Je had mijn nummer nog niet he?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:18 schreef dreamzk het volgende:
Hm uiteindelijk teken van leven van mn ex, en ze beweerd nu dat ik na 8 maanden nooit wat om haar heb gegeven en haar altijd aan het lijntje heb gehouden. Ben er nu ook redelijk klaar mee, als zij zo'n plaat voor haar hoofd heeft ga ik er geen energie meer in stoppen. Dus single ladies, hier kom ik
Je bent geen single ladyquote:
Hmm, je bent vast wel eens vreemd gegaan in die 8 maanden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:18 schreef dreamzk het volgende:
Hm uiteindelijk teken van leven van mn ex, en ze beweerd nu dat ik na 8 maanden nooit wat om haar heb gegeven en haar altijd aan het lijntje heb gehouden. Ben er nu ook redelijk klaar mee, als zij zo'n plaat voor haar hoofd heeft ga ik er geen energie meer in stoppen. Dus single ladies, hier kom ik
Mijn vriendin heeft dat ook is onwijs sexy!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef tliciouz het volgende:
Zo ik ben net naar de piercingshop geweest.
[ afbeelding ]
Bovenste had ik al, gaat om de tragus. Mooi?
Toen we niet exclusief waren heb ik idd wat er buiten om geregeld maar zodra we exclusief werden heb ik me aan de afspraken gehoudenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hmm, je bent vast wel eens vreemd gegaan in die 8 maanden.
Over 3min, want dan is de apocolypse blijkbaarquote:
Ik leef nog, wat een deceptie, nu moet ik die tering afwas doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:59 schreef KoningStoma het volgende:
Hier is het al 1800.Ik kan niet wachten op de reacties van de mensen die het geloven.
Ik bied me wel weer aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:09 schreef KoningStoma het volgende:
Maar er is dus weer niemand die zombies wil doen? Ik heb een kei puike strategie voor ascension.
Mayb later op de avond, eerst eten jwzzzquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:09 schreef KoningStoma het volgende:
Maar er is dus weer niemand die zombies wil doen? Ik heb een kei puike strategie voor ascension.
Nou, dank je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Met z'n tweeen lukt het niet en is het niet zo gezellig.
Je bedoeld zonder de wiet vier teen gaat het allemaal wat stroef want niemand deelt die headshots uit zoals die pr0quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Met z'n tweeen lukt het niet en is het niet zo gezellig.
Ach als ik met randoms speel check ik altijd eerst leaderbord tot welk level ze zijn gekomen. Dikke noobs, ik ben weg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:29 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb gister in kino met een stel debielen het wel uitgehouden tot wave 20
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |