SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Eelco
'De De Goedlachse überbaas'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:
quote:
God I hope so!quote:
quote:
Werken geloof ikquote:
Het is al een tijd begonnen.quote:
ik weetquote:
Er gaat niks boven Groningenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:18 schreef Apotheose het volgende:
leuk dat het de volgende keer per provincie gaat. Fryslân boppe
Ik ga hier maar niet lullig op reagerenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:18 schreef Apotheose het volgende:
leuk dat het de volgende keer per provincie gaat. Fryslân boppe
Je bent niet thuis toch?quote:
Jij leeft nog in 1990?quote:
Of de batterij leeg.quote:
"Dit is het antwoordapparaat van Robert Kranenborg. Ik eis wel een beetje respect tijdens de Grand Finale, want bellen tijdens de Grand Finale gaat alle perken te buiten. Er is geen piep, je laat geen boodschap na... hierrrbij scheiden onze wegen!"quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Dit is het antwoordapparaat van Robert Kranenborg. Ik eis wel een beetje respect tijdens de Grand Finale, want bellen tijdens de Grand Finale gaat alle perken te buiten. Er is geen piep, je laat geen boodschap na... hierrrbij scheiden onze wegen!"
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Dit is het antwoordapparaat van Robert Kranenborg. Ik eis wel een beetje respect tijdens de Grand Finale, want bellen tijdens de Grand Finale gaat alle perken te buiten. Er is geen piep, je laat geen boodschap na... hierrrbij scheiden onze wegen!"
"Laat uw boodschap achter na de toeter."quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef franklop het volgende:
jongens, iemand een rijdende blender gezien? ben de mijne kwijt!
Nee, niet weerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef franklop het volgende:
Leuke woordspeling in dit gevalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:29 schreef Cee het volgende:
Ik heb helemaal gemist hoe ze d'r baars heeft verkakt. Wat heeft ze gedaan?
Hij was aan het garen op een kacheltje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:29 schreef Cee het volgende:
Ik heb helemaal gemist hoe ze d'r baars heeft verkakt. Wat heeft ze gedaan?
Je mag die van mij wel even lenen. Hij is rood en staat geparkeerd achter de spoiler.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef franklop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel even lenen. Hij is rood en staat geparkeerd achter de spoiler.Die duurde nog langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Zet 'm dan ook op slot!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |