SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Eelco
'De De Goedlachse überbaas'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:
quote:
God I hope so!quote:
quote:
Werken geloof ikquote:
Het is al een tijd begonnen.quote:
ik weetquote:
Er gaat niks boven Groningenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:18 schreef Apotheose het volgende:
leuk dat het de volgende keer per provincie gaat. Fryslân boppe
Ik ga hier maar niet lullig op reagerenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:18 schreef Apotheose het volgende:
leuk dat het de volgende keer per provincie gaat. Fryslân boppe
Je bent niet thuis toch?quote:
Jij leeft nog in 1990?quote:
Of de batterij leeg.quote:
"Dit is het antwoordapparaat van Robert Kranenborg. Ik eis wel een beetje respect tijdens de Grand Finale, want bellen tijdens de Grand Finale gaat alle perken te buiten. Er is geen piep, je laat geen boodschap na... hierrrbij scheiden onze wegen!"quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Dit is het antwoordapparaat van Robert Kranenborg. Ik eis wel een beetje respect tijdens de Grand Finale, want bellen tijdens de Grand Finale gaat alle perken te buiten. Er is geen piep, je laat geen boodschap na... hierrrbij scheiden onze wegen!"
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Dit is het antwoordapparaat van Robert Kranenborg. Ik eis wel een beetje respect tijdens de Grand Finale, want bellen tijdens de Grand Finale gaat alle perken te buiten. Er is geen piep, je laat geen boodschap na... hierrrbij scheiden onze wegen!"
"Laat uw boodschap achter na de toeter."quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef franklop het volgende:
jongens, iemand een rijdende blender gezien? ben de mijne kwijt!
Nee, niet weerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef franklop het volgende:
Leuke woordspeling in dit gevalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:29 schreef Cee het volgende:
Ik heb helemaal gemist hoe ze d'r baars heeft verkakt. Wat heeft ze gedaan?
Hij was aan het garen op een kacheltje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:29 schreef Cee het volgende:
Ik heb helemaal gemist hoe ze d'r baars heeft verkakt. Wat heeft ze gedaan?
Je mag die van mij wel even lenen. Hij is rood en staat geparkeerd achter de spoiler.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef franklop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel even lenen. Hij is rood en staat geparkeerd achter de spoiler.Die duurde nog langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Zet 'm dan ook op slot!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef franklop het volgende:
Belachelijk, het is een complot!quote:
quote:
Ik ga na vandaag het vorige seizoen eens terug kijken. Is die net zo leuk als deze? Of eigenlijk, dit programma vond ik de afgelopen weken zo leuk mede dankzij jullie.quote:
Het was ons een genoegenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga na vandaag het vorige seizoen eens terug kijken. Is die net zo leuk als deze? Of eigenlijk, dit programma vond ik de afgelopen weken zo leuk mede dankzij jullie.
Mannenhater dat het isquote:
Jazeker!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga na vandaag het vorige seizoen eens terug kijken. Is die net zo leuk als deze?
We aim to pleasequote:Of eigenlijk, dit programma vond ik de afgelopen weken zo leuk mede dankzij jullie.
Gewoon op RTL gemistquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:36 schreef Lord Katundro het volgende:
Waar is het vorige seizoen terug te zien?
Dan wordt het lastigquote:
Dat bestaat niet iddquote:
en toch.. Youri liet wel het een en ander zitten, z'n voorgerecht was niet helemaal super, z'n hoofdgerecht ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ivan wordt het niet, Moniek en Yoeri, daar gaat het tussen
Maar een finale met Han, Mark en Yoeri had ook niet leuk geweest denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:42 schreef Blistering het volgende:
Ik had nog altijd het liefste Mark zien winnen
Ik zeker, altijd gezellig hierquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik neem aan dat jullie er in het najaar ook weer bij zijn hier toch? Ik ga het missen hoor...
Jasicher!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik neem aan dat jullie er in het najaar ook weer bij zijn hier toch? Ik ga het missen hoor...
Net als vorig seizoen als dit seizoen ben ik er uiteraard ook volgend seizoen weer bijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef Cateye2011 het volgende:
Gezellig bij Prisquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef Dekatria het volgende:
We moeten volgend seizoen gewoon als groep kaarten regelen voor in het Topchef-restaurant
Dat dus, al kan het gewoon in dit topic hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:47 schreef Cateye2011 het volgende:
Gewoon goed rtltickets in de gaten houden en op tijd een topic openen voor wie er mee wil.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat dus, al kan het gewoon in dit topic hoor
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha, Ivan met zn 'ik zal het nooit meer doen' LOL
Ik hoop het zo hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:51 schreef zoem het volgende:
Het kan haast niet missen of Youri wordt Topchef 2011
Zo is datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:52 schreef Cateye2011 het volgende:
Ja, Youri moet winnen, vorig seizoen hadden we al een vrouw
NEEquote:
Denk dat het juist goed is voor z'n hart, na 4 weken flink bunkeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Het laatste bordje, het doet pijn in Juul z'n hart
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:54 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Denk dat het juist goed is voor z'n hart, na 4 weken flink bunkeren.
Ieder laatst bordje doet Juul pijn in zijn hartquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Het laatste bordje, het doet pijn in Juul z'n hart
Een lekker bite denk ik zo?quote:
HAHAH WOORDGRAPJESquote:
Zei ik al, Ivan is het nietquote:
Een goede kok is consequent in de bereiding/maakt weinig fouten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:59 schreef Alxander het volgende:
Moniek heeft weinig fout gedaan vooral, niet de beste kok van de finale.
Dat was Mark.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef don-diablo het volgende:
Op basis van vandaag klopt het, maar ik ben het er niet mee eens. Youri was het beste door het seizoen.
Ik ben bang van welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:59 schreef Cateye2011 het volgende:
nee Bobbie, je bent er gewoon weer bij hoor!!
Ook jaquote:
Tot het najaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef Cateye2011 het volgende:
nou mensen, ik groet jullie, in ieder geval tot het najaar!!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:59 schreef Cee het volgende:
Youri en Ivan lekker lepeltje lepeltje in de Grand.
Hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:59 schreef Cee het volgende:
Youri en Ivan lekker lepeltje lepeltje in de Grand.
Ik vond Youri en Mark het sterkst in dit seizoen en vond het jammer toen Mark eruit lag.quote:
Ik denk dat ze het wel redt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef WaywardOne het volgende:
Welcome to hell Moniek
Enjoy your stay!
Kan je nagaan wat het volgend seizoen wordtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef Dekatria het volgende:
We hebben wel een nieuw record aan topics overigens - vorig seizoen, 1 t/m 18, dit seizoen, 19 t/m 56
Uiteraard!quote:
Primadeluuksquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Bovendien, zodra het bekend is op RTL Tickets, gewoon hier posten en dan komt het bij iedereen weer boven in z'n MyAt terecht
Dat heeft ze tot nu toe wel bewezen ja. Maar ookal ben je nog zo'n taaie. Lange dagen en stress in combinatie met een skreeuwende chef... Dat kan voor sommigen slopend zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk dat het wel een taaie is.
Daarom hebben we zo'n hele mooie knop voor een nieuw topicquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef don-diablo het volgende:
Topic is na een uurtje al vol zo'n beetje.
Ik heb er m'n twijfels bij, maargoed, zoals je zegt: best of luck to her (da's Engels, net als dat van Julius).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:04 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Dat heeft ze tot nu toe wel bewezen ja. Maar ookal ben je nog zo'n taaie. Lange dagen en stress in combinatie met een skreeuwende chef... Dat kan voor sommigen slopend zijn.
Good luck Moniek!
Had je de vorige serie al gezien?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef Cateye2011 het volgende:
leuk, kan ik nog eens wat nalezen, ik moet ff afkicken hoor
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb er m'n twijfels bij, maargoed, zoals je zegt: best of fucking luck to her (da's Engels, net als dat van die Engelse beul).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |