereerde filmpjes die je auto van een andere kant laten komen/ vervangen door de standaard auto (als je die al aan gort gereden had)
- Streetcrimes ook gewoon tegenkomen ipv een oproep beantwoorden aan de andere kant van de stad. Dus je rijdt een straat binnen en er begint iemand te schieten ofzo.
Begrijp me niet verkeerd, het is een coole game, maar buiten de toffe graphics en de motionshittechniek met uithoren is het verder allemaal vrij simpel en bij tijd en wijlen ook "buggy".Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Ik begrijp gewoon niet dat mensen een soort GTA in de jaren 40 verwachten met deze game. Dit is gewoon een heel ander soort spel. Ik heb gewoon een soort ''zucht'' reactie als ik weer iemand zie die gewoon denken dat dit een soort GTA is. Dat bedoelde ik met mijn post.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Bedankt voor je goede onderbouwing
Speel eerst cd 1 maar uit, dan praten we verder
Ik heb de game al een lange tijd en vermaak me er ontzettend mee, dus ik heb niks te klagen.![]()
Dat is het eerste wat mensen aan mij vragen als ze weten dat ik L.A. Noire speel, is het soort van GTA.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat mensen een soort GTA in de jaren 40 verwachten met deze game. Dit is gewoon een heel ander soort spel. Ik heb gewoon een soort ''zucht'' reactie als ik weer iemand zie die gewoon denken dat dit een soort GTA is. Dat bedoelde ik met mijn post.
Ik heb de game al een lange tijd en vermaak me er ontzettend mee, dus ik heb niks te klagen.![]()
God leer reviews lezen -.-Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
Amen dude... amen.quote:
Ik vind het een prachtspel, maar ook vermoeiend. Ik zit heel de tijd te denken van wat is het volgende, en wat gebeurd er en heb ik dingen goed/fout gedaan. BladiebladiebeleHAISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:
Same here. Zoals ik al ergens eerder in dit topic zei eindelijk weer is een spel waar je lekker bij na moet denken instead of brainless shooting etc. Der zijn idd wel wat verbeter puntjes maar hé waar heb je dat niet.quote:Ik vind het een prachtspel, maar ook vermoeiend. Ik zit heel de tijd te denken van wat is het volgende, en wat gebeurd er en heb ik dingen goed/fout gedaan. BladiebladiebeleHAHearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
Haha jaah dacht na de 2de keer wanneer krijg ik nou een andere stem want het lijkt me raar dat je altijd dezelfde aan de lijn hebtquote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat wijf bij die telefooncentrale
''putting you through now...'' wat een kutstem
Ik irriteer mij daar dood aan. Evenals dat badge geleuter.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat wijf bij die telefooncentrale
''putting you through now...'' wat een kutstemUI Made bij VanilleKwark.![]()
Dat mens draait dus gewoon even 24 uurs dientenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha jaah dacht na de 2de keer wanneer krijg ik nou een andere stem want het lijkt me raar dat je altijd dezelfde aan de lijn hebt![]()
![]()
Mag dat wettelijk gezien wel?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat mens draait dus gewoon even 24 uurs dientenUI Made bij VanilleKwark.![]()
Hadden ze wetten dan net na de oorlogquote:
''How can I help you, detective?''quote:Op maandag 23 mei 2011 19:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik irriteer mij daar dood aan. Evenals dat badge geleuter.![]()
![]()
Wij klagen wel over die telefoniste. Denk je eens in, LA '47, zit je daar, de hele dag dit soort telefoontjes te beantwoorden. Dan krijg je vanzelf een stem waarbij anderen denken dat je zo van de brug gaat springen.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Hebben jullie trouwens ook soms dat ie een beetje lagt? Ik reed gisteren een beetje rond te rijden, en oppeens reed ik tegen een invisible wall.. bleek er een hek te staan na even doorgeladen te hebben![]()
![]()
Welke console? Ik heb op PS3 geen problemen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:02 schreef Driepink het volgende:
Hebben jullie trouwens ook soms dat ie een beetje lagt? Ik reed gisteren een beetje rond te rijden, en oppeens reed ik tegen een invisible wall.. bleek er een hek te staan na even doorgeladen te hebbenUI Made bij VanilleKwark.![]()
PS3 juist, ik knalde oppeens tegen een gouden hek aan, eerst stond ie er niet, en toen oppeens toen ik er 2 keer tegenaan was geknald wel..quote:Op maandag 23 mei 2011 20:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Welke console? Ik heb op PS3 geen problemen.![]()
![]()
Ik rij als in GTAquote:Op maandag 23 mei 2011 20:04 schreef RingBewoner het volgende:
Geen idee, vaag. Heb dit nog niet gehad. Rij eens wat minder hard ;-).![]()
![]()
Ik reed net een parkeergarage binnen waar 1 bus stond, ik maak een cirkeltje en ram vervolgens een bus die 1 seconde ervoor nog niet stond, stonden er ineens 4 bussen geparkeerd
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Even uit interesse (ik heb zelf de PS3-versie): wanneer moet je ongeveer schijfjes verwisselen? Je zegt wel dat na de eerste disc het spel écht leuk wordt, maar dan weet ik niet wanneer dat dan is (volgens jou)quote:Op maandag 23 mei 2011 14:05 schreef VitaminWater het volgende:
Hij is nog helemaal niet ver, ik was ook een beetje kritisch bij disc 1. Toen dacht ik ook 'nou, als dit het is' Later blijkt het toch een hele toffe game, maar je moet ff doorhebben wat deze game nou precies is en wat het van je vraagt. Ik vond hem steeds beter worden hoe verder ik kwam. Ben zelf al bij Disc 3 helaas..![]()
![]()
Badge twelve forty-sevenquote:
so get yourself a car and drive it all alone
Na ongeveer 4,5 uur a 5 uur gameplay. Tenzij je alle street crimes doet, dan kan het misschien wat langer duren.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:38 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Even uit interesse (ik heb zelf de PS3-versie): wanneer moet je ongeveer schijfjes verwisselen? Je zegt wel dat na de eerste disc het spel écht leuk wordt, maar dan weet ik niet wanneer dat dan is (volgens jou)PWBF![]()
Ik baal er echt van als ik vragen verkeerd heb zeg, bah!![]()
Vind het stiekem niet echt leuk meer om dan verder te spelen, dan zit ik er de hele tijd nog over na te denken.. "Wat zou ze gezegd hebben als ik wél de goede reactie had gegeven?"![]()
Oh, iemand zei trouwens dat de partner niet dood gaat als je hem overrijd?Hij is onsterfelijk, zo blijkt! Ik had gisteravond geen zin meer om verder te gaan met de case, en ging een beetje rondrijden. Toen ik in een auto stapte was mijn partner nog te ver weg om in te stappen, en toen reed ik snel weg, haha! Heb hem daarna een aantal keer overreden
Maar hij bleef maar op staan!
![]()
![]()
Ben nu bij het stuk waar ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet ondervragen. Maar ik kom er maar niet uit, Heb het al 4 keer overnieuw gedaan en heb maar 1 van de 6 vragen totaal goed. Het is allemaal gewoon heel onlogisch gedaan.
Bijvoorbeeld (over de zelfde case):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.360: henk de vries
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:10 schreef pugehenis het volgende:
Ben nu bij het stuk waar ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet ondervragen. Maar ik kom er maar niet uit, Heb het al 4 keer overnieuw gedaan en heb maar 1 van de 6 vragen totaal goed. Het is allemaal gewoon heel onlogisch gedaan.
Bijvoorbeeld (over de zelfde case):De vraag is dus of het 100% bewijs is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF![]()
Ookquote:Op maandag 23 mei 2011 21:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De vraag is dus of het 100% bewijs is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was fout.360: henk de vries
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:10 schreef pugehenis het volgende:
Bijvoorbeeld (over de zelfde case):Ik baal van die case! Ik heb namelijk waarschijnlijk de verkeerde de cel ingestuurd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens ben ik net klaar met Homicide.. Ik vond het laatste stuk nogal eng..
[ Bericht 0% gewijzigd door Captainp00face op 23-05-2011 21:28:55 ]![]()
Gezien je Vice al gedaan hebt, heb je homicide al uitgespeeld (anders niet lezen!):quote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ik baal van die case! Ik heb namelijk waarschijnlijk de verkeerde de cel ingestuurd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so get yourself a car and drive it all alone
Net even deze trophy binnengehaald en ondertussen wat auto's opgehaald en wat landmarks ontdekt. Case score was wel 1 star voor de moeite![]()
Vehicle: $47,999
City: $7,096
Injuries: $1,550quote:Public Menace
Rack up $47,000 in penalties during a single story case.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:40 schreef PirE het volgende:
[..]Kut, op dat soort dingen let ik dan niet echt, ik vergeet al vaak wie de vorige moordenaar was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word helaas geen detective later![]()
![]()
Ook leuk; soms worden de benzinepompen pas later getoond, leuk als je op de plek van die pompen parkeert. Ik verwachtte een instant explosie, maar de physics engine ging een beetje flippenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
PS3 juist, ik knalde oppeens tegen een gouden hek aan, eerst stond ie er niet, en toen oppeens toen ik er 2 keer tegenaan was geknald wel..
Net homicide afgerond, laatste stuk was best spannend! Vond het samen met traffic de leukste desks. Vice vind ik niet zoveel aan, maar misschien wordt het nog beter.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Vind dat er toch ook wel wat leuke 'adventure'-elementen in de game zitten. Het is niet veel, en ook niet echt moeilijk.. maar toch eens leuk voor de afwisseling.ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Gezien je Vice al gedaan hebt, heb je homicide al uitgespeeld (anders niet lezen!):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow! Heb he constant over de stoep gereden ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef PirE het volgende:
Net even deze trophy binnengehaald en ondertussen wat auto's opgehaald en wat landmarks ontdekt. Case score was wel 1 star voor de moeite![]()
Vehicle: $47,999
City: $7,096
Injuries: $1,550
[..]Geeft wel cool effect al dat rondvliegend puin
Forum Opties Forumhop: Hop naar: