Precies, je kunt alle streetcrimes nog doen. Landmarks zoeken, filmblikken (ben ze nog niet tegengekomen), auto's en nog een aantal leuke achievements/trophies.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Uitspelen = 100% halen bij mij. SpeedrunsRushen
Filmpjes skippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Dat je er minder lang over doet om deze game te completen.quote:
MP interesseert me helemaal niks. En een game van 10 uur is idd prima, maar niet voor een premium game van 60 euro.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef Haarklip het volgende:
Snap niet dat mensen zo zeuren over de lengte van een game. Een film duurt toch ook maar anderhalf uur? Oke, je betaalt wat meer, maar een game van 10 uur is ook prima. Als 'ie dan ook nog een toffe multiplayer heeft snap ik niet waarom er gezeikt word over de SP-lengte.
SPOILER: :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to bla bla bla
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef Jmsls het volgende:
Gaat over de missie met die auto en het billboard:Ik moest ook even zoeken maar er loopt gewoon een pad linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Haha echt he! Zoveel namen ook! Inmiddels de eerste 2 echte cases in één 5 sterren. Snap echt niet dat mensen zeuren om de moeilijkheidsgraad.. Gewoon logisch nadenken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef SoldMayor het volgende:
Deze game is idd echt mega .. gewoon geweldig.
Alleen moet ik wel ff pauze nemen tussen 1 of 2 cases door want er komt telkens zoveel informatie voorbij dat ik gewoon ff tijd nodig heb om bij te komen.
Ben nu ook met die lipstick murder geval bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |