Ik kan uit ervaring vertellen,dat voorgekookte aardappelschijfjes niet geniaal zijn met een pot aardappel anders!
Ten eerste zijn die schijfjes dan wel voorgekookt,maar kost het desondanks een lange rottijd voor ze gaar zijn in een ovenschaal met die prut.
Wat ik tegenwoordig vaak doe....ik kook de voorgekookte aardappelschijfjes toch nog maar eens even in kokend water(of sla het hele gedoe over,en kook zelf aardappelen die ik in plakjes snij).
Vind het principe van de pot aardappelanders wel leuk....maar ik gebruik maar de helft van de pot op veel meer aardappel als aangegeven in het recept.
Ga ook zelf nog aan de slag met wat kruiden,knoflook,etc.
Ik hou namelijk van knapperige aardappeltjes uit de oven,en niet van die ongare dingen die zwemmen in een bad van een pot aardappelanders zonder al te veel smaak.
Mijn advies...zelf aardappels koken,of anders de voorgekookte schijfjes toch nog 3 of 4 minuten koken...
Dan in een ovenschaal gooien met wat van die pot aardappelanders erbij,en zelf je gang gaan met kruiden,knoflook etc.
Tussendoor even omscheppen,en dan krijg je heerlijke schijfjes die nog wat krokant zijn met een lekker smaakje,