Nee, hij hangt zomaar boven het water te kijken door een verrekijkerquote:
Ik heb niksquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, hij hangt zomaar boven het water te kijken door een verrekijker
Ik ook niet overal alleen bij eentjequote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
Wat betekent dat randje om bepaalde dingen? Ik heb al oranje en groene gehad..
Ja maar net was mijn ziekenhuis groen terwijl hij nog 3 minuten moestquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef Kally het volgende:
O oranje is dat je nog moet wachten tot je kunt collecten en groen dat het al kan zoals ik het nu zie
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja maar net was mijn ziekenhuis groen terwijl hij nog 3 minuten moest
O dan heb ik geen ideequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja maar net was mijn ziekenhuis groen terwijl hij nog 3 minuten moest
Ik heb gegooglet en er zijn er meerdere die het zich afvroegenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
O dan heb ik geen idee![]()
Voor de leuk ofzo?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef Ceetje.. het volgende:
ik citeer de brief van mijn dochtertje:
liefe sinterklaas
wat gaat u morgen zeggen
gaat u stoppen of dood of bent u te out of niet
hoe krijgen we dan de kadootjes in de schoen
quote:
en siepie ik kan weer mijn accounts overnemen hoorquote:
Ik speelde hem niet meerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en siepie ik kan weer mijn accounts overnemen hoor
SST is toch afgelopenEn heb weer wat meer tijd
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik speelde hem niet meer
Kung Fu panda bouwen en een collectie vol hebben voor 31 mei, dan krijg je een standbeeld en die moet je plaatsen
Dat is een goal toch, die drive inquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat dacht ik al
Kung fu panda bouwen? Hoe
Gewoon die bios plaatsen. Paar keer geld ophalen en goods geven, zodat je die collectie compleet hebt en das allesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat dacht ik al
Kung fu panda bouwen? Hoe
die heb ik gebouwd... en dan moet je nog wat doen.... of die collectie verzamelen zekerquote:
Yepquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik gebouwd... en dan moet je nog wat doen.... of die collectie verzamelen zeker
Ik snap hem al
Die posters?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb nog 3 pro education nodigZe staan op me profiel
Ja gek hahahaquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er nu 5.. gister nog 3
Ik vind die van bepaalde collection-items sparen stom
Gewoon geduld net als wijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb er al 4
Ow en heb er hier nog 3 van nodig
[ afbeelding ]
Ik heb je er al 1 gestuurdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar kan het ook gewoon vragen, jullie zijn er toch mee bezig
Ik heb 16 doelen open
Ze zijn een bietje domquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
waarom kiepen ze die vuilnisbak niet om?
Dat is te makkelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
waarom kiepen ze die vuilnisbak niet om?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
SIEP
@deanpopstars
Dean Saunders
Nog even douchen en dan op naar Spijkenisse waar ik voor 150 vrouwen mag optreden!!! Fijne avond!
ik weet niet waarquote:
quote:
Die laat jou gewoon uit, maar dan ook echtquote:
quote:
Awwwww, maar dna hoef je niet zo boos te kijken naar mequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat het kan.Het ging er net over wie je nog wil meeten, en jij staat bovenaan haha.
In dat geval: Kally ik wil jou meeten!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Awwwww, maar dna hoef je niet zo boos te kijken naar me
Okidoki gaan we fixenquote:
Mooi tochquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef Lutte het volgende:
Ik kan gewoon niet uitleggen hoe blij ik ben met Fabian.. Nu ook, ligt ie in mijn nek, te piepen, zo lief. Iets om voor te zorgen.
nee joh gekkiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee mop, we waren al een eind uit de buurt
Ik kan het ook niet meer ontkennenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Kutjepikandijvie, wat ik XFA toch slecht dit jaar
Amen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
Eens.. De thema's zijn niks, de artiesten zijn niks, de liedjes zijn weinig of worden verneukt. En Ed.
We hebben hem om mensen, LADIES AND GENTLEMEN, WE GOT HIM!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben hem om mensen, LADIES AND GENTLEMEN, WE GOT HIM!
Ik ook, ik zag Lieke.quote:
Die is uit Londenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
C_a, ik vind jouw foto op Twitter zo leeeeuk!!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef crv het volgende:
sorry vlak nadat ik me aanmeldde kwam mijn zwager en die is net weg. nadeel is dat i^k nu neit hêlamaal helder meer ben [ afbeelding ]
ik zou keibang zijn dat hij me zou bijtenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Lutte het volgende:
Omg Fabian zit in mijn shirt.Hij lag in mijn nek en nou is ie mijn shirt ingekropen.
En dat kietelt!!
Hij bijt ook wel een beetje.. Maar meer speels, net als zijn nageltjes.. En heb nog een hemdje aan dus dat voel je amper.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou keibang zijn dat hij me zou bijten
Maar hoeveel cm ong.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is negen weken nu.. En een beetje aan de dikke kant. Dus een flinke hand vol.
Ik en schatten.quote:
Jou ga ik zo hard geven volgende week....een dikke knuf dan hequote:
Lekkerrquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Jou ga ik zo hard geven volgende week....een dikke knuf dan he
En ik ga jou en Doortje feedenquote:
Weltrusten dan maarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet gaan slapen, morgen weer de hele dag werken! Volgende week maar 2 hele, en 2 halve dagen GODDANK!
Mooi nog alle tijd om angrybirds 3-12 te halenquote:
ken ik niet eensquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef borisz het volgende:
Ik ben weer eens One Piece gaan kijken. Leuke anime serie.
Yep er wordt weer 9 liter sangria klaargemaaktquote:
Verjaardag van een vriendquote:
wow 9 liter. ik begrijp je zondag wel jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep er wordt weer 9 liter sangria klaargemaakt
[..]
Verjaardag van een vriendDus ben heel de zondag brak
Aanstelster die 9 liter is zo op, en ik spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef gomi het volgende:
[..]
wow 9 liter. ik begrijp je zondag wel ja
hehe jij drinkt t ook weg als water?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Aanstelster die 9 liter is zo op, en ik spreek uit ervaring
ik ben 1x zo bezopen geweest aan de sangria. daarna nooit meer gedronkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
ja en het wordt een groter feestje dan mijn BBQ op koninginnedag
Dus die 9 liter is zo op
Ik vind het zooooo lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben 1x zo bezopen geweest aan de sangria. daarna nooit meer gedronken
Luffy is een piratenjongen die de piratenkoning wil worden. Hij heeft een duivelsvrucht gegeten en is daardoor elastisch en hij beleefd een hoop avonturenquote:
partyquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep er wordt weer 9 liter sangria klaargemaakt
[..]
Verjaardag van een vriendDus ben heel de zondag brak
yeah is bij alles wel zo. zelfgemaakt altijd beter.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het zooooo lekker
Wel de sangria die jezelf maakt he![]()
Niet die namaaktroep
ik heb mijn vrouw in 16 jaar 1x aangeschoten meegemaakt, inderdaad van de sangria dus, op Lanzarotequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:34 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah is bij alles wel zo. zelfgemaakt altijd beter.
die keer dat ik zo bezopen was was in spanje.
Ja, nee hoor ben er gewoonquote:
Ik zit aan de PM, DM, twitter, facebook en hierquote:
quote:
Ik geen twitter... maar voor de restquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit aan de PM, DM, twitter, facebook en hier
klinkt bijna als werken op de vrije vrijdagavondquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja ik was even CV nu even reactiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geen twitter... maar voor de rest
Heb je nog gereaageerd op T op Feesboek
Gelukkig geen Hyvesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef gomi het volgende:
[..]
klinkt bijna als werken op de vrije vrijdagavond
Nee die heb ik nietquote:
Aansteller, jij hebt uitgeslapenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CV doe ik morgen weer
Ik drink me glas niet meer op hoor.... me ogen vallen dicht
Gedaan, hoezo?quote:
Nu al zegt hijquote:
ik zie nu opeens op Digitale tv dat het Secret Story kanaal sinds 12/5 weg isquote:
Toen was ik al 2 uur op en een uur aan het werk, en jij hebt de hele week op bed gelegenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik werd om half 8 wakker gebeld door me lieve broertje
O sorry ik dacht dat je mij quotequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:52 schreef gomi het volgende:
[..]
had vraagje aan borisz over de wielerprono
met bijna 40 gfraden koortsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen was ik al 2 uur op en een uur aan het werk, en jij hebt de hele week op bed gelegen
O dat ben jij , weet ik veelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:53 schreef gomi het volgende:
[..]
jou heb ik op fb gevraagd om vriendjes te worden
ben je nog steeds ziekjes?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met bijna 40 gfraden koorts
Zo Twitter afgesloten.... PM ook afgesloten
DM ookNog even reageren o facebook.... en dan laptop uit
Ik zie een leuk hoedje bij H&M maar witquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met bijna 40 gfraden koorts
Zo Twitter afgesloten.... PM ook afgesloten
DM ookNog even reageren o facebook.... en dan laptop uit
Nee ik geloof van niet... geen keelpijn meer,quote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik geloof van niet... geen keelpijn meer,
volgens mij ben ik ok... nog wel moe....Morgen uitslapen.... lang!
geen duidelijke foto oidquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:56 schreef gomi het volgende:
[..]
\
nee was niet echt duidelijk idd.
begreep ik ook nadat ik reactie van C_A zag.
Geaccepteerdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:56 schreef gomi het volgende:
[..]
\
nee was niet echt duidelijk idd.
begreep ik ook nadat ik reactie van C_A zag.
linkje?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie een leuk hoedje bij H&M maar wit
Gomi en zijn hoofd op een fotoquote:
als vrouwlief werken is dan blijf ik ook nog ff liggenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik geloof van niet... geen keelpijn meer,
volgens mij ben ik ok... nog wel moe....Morgen uitslapen.... lang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar witte hoedjes staan me nietquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
Of dezeJa die zag ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wil nu zo'n Londen hoedje
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
we moeten terugquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook
Slaap lekker mupskequote:
quote:
Je hebt hem irl gezien, je moet toch weten hoe hij heetquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook
Ja zoietsquote:
The Avengersquote:
truste meissiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:04 schreef charmed_angel het volgende:
Lieve mensjes, ik ga ook slapen
Weltrusten schatties
Ik heb heul geen gezichtshaarquote:
trusten c_aquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:04 schreef charmed_angel het volgende:
Lieve mensjes, ik ga ook slapen
Weltrusten schatties
Niet allesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
alles wordt beter met hoge hoeden en monocles!
Nee die zoek ik nogquote:
You go girlquote:
en toen zong je maar ff?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:06 schreef Kally het volgende:
Ik werd vandaag met anouk vergeleken, althans op 1 foto die in de krant stond
Nou nee hoorquote:
ken ik niet. is t wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga voor deze
[ afbeelding ]
en ja ik heb dat bier voornamelijk gekocht voor het katje op de voorkant
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:11 schreef Bellatrix het volgende:
We hadden Belgische vrienden over voor het gourmet. Begonnen we al de verschillen tussen ons te bespreken.
Die vrouw heeft een Nederlandse baas, en in Belgie noemen ze de lade van een bureau een schuif. Dus toen vroeg ze aan die Nederlandse: ''Mag ik efkes in uwe schuif zitte?''
En hier in Brabant betekent schuif dus vagina._!
We hadden Belgische vrienden over voor het gourmet. Begonnen we al de verschillen tussen ons te bespreken.
Die vrouw heeft een Nederlandse baas, en in Belgie noemen ze de lade van een bureau een schuif. Dus toen vroeg ze aan die Nederlandse: ''Mag ik efkes in uwe schuif zitte?''
whahahahahquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:11 schreef Bellatrix het volgende:
wehe hioe kiopkmt jer dswrbij?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:18 schreef Kally het volgende:
Toen was het ineens stil...iedereen aan het zuipen?
oog wel een beetje als een zwaar bier?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeer goed te doen, maar dat hangt natuurlijk van je smaak af
ik ben mijn quote-knopjes steeds kwijtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:18 schreef Kally het volgende:
Toen was het ineens stil...iedereen aan het zuipen?
Zomaarquote:
quote:
Fijne vakantie alvastquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:25 schreef gomi het volgende:
tijd om hier af te sluiten.
morgen nog ff wat dingen halen voor vakantie enzo en bbq
trusten vast
tovenaar! in de middeleeuwen zou je op de brandstapel zijn gezrt!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
ha, ik probeerde dat eerst gewoon te typen door maar wat ongeveer te rammen op het toetsenbord met m'n platte hand
kijk ik op, foutloos gespeld, wtf
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:25 schreef gomi het volgende:
tijd om hier af te sluiten.
morgen nog ff wat dingen halen voor vakantie enzo en bbq
trusten vast
Afschuwelijk slecht, ik wil er niet meer over pratenquote:
Daarom keek ik ook ESF omdat op fok het zo leuk is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:29 schreef Kally het volgende:
Nee was echt niet goed, alle nummers zijn verneukt en het niveau is gewoon jammer.
Het is dat het topic zo gezellig is dat is voor mij de enige reden dat ik kijk
ik zou het niet doen en als je wil weten wie eruit isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daarom keek ik ook ESF omdat op fok het zo leuk is.![]()
Maar het is dus geen terugkijkertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |