quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 20:30 schreef Absurditeit het volgende:[..]
Het is vaak ook wel echt een karaktertrek en absoluut niet van de 1 op de andere dag te veranderen, maar je kunt je gedrag wel beetje bij beetje aanpassen. Het is goed dat je nu heb gemerkt dat het een gevoel van opluchting kan geven. Laat dat een stimulans zijn om eens wat vaker bepaalde zaken te delen of om jouw gevoel te laten spreken.
Ja en nu zit hij er dan maar even mee. hij is het natuurlijk ook niet gewend van mij. maar alsnog vind ik dat hij het te zwaar op mij aanrekend. ik heb het niet eerder verteld okee.. maar dan alsnog. nog een goede verklaring waarom ik het niet eerder heb verteld?
het was voor mij zo niet belangrijk.. maar het was wel gebeurd daarom vertelde ik het toch. ik had het al afgesloten en niet meer over nagedacht, waardoor het niet echt eerder in me opkwam. maar hij zei wel dat we het er eerder over hadden gehad en dat ik toen zei: het is niks meer dan vrienden. maar ik kan me dat nie therinneren? maar ik kan de tijd niet terugdraaien, hoop alleen dat het niet onze relatie beinvloed..